Forum Civilization.org.pl
Forum graczy gry Sid Meier's Civilization

Bombel - Anion - Zmiany w budynkach i cudach

bombel79 - 2009-12-16, 14:23
Post subject: Zmiany w budynkach i cudach
Budynki:

custom house +1 specjalista (najlepiej kupiec)

koloseum +1 doswiadczenia (zobaczmy, jak nie, to sie cofnie zmiane)

Cudaki:

kremlin: zmiana z +33% do 50%

Ankor Wat - albo po 1 priescie w kilku najwiekszych miastach, albo dodatkowy 1 mlotek do priesta (czyli +2 mlotki) i 2 priesty w miescie z tym cudakiem

Nowe budynki:
Alchemist lab - +10% nauki, +10% młotków +10% zlota +1 chory, umozliwia budowe religius fanatic oraz religious bomber koszt 100 mlotkow

Centrum terrorystyczne – cud narodowy – może być 1 w calym panstwie, wymaga fundamentalizm oraz civik fundamentalizm (to niekoniecznie, jeśli się nie da), koszt 600 mlotkow (generuje 1 pkt na proroka): umozliwia budowe terorystow i saobojcow

Armory - wymagane technologia "musket", +25% do produkcji jednostek gunpowder +1 choroby, koszt 120 mlotkow


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group