Forum Civilization.org.pl
Forum graczy gry Sid Meier's Civilization

Dyplo #4 - Czy gramy z włączonymi zdarzeniami losowymi???

domel - 2008-09-13, 19:23
Post subject: Czy gramy z włączonymi zdarzeniami losowymi???
Jak w temacie.
Beny - 2008-09-13, 19:43

full random :)
anion - 2008-09-13, 19:43

TAK.
Nie tylko gra będzie ciekawsza, ale podejrzewam, że również kronika.

Rudi2 - 2008-09-14, 01:08

Wydarzenia losowe - tak. Występują nie tylko na początku (jak chatki) ale przez cały okres gry przez co równomierniej się rozkładają i wnoszą coś nowego.
Zaharien - 2008-09-14, 16:04

Zdarzenia losowe moga spowodowac ze kogos nie bedzie w grze bo np.: 5 axow mu pod stolica stanelo i nie jest w stanie sie ruszyc workerami czy setami poza granice panstwa bez przynajmniej 6 axow... ale nie zawsze ma sie braz...
Richards - 2008-09-15, 00:34

Zaharien wrote:
Zdarzenia losowe moga spowodowac ze kogos nie bedzie w grze bo np.: 5 axow mu pod stolica stanelo...

To akurat nie jest zdarzenie losowe :)

pawelt - 2008-09-15, 08:21

Największym zdarzeniem losowym będzie wylosowanie terenów między bomblem i peterem :)
Centurion - 2008-09-15, 08:33

pawelt wrote:
Największym zdarzeniem losowym będzie wylosowanie terenów między bomblem i peterem :)


:przestraszony: :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony:

wiesz z peterem da się dogadać ;) :rotfl: :rotfl:

równie mocno bym się bał między tobą a leszkiem :P :P :P

Bobek1971 - 2008-09-15, 09:36

przy tej ilości pokoju..pograsz sobie przynajmniej z 30 tur :)
pawelt - 2008-09-15, 09:38

Centurion wrote:


wiesz z peterem da się dogadać ;) :rotfl: :rotfl:



Ta, Martin tak się dogadał z peterem i bomblem, że stracił czujność i zjechał go bodek :rotfl:

bombel79 - 2008-09-15, 09:47

no przeciez wiadomo ze nie mozna stracic czujnosci nawet na pol turki :)
a tak na prawde to zdarzenia losowe beda niezlym urozmaiceniem gry (dobrze pamietam ze w jakis sposob sa uzaleznione od tego co sie robi?) ja poprosze o zloty wiek :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group