www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jeste nowy? Kliknij tutaj!    Zgo gr Civ6     Zgos gr Civ5    Zgo gr Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMWISZ SI NA GR    Na ircu jest users osb. Zaaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pakt "Zastepstwo Bombla" (bombel79)
Author Message
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 44
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23468
Piwa: 24/1
Location: Warszawa
marszaek  Zoty order za specjalne zasugi  Zoty zlotowicz - 11 zlotw  Brzowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwicej rozegranych gier  Pomocna do – pomg minimum 10 razy  Obibok – nie gra od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeycie w Dyplo - Dyplo1  Przeycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2010-08-27, 11:44   Pakt "Zastepstwo Bombla" (bombel79)

Pakt numer 726, zaoony 2010-03-17 08:32:21 przez bombel79 (Imperium bombel79)


Nazwa paktu: Zastepstwo Bombla

Zaproszone do paktu nacje:
Twrca: bombel79
cheos
D@mian
Deb
jarek1333
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 44
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23468
Piwa: 24/1
Location: Warszawa
marszaek  Zoty order za specjalne zasugi  Zoty zlotowicz - 11 zlotw  Brzowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwicej rozegranych gier  Pomocna do – pomg minimum 10 razy  Obibok – nie gra od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeycie w Dyplo - Dyplo1  Przeycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2010-08-27, 11:44   

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-17 08:33:44
panowie, stworzylem ten pakt zeby ulatwic kontakt miedzy nami... ja bede mial dostep do sieci, ale PROSZE NIE DZWONIC JUTRO MIEDZY 10 a 16 !!!

za chwilke napisze wytyczne, pisze je otwarcie dla jarka bo nie mam nic do ukrycia przed wami... tzn. to co mam wysle przez PW :rotfl2:

cheos (Imperium cheos) 2010-03-17 11:22:21
:)

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-17 11:29:07
no dobra PW poszlo to teraz ogolne wytyczne:

Drogi Jaroslawie! Babilonia, Korea i Aztecy to moi dozgonni sojusznicy i ich dobra jest moim dobrem, a moje dobro jest moim dobrem! i tej zasady bedziemy sie trzymac!!

atakujemy ponticala, bo jest uparty, brzydki no i nieladnie zjechal Anglikow! no i ma ladne maista ktore chcemy przejac :)

Jarku, Deb jest glownodowodzacym na froncie polnocnym i sie go sluchaj... moze uda ci sie znalesc ochotnika ktory bedzie atakowal jako pierwszy, bo ostatnio padlo na mnie i z calej armii zostaly mi 3 jednostki, ledwo zywe :)

produkuj glownie wojo, bo glownie wojo bedze potrzebne, 1 szpiegiem idz na polnoc, drugi niech czatuje w Yorku

jak cos to pytaj!

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-17 14:27:32
Witam panowie, dziwnie bdzie wsppracowa z wrogiem z tej edycji i wrogiem z poprzedniej edycji :D
Jak co to pisa.
Mam teraz pytanie o ktrej wbijacie do dyplo ?
Czy mam sam robi tur bo nic si nie bdzie dziao ?

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-17 16:40:11
Zaraz spadam ale bd okoo 21, jeli do tego czasu nic nie napiszecie robi tur

Deb (Imperium Deb) 2010-03-17 23:13:14
Nie mialem wczesniej dostepu do forum, ale myslalem, ze Bombel przekazal, ze dzisiaj wchodzimy. Niestety Jarek sie nie ruszyl, wiec wkraczamy jutro. Cheos wez tych konnych i katapulte dolacz do glownego stacku.
Jutro powinienem byc na 21.

cheos (Imperium cheos) 2010-03-17 23:19:44
Konnych specjalnie trzymam na swoim terenie, mam mniejsze koszty a wejd spokojnie na wyznaczone pole.
Katapa to pierwsza z posikw i ju ruchu nie miaa.
Ja bd si rusza okoo 23:00 przez kilka dni, sporo pracy.
W razie koniecznoci co pomylimy o wsplnym, wczeniejszym wejciu.

cheos (Imperium cheos) 2010-03-17 23:50:51






cheos (Imperium cheos) 2010-03-17 23:51:50
Stan si w miecie i nieopodal.
Caa reszta co idzie to pojedyncze jednostki.
Pontikal za tur inynieria, ruchy bo wicej si przyprowadzi.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-18 07:04:59
Prosz wic o wytyczne gdzie mam ruszy si stackiem dzisiaj bd mg pniej wykona tur.

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-18 08:19:02
kurka,szkoda ze wyszlo to niedogadanie, ale mialem nadzieje ze jakos jarka wprowadzicie... no nic, co sie upiecze to nie uciecze :)

Dawajcie mu jasne wytyczne a on bedize sie Was sluchal... bardzo prosty system :)

Powodzenia!

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-18 08:37:11
panowie, umowcie sie na jedna godizne i razem zrobice turke!

cheos (Imperium cheos) 2010-03-18 10:05:14
http://forum.civilization...eenShot0308.JPG

cheos (Imperium cheos) 2010-03-18 10:06:29

[img]http://forum.civilization.org.pl/img/mini_Deb_phpjFJfk9_Civ4ScreenShot0308.JPG[img]

cheos (Imperium cheos) 2010-03-18 10:06:37
gryyy

cheos (Imperium cheos) 2010-03-18 10:07:44


cheos (Imperium cheos) 2010-03-18 10:09:57
Udao si.

Plan by i jest prosty tylko Korea zapomniaa si nim podzieli tutaj z zastpc.
Ruszamy si wszystkim na t grk i grkami idziemy w stron soca znaczy miasta.
Nie musimy moim zdaniem razem dzi wchodzi, poprostu niech wszysscy wejd na grk.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 13:48:47
Nie zapomnialem, tylko wczoraj czasu nie mialem przez caly dzien, a do Jarka nie mam telefonu. Porobilem nawet screeny, ktore wkleje dzisiaj przed 18, mam nadzieje. Tak na szybko, to mamy kilkanascie do 20 jednostek przewagi. Ponti ma duzo katapult, poza tym prawie same slonie. Bedziemy musieli sie powaznie zastanowic, czy wchodzic z tym co mamy, czy doslac posilki, wiec prosze, glownie Cheosa o podanie przyblizonej liczby jednostek jakich mozna sie spodziewac w ciagu 3 tur. Wtedy dojda 3 slonie Azteka, 3 moje i ze 3-4 hwachy, ale postaram sie sciac jeszcze ze 2 piki. Chociaz mozliwe, ze przesadzam, bo wczoraj nie przygladalem sie za bardzo sytuacji i powinno byc OK.
Wazne, zeby na tym froncie go przelamac. Bombel(Jarek) szykuje jeszcze stack poludniowy, tam tez mam pare jednostek i sie niedlugo polaczymy.
Dodalem linie, pokazujaca drogi, ktore powstana jeszcze dzisiaj!


To glownie informacja dla Damiana, bo skraca przemarsz dla jego sloni.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 13:53:01
Zgadza sie, ze razem nie musielismy wchodzic, tylko Jarek sie ruszyl i nie wszedl na gorke, a musimy isc wszyscy, stad opoznienie, a jak widzicie Ponti juz ma inzynierie.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 13:53:58
Poczekajcie na screeny, ktore wkleje i pomyslimy co robic.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-18 14:27:42
Tak wiem ale nie chciaem ryzykowa upuszczenia turki, a rusza si gupio gdy jestem nie zorientowany w sytuacji nie wypada.
Czekam dzisiaj do 21 na wytyczne, tur bd mg zrobi chyba max do 23 wiec o 22,30 wypadaoby najpniej razem wbija.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-18 14:30:27
Tylko si zdecydujcie czy rusza si na grk czy nie :)
Z tego co widz to Ponti ma okoo 20 jednostek+katapy(50 obrae grupowych na stacka) wiec wybije nam max 20 jednostek w tym nie wszystko mu wyjdzie- wiec jeszcze w tej samej turze zajlibymy tamto miasto, tylko wtedy oczywicie naley si liczy ze stratami.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 14:34:09
OK, wczoraj z reszta zobaczylem to samo co Cheos i trzeba sie zastanowic jak wyglada nasza sytuacja. Niestety Ponti zaczal mocno scinac. Nie mam narazie dostepu do screenow co porobilem wczoraj, a juz nie mialem wczoraj sily ich wklejac i poszedlem spac. Bedziemy musieli podjac decyzje czy isc z tym co mamy, czy doslac posilki, ja w tym czasie tez bym zrobil upgrade archerow do kusznikow, ale Ponti i tak bedzie scinal, a ma duze miasta, bo zadnej powaznej wojny jeszcze nie mial.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 14:34:33
Przed 18 wkleje screeny.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 14:35:43
Liczba naszych strat jest raczej adekwatna do liczby posiadanych przez niego sloni przy takiej ilosci katapult.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-18 14:37:38
Czyli to co napisaem okoo 20 jednostek, jednak z randomu powinny mu 2-4 jednostki pa+katapy ktre nam by pozostay w nienaruszonym stanie.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 14:40:04
Wlasnie, ale chodzi o to, ze Ponti raczej zwieje i dalej bedzie scinal.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 16:05:46
Wklejam screen, ktory obejmuje wszystkie jednostki Pontiego, jakie dzisiaj moga wkroczyc na nasz front i sie z nami zmierzyc:


Stan armii Ponticala na wczoraj, ktore moze sie z nami zmierzyc jest nastepujacy:
14 elephantow
18(!!!) katapult
6 axemanow
2 crossbowmanow
1 maceman
1 chariot
W sumie 42 jednostki.
Musimy jednak do tego doliczyc 10 do kilkanastu nawet jednostek w miare posuwania sie na front, bo najpewniej przy pierwszym miescie ucieknie.
Z tego co widzialem wczoraj mamy:
13 sloni
13 katapult i hwach (okolo 10 hwach)
10 (okolo) axow
7 Vulture
3 Macemanow
1 crossbow
1 longbow
1 Horsearcher
5 archer
1 spearman
Lacznie na wczoraj mielismy wiec 55 jednostek, ale nie licze 5-6 konnych Cheosa, ktore mogly spokojnie dolaczyc, z reszta wszystkich , ktorzy cos dorzucili do glownego stacku wczoraj. Tam gdzie nie bylem pewny, nieznacznie zanizalem stan naszych wojsk.
Ogolnie w przyblizeniu mamy przewage liczebna 60 do 40, z tym, ze Ponti znacznie przeciazyl sie na katapultach, bo ma ich nawet wiecej od nas, jednak ostro scina wojsko.
Czekam na opinie.


Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 16:07:37
W wyliczeniach umknal mi chyba 1 pik Cheosa ;)

D@mian (Imperium D@mian) 2010-03-18 19:17:11
Trudno powiedzie. Nie ma co liczy, ze si w Pontiego jak w Col wejdzie, straty bd spore. Ponti powinien si cofa i odda 1 miasto, moemy w nim si dozbroi i wzic udzia w wycigu zbroje. Moliwe e przy negocjacjach zyskamy wicej na tej wojnie ni w dziaaniach militarnych. Kto z nim pertraktuje?

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 19:30:06
Dzisiaj Ponti nic nie scial.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-18 20:30:01
Ta mona czeka a kto tutaj dojdzie do strzelcw :D

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-18 20:30:12
Czekam na decyzje

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 20:35:13
Nie wezmiemy jednego miasta. Z poludnia powinien ruszyc Bombel(Jarek) i przejac York, a potem bedzie szedl swoim stackiem w naszym kierunku zdobywajac po drodze 2-3 inne puste miasta.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 20:36:25
Hehe, Jarek bedzie odbijal swoja wlasna stolice ;)

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 20:39:20
Ale moje pytani zasadnicze jest nastepujace: czy idziemy teraz, czy sie dozbrajamy?
Widzicie jak wyglada sytuacja, straty sa nieuniknione, przewage liczebna mamy. Jezeli kazdy z nas co ture bedzie przeznaczal 3-4 jednostki na front, to nasza przewaga sila rzeczy bedzie wzrastac.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-18 20:42:07
Szkoda ale jednak na bank swojej byej stolicy nie zajm ;)

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 21:31:11
OK, poniewaz nie zauwazylem sprzeciwu, to wchdzimy wszyscy dzisiaj zgodnie z planem na gorke. Zaraz wchodze i wypowiadam Pontiemu wojne.

cheos (Imperium cheos) 2010-03-18 22:02:10
Ja te wchodz.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 22:04:32
Tak wyglada sytuacja:




cheos (Imperium cheos) 2010-03-18 22:20:11
moje 19 jednostek + 4 katapy na grce

Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 22:23:28
Damian, idz swoimi sloniami po nowych drogach ktore widzisz, bo najprawdpodobniej bedziemy szli wszyscy po gorkach.

cheos (Imperium cheos) 2010-03-18 22:27:34
Tylko po grkach.


Deb (Imperium Deb) 2010-03-18 23:08:43
Wypowiedzialem tez OB Kartaginie (Domel). Mysle, ze Jarek powinien zrobic to samo, bo nas szpieguje.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-19 07:07:01
Bombel mi nic nie pisa, Bombel co zrobi :oczami: ?
Wdrapaem si na grke co dzisiaj zrobi ?

Deb (Imperium Deb) 2010-03-19 10:38:40
Mamy dwie opcje:


Bramka nr 1 jest bardziej ryzykowana, ale jestesmy od razu pod miastem. Przy bramce nr 2 dolaczy jeden aztecki slon. Zapomnialem sie wczoraj pochwalic, ale odcialem Pontimu jedyne zrodlo kosci sloniowej ;)

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-19 13:00:45
a ile mamy jednostek ktore skorzystaja z bonusu obronnego gorki? jesli wiecej niz 25% naszej armii to chyba jednak warto...

PS
ja dzis wieczorem bede, ale niech dzisiejsza turke wykona jarek

Deb (Imperium Deb) 2010-03-19 13:15:48
Mysle, ze Ponti ucieknie, a jak nie ucieknie i bedziemy szli przez gory, to natnie wojska w ilosci, ktore rekompensuja nasze bonusy z racji zasiedzenia gorki.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-19 13:16:38
Jednak czekam na opinie w tej sprawie.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-19 14:46:16
Uwazajcie!
Lary trzyma z Bodkiem.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-19 15:34:03
Gwn sia stackw s sonie wic grka nam duo nie da, jedyna zaleta to may bonus dla wcznikw ale +1 do siy moe nie by warty bo Ponti jeszcze sprowadzi posiki chyba.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-19 17:09:15
Dla moich archerow gorka jest bonusem bezsprzecznym ;)

Deb (Imperium Deb) 2010-03-19 17:10:43
Chodzi glownie o to, ze on sprawoadzi posilki, a my mamy to co mamy.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-19 17:11:01
sprowadzi ;)

D@mian (Imperium D@mian) 2010-03-20 17:49:08
Moje odziay bd posuszne dowodzcemu. Nie mam danych odnonie tego jakie wzmocnienia mog doj w przypadku grkowego ruchu dwuturowego.

cheos (Imperium cheos) 2010-03-21 16:09:06
Wchodz na t grk po raz drugi :)

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-21 17:03:59
nie lepiej robic to raz a dobrze? :)

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-21 18:18:30
Cieszy mnie to, e piszecie to dalej w tym pakcie ;)

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-21 19:02:42
spoko jarku, proopnuje zebys byl naszym glownym zastepowaczem :)

PS
armian poludnia udezy za 2-3 turki... na poczatek bedzie to ok, 16-18 jednostek

cheos (Imperium cheos) 2010-03-21 20:48:01
Tylko niech nikt dzisiaj nie zawali bo ja ju si na grk ruszyem.

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-21 21:02:30
ja tez

Deb (Imperium Deb) 2010-03-21 21:31:22
Ja zaraz wchodze. Jak rozumiem bylo cofniecie tury?

cheos (Imperium cheos) 2010-03-21 23:45:57
tak, byo :(


bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-21 23:46:45
dobrze ze wybudowales cheos cziken pizza... dzieki temu bodzio czy leszek jej nei wybuduja...

cheos (Imperium cheos) 2010-03-21 23:48:06
nom, tylko myslalem ze ktos szybciej zrobi i bede mial kase na przezbrojenie :)


cheos (Imperium cheos) 2010-03-21 23:48:42
ale w sumie masz racje

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-22 20:33:24
no ruszac sie panowie... bo ja do konca nie wiem gdzie :) czy na gorke czy w koncu nie... zreszta ten tydzien mam budowlany wiec pisac lopatologicznie co mam robic! :)

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-22 21:06:13
turka zrobiona... ruszylem sie na gorke... ponti za miastem ma jakies 25 jednostek! trzeba uwazac!

Deb (Imperium Deb) 2010-03-22 21:59:08
No to wszyscy na gorke musimy isc. Jutro podejdziemy pod miasto, a pojutrze, to juz trzeba bedzie jakos wspolnie sie na godzine umowic.

D@mian (Imperium D@mian) 2010-03-22 22:31:11
Ok to lec na grk.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-22 23:05:33
Ja te, postaram si jeszcze dzisiaj zrobi tur :]

Deb (Imperium Deb) 2010-03-22 23:05:51
Damian tym swoim sloniem zabezpiecz moich pracusiow:



cheos (Imperium cheos) 2010-03-23 00:19:10
Wszedem na grk.

Deb (Imperium Deb) 2010-03-23 13:29:52
Jak narazie Jarek byl zastepca Bombla, dlatego jest tu duzo na temat naszej wojny. Niewykluczone, ze moze sie zdarzyc komus potrzebowac podczas tej wojny zastepstwa i Jarek bylby najbardziej naturalnym kandydatem. Jednak w ten sposob zamykamy mu drzwi do ewentualnych innych zastepstw. Takze mam pytanie, Jarek czy sie na to zgadzasz i czy mozemy dalej bezpiecznie rozmawiac tutaj o naszych wspolnych dzialaniach wojennych?

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-03-23 15:30:34
Pki co mog by Waszym zastpc( z wielka przyjemnoci) ale pniej piszcie w innych paktach bo nie wykluczone, ze akurat komu si przyda zastpstwo :)
Moecie bez problemu pisa tutaj jeli ktrego bd z Was zastpowa bd na bieco z tematem, a nie ma obaw, e chobym prowadzi inn nacj wykorzysta zdobyte w ten sposb informacj ;)
P.S Bombel jeste zadowolony z kupca :D ?

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-03-23 20:06:25
bardzo :)

Deb (Imperium Deb) 2010-03-23 20:18:28
W takim razie mozemy spokojnie nasze rozmowy w sprawie toczacej sie wojny kontynuowac w tym miejscu.

Deb (Imperium Deb) 2010-04-06 20:09:12
Jutro wyjezdzam na 2 tygodnie. Bedzie mnie zastepowal Jarek kontynuujac moja polityke. Wlasciwie brak tutaj tylko Pontiego, by kontynuowac rozmowy w sprawie naszej wojny z Bodkiem, wiec chyba trzeba bedzie stworzyc osobny pakt.

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-04-06 20:44:46
ok

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-04-06 20:46:00
Zgoszenie przyjte, czekam na decyzj odnonie posuwania si wojskiem w gb terytorium Bodka.

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-04-06 20:47:54
jarku, zostales obloszonym tym ktorzy bedzie przecieral szlaki w Egipcie!!

Niniejszym odznaczam cala twoja armie Wielkim Medalem Milosci... wole teraz niz post mortem :)

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-04-06 20:50:23
e co :przestraszony: !? Dajcie mi si rozezna z sytuacj, kompletnie nie wiem czego oczekiwa. Czekam na opisanie po krtce sytuacji ebym nie wbi do dyplo, nie zrobi turki i nie skopa sprawy ;)

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-04-06 20:54:45
daj zrobic turke pontiemu i cheosowi... ja nie chodze bo mam raczej wojo do dobijania niz zmiekczania (rycerzy)

Deb (Imperium Deb) 2010-04-06 20:57:49
Bombel jest jeszzcze chyba w zartobliwo-swiatecznym humorze ;)
Wszyscy tutaj, ktorzy nie maja map Bodka dostana je od Jarka, jesli sie po nie zglosili i bedzie to zaakceptowane, bo mam jego prawie cala mape.
Dajcie Jarkowi jakies screeny, zeby wiedzial jak sie ruszac, chociaz pisalem mu, ze ma sie trzymac reszty armii inwazyjnej podazajacej na wschod.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-04-07 07:21:25
Grrrr tam macie tak porozdzielane wojsko, ze szok. Mogliscie mnie poinformowa gdzie mam wej.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-04-07 07:36:48
I jeszcze nie moge da adnemu soniowi czy rydwanowi stranika to nie zobacz z grki czy nie czaj sie gdzie katapulty, wchodz do miasta bo wszystko wskazuje na to, e tak miaem sie ruszy

cheos (Imperium cheos) 2010-04-07 07:48:52
Ju si gubi gdzie pisa, tutaj znowu nie ma Pontikala.
Zbierzmy si wszyscy w nowo zdobytym miecie i wtedy ruszmy dalej.

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-04-07 08:02:41
i zacie nowy pakt :)

D@mian (Imperium D@mian) 2010-04-07 13:49:08
Dajcie mi jakie mapy, bo moi maruderzy szlajaj si po omacku. :P

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-04-07 14:24:13
Ja zrobiem dwa screeny z miastami frontowymi Bodka, jeli kto nie wie gdzie s jego miasta i gdzie s grki to moge wklei.
Ponti nie zrobi ruchu

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-04-07 21:13:43
??

cheos (Imperium cheos) 2010-04-08 00:04:57
Zbieramy si w miecie aby nie i kilkoma stackami.

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-04-08 07:56:12
cale mje wojo jest w miescie... 40 jednostek gotowych do walki... mam szpiega w okolicach elephantie i jest tam wojo z pi-ramzes +4 katapki... widze 1 rycerza i muszkiet

jarek1333 (Imperium jarek1333) 2010-04-08 22:44:56
Czy Wy yjecie w tych paktach oO ? Nikt mi nic nie pisze, nie dostaje adnych planw ani informacji jaki jest stan armii Bodka. Ruszyem si wojem i zostawiem troch szmelcu( 2 rydwany i tak nadgoni reszt w przyszej turze) + kusznik do obrony przed przypadkowymi rycerzami. Jakbym wiedzia, ze w pobliu 3 kratek nie ma adnych konnych to bym wszystko ruszy

bombel79 (Imperium bombel79) 2010-04-09 07:51:28
ja mam rpzewalony tydizen (eleewacje) a co do naszych planow to proponuje: odwrot! maja w cholewe woja na naszym froncie... tzn. nie widizalem jeszcze bodzia ale pewnie zjawi sie niebawem... pytanie tylko czy bronimy pi ramzes czy nie...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Pakt "Wielki Brat znowu patrzy - czyli wspomnienia Admi
Bodek
Beny Pakty odtajnione 13 2015-06-21, 10:06
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Zastepstwo bombla" (bombel79)
bombel79, Rudi2
Shaka[D14] Pakty odtajnione 1 2013-10-11, 21:18
Shaka[D14]
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Wikingowie i zastepstwo Bombla" (cheos)
cheos, Barteq, bombel79, domel, Forever, Rihiter, ScoobyDoo
ScoobyDoo Pakty odtajnione 1 2014-07-08, 16:53
ScoobyDoo
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Zastepstwo cheosa" (bombel79)
bombel79, Forever
ScoobyDoo Pakty odtajnione 1 2014-07-08, 16:51
ScoobyDoo
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Zastepstwo plewana" (bombel79)
bombel79, jarek17777
ScoobyDoo Pakty odtajnione 1 2014-07-08, 16:53
ScoobyDoo

Czas generowania strony : 0.75 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group