www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download

Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic

Parę pytań początkującego
Author Message
Num-Lock 

xfire: numlocker
Helped: 1
starszy plutonowy  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2009-06-18, 10:28   Parę pytań początkującego

Na początku chcę się z wami przywitać, jako że jest to mój pierwszy post ;)

Jak się już zapewne domyśliliście, jestem początkujący, nawet bardzo, bo nie miałem do czynienia z żadną częścią civki :wstyd:
Teraz już naprawiłem ten błąd.
No ale do rzeczy, narazie zagrałem jedną grę, coś mi nie szło, to poczytałem, znów zagrałem i teraz mam takie zapytania.

Kiedy mi się miasta rozrastają ludzie są niezadowoleni, najwięcej minusów mam za zatłoczenie. Idzie coś z tym zrobić ? Jak można im podnieść zadowolenie ? I jaki to ma wpływ czy ludziska są zadowoleni czy nie.

Głód... mam za mało żywności, przynajmniej tak mi sie wydaje, bo pisze food 24/40

Wojsko, kiedy jest dobry moment, żeby je budować ? Jestem początkujący i póki co to nie chcę prowadzić agresywnej gry. Pytam, bo miałem pokój ze wszystkimi sąsiadami a jeden sie zbuntował i teraz jestem w plecy.

Wytłumaczcie mi co dokładnie robią młotki, wiem że chodzi o produkcje.
Może jest jakaś zasada że powinno się zachować proporcje kromek do młotków...

i dodaje jeszcze screen mojej stolycy,
może ktoś mi coś doradzi ;)

pozdrawiam

ps. taka mała informajca, wczoraj zainstalowalem xfire'a, także pare osób mogło dostać pytanie o dodanie do listy :)

Civ4ScreenShot0001.JPG
Plik ściągnięto 518 raz(y) 170.44 KB

Last edited by Num-Lock on 2009-06-18, 10:37; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta

bombel79 

xfire: bombel79
Helped: 12 times