www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jeste nowy? Kliknij tutaj!    Zgo gr Civ6     Zgos gr Civ5    Zgo gr Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMWISZ SI NA GR    Na ircu jest users osb. Zaaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Moved by: LDeska
2010-09-23, 22:25
[MOD] Anion XPack
Author Message
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 44
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszw
starszy plutonowy  Brzowy order za specjalne zasugi - modder forum  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie gra od 90 dni  Pluszowy mi - rozegra mniej ni 10 gier 
Posted: 2009-11-05, 13:06   [MOD] Anion XPack

MOD Anion_XPack
aktualna wersja: 0.7.1 (z 4 czerwca 2010)
status wersji: beta (udostpniona do otwartych testw)
dostpne odmiany: R (ze zwikszonym obszarem produkcyjnym miast)
wymagania: Civilization IV Beyond the Sword w wersji 3.19

Procedura rozpakowania dla posiadaczy moda we wczeniejszej wersji (alfa):
Nie nadpisywa plikw – naley usun cay katalog Anion_XPack z poprzedni wersj moda i dopiero wtedy rozpakowa plik z now wersj.
Dodatkowo zalecane jest rwnie sprawdzenie pliku CivilizationIV.ini (folder My Documents/My Games/Beyond the Sword) – parametry DisableFileCaching i DisableCaching zmieni z 0 na 1, zapisa plik.


W tym miejscu chc bardzo podzikowa wszystkim, ktrzy wyrazili ch uczestniczenia w testach wersji alfa.
Szczeglne podzikowania nale si Cheosowi, Zaharienowi i C4Angel, ktrzy powicili na testowanie najwicej czasu, wnoszc wiele znaczcych poprawek, dziki ktrym znacznie poprawi si balans gry.
Mam nadziej, Panowie, e nie poprzestaniecie na tym i zaangaujecie si rwnie w rozwj wersji beta!


mainscreen.jpg
Plik cignito 161 raz(y) 119.35 KB

Anion_XPack (0.7.1).rar
standardowy fat-cross (20 pl)
Pobierz Plik cignito 457 raz(y) 4.94 MB

Anion_XPackR (0.7.1).rar
rozszerzony fat-cross (36 pl)
Pobierz Plik cignito 462 raz(y) 4.94 MB

_________________
Gdy kobieta jczy w nocy, to nie warczy w dzie.
Last edited by anion on 2010-06-04, 22:13; edited 53 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 44
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszw
starszy plutonowy  Brzowy order za specjalne zasugi - modder forum  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie gra od 90 dni  Pluszowy mi - rozegra mniej ni 10 gier 
Posted: 2009-11-05, 13:06   

Pena lista zmian

1. Zwikszono maksymaln liczb nacji w jednej rozgrywce z 18 do 48.

2. Zmiany w systemie wielkoci map:
a) dodano 3 nowe wielkoci map:
- XXL: 160100 pl (o 56% wikszy od huge), domylnie 24 nacje
- gigantic: 200128 pl (o 60% wikszy od XXL, o 150% od huge), domylnie 32 nacje
- monstrous: 256160 pl (o 60% wikszy od gigantic, o 300% od huge), domylnie 48 nacji
b) zmieniono domyln liczb nacji dla niektrych wielkoci map: Small - 6, Standard - 9, Large - 12, Huge - 18
c) przystosowano wszystkie standardowe skrypty to generowania dodanych wielkoci map
d) dostosowano wszystkie questy wymagajce wybudowania okrelonej liczby budynkw lub wytrenowania okrelonej liczby jednostek do nowych wielkoci map

3. Dodano wszystkie elementy z wbudowanego w Civilization IV: Beyond the Sword moda "Next War" i wprowadzono konieczne, zwizane z tym zmiany:
a) wyduono rozgrywk na wszystkich prdkociach gry: Quick trwa 400 tur, Normal - 600 tur, Epic - 900 tur, Marathon - 1800 tur
b) przeorganizowano matryc punktw wymaganych do osignicia danego poziomu kulturowego miasta na poszczeglnych prdkociach gry (wartoci podane dla Quick/Normal/Epic/Marathon):
- fledging: 10 / 15 / 20 / 30
- developing: 100 / 150 / 250 / 500
- refined: 500 / 750 / 1250 / 2500
- influential: 5000 / 7500 / 12500 / 25000
- legendary: 50000 / 75000 / 125000 / 250000
c) elementy statku kosmicznego przesunito na dalsze technologie
Szczegy i dokadny opis budynkw, jednostek i technologii dostpne w cywilopedii.

4. Przeorganizowano cechy przywdcw:
a) dodano nowe cechy:
- Agricultural (rolniczy): +1 do ywnoci na kadym polu z co najmniej 5 punktami ywnoci; 2 szybsza budowa Aqueduct
- Strategic (strategiczny): koszt ulepszania jednostek mniejszy o 25%; 2 szybsza budowa Fortress, Military Encampment, Airport; darmowa promocja City Raider I dla jednostek walczcych wrcz i strzeleckich
- Seafaring (eglarski): darmowe promocje Combat I i Drill I dla wszystkich jednostek morskich; 2 szybsza budowa Customs House, Shipyard
b) wymieniono kilka cech u przywdcw:
- Asoka: Organized zmnienono na Agricultural
- Huayna Capac: Industrious zmieniono na Agricultural
- Isabella: Expansive zmieniono na Seafaring
- Julius Caesar: Organized zmieniono na Strategic
- Napoleon: Organized zmieniono na Strategic
- Willem van Oranje: Creative zmieniono na Seafaring
c) zmodyfikowano cechy:
- Financial: +1 moneta na kadym polu z co najmniej 4 monetami (byo 2); dodatkowo 2 szybsza budowa Market
- Aggressive: dodano promocj Combat I dla grupy jednostek klony
- Protective: dodano promocje Drill I i City Garrison I dla grupy jednostek klony
- Creative: usunito przywilej zwikszonego pocztkowego obszaru produkcyjnego miasta przy zaawansowanym starcie
- Expansive: zmniejszono bonus produkcyjny dla Klonw z +50% do +25%
- Organized: zmniejszono bonus obniajcy koszty otrzymania pastwa do -33%
- Industrious: zmniejszono bonus produkcyjny do cudw do +33%
- Spiritual: dodano 2 szybsz budow Monastery

5. Przeorganizowano system doktryn:
a) wprowadzono pi poziomw kosztu utrzymania doktryn (minimalny, niski, redni, wysoki, maksymalny)
b) wprowadzono nowe doktryny, po jednej w kadej z piciu grup:
- Federalism (federalizm): ustrj polityczny, wymagane wynalezienie Corporation, niskie koszty utrzymania; –75% kosztw utrzymania wynikajcych z liczby miast w pastwie; +25% do niezadowolenia z prowadzenia wojny; +2 do zadowolenia z courthouse
- Technocracy (technokracja): doktryna prawna, wymagane wynalezienie Education, rednie koszty utrzymania; +10% do nauki w kadym miecie; +1 moneta na kadym polu z warsztatem
- Industrialism (uprzemysowienie): doktryna pracy, wymagane wynalezienie Assembly Line, maksymalne koszty utrzymania; +3 do chorb w kadym miecie; +1 motek do kadego pola z kopalni; +2 motki do kadego pola z warsztatem
- Globalization (globalizacja): doktryna ekonomiczna, wymagane wynalezienie Corporation, wysokie koszty utrzymania; –50% kosztw utrzymania korporacji; wzrost niezadowolenia w najwikszych miastach; +1 szlak handlowy w kadym miecie; wzrost kultury w caym pastwie mniejszy o 50%
- Ancestor Worship (kult przodkw): doktryna religijna, wymagane wynalezienie Masonry, rednie koszty utrzymania; +25% do tempa narodzin wielkich ludzi; +2 do zadowolenia z pomnikw
c) zmodyfikowano doktryny:
- Representation : dodano +25% do niezadowolenia z prowadzenia wojny
- Universal suffrage: dodano +50% do niezadowolenia z prowadzenia wojny, uwzgldnia nowe ulepszenie (Suburb)
- Nationhood: dodano +1 do zadowolenia z Military Encampment
- Free Speech: uwzgldnia nowe ulepszenie (Suburb)
- Tribalism: dodano bonus +1 ywno dla Cottage
d) koszt utrzymania startowych doktryn obniono z niskiego do minimalnego (oprcz doktryny Tribalism)
Szczegy i dokadny opis dostpny w cywilopedii.

6. Dodano nowe elementy (oprcz wymienionych w pkt. 3):
a) budynki: Shipdock (warsztat szkutniczy), Fortress (forteca), Military Encampment (obz wojskowy), Military Depot (jednostka wojskowa), Nuclear Silo (silos jdrowy)
b) jednostki: Slingman (procarz), Light Swordsman (lekki zbrojny), Heavy Pikeman (ciki pikinier), Horseman (jedziec), Mounted Infantry (piechota konna), Light Cavalry (lekka kawaleria), Heavy Cavalry (cika kawaleria)
c) technologie: Warrior Code (kodeks wojownika), Military Tactics (taktyki wojskowe)
d) surowce: Cotton (bawena), Coffee (kawa), Tobacco (tyto), Olives (oliwki), Citrus Fruit (cytrusy), Potato (ziemniaki), Shrimp (krewetki)
e) ulepszenia: Suburb (przedmiecie) – kolejny upgrade chatki z poziomu Town
Szczegy i dokadny opis dostpny w cywilopedii.

7. Zmieniono wasnoci niektrych elementw:
a) budynki:
- Walls/Dun: zmniejszono koszt, zmniejszono obronno (zmiana zwizana z dodaniem budynku Fortress), dodano +1 pkt kultury (niewygasajcy po przedawnieniu)
- Barracks: obniono koszt, wymagane wynalezienie Warrior Code
- Ikhanda: wymagane wynalezienie Warrior Code
- Bomb Shelter: zwikszono koszt, usunito konieczno wybudowania Manhattan Project
- Granary/Terrace, Harbor/Cothon: uwzgldniono bonus do zdrowia od nowych surowcw
- Monument/Obelisk/Stele/Totem: +2 do zadowolenia z Ancestor Worship, 2 szybsza budowa z marmurem
- Public Transportation: usunito premi do zdrowia za rop
- Grocer/Apothecary: uwzgldniono bonus do zdrowia od nowych surowcw
- Supermarket/Mall: zwikszono koszt, uwzgldniono bonus do zadowolenia od nowych surowcw
- Military Academy: dodano moliwo wyspecjalizowania 2 instruktorw wojskowych
- zwikszono jedynie koszt: Bunker, Broadcast Tower, National Security, Ziggurat (Sumeria)
b) cudy narodowe:
- Heroic Epic: zamieniono moliwo wyspecjalizowania 1 artysty na 1 instruktora wojskowego
- West Point: zamieniono moliwo wyspecjalizowania 1 szpiega na 1 instruktora wojskowego
- Space Elevator: wymagane technologie: Robotics, Satellites, Fusion
c) cudy wiata:
- Colossus: przedawnienie po Corporation
- Great Wall: wymaga wybudowania kilku murw miejskich w pastwie (liczba zalena od wielkoci mapy), dodatkowo wymaga rwnie Warrior Code
- Great Lighthouse: wymaga wybudowania kilku latarni w pastwie (liczba zalena od wielkoci mapy)
d) korporacje:
- Cereal Mills: uwzgldniono nowy surowiec (ziemniaki), zwikszono bonus do +1 ywnoci od kadego rda surowca (bazowo, na mapie o wielkoci Standard)
- Sid's Sushi: uwzgldniono nowy surowiec (krewetki), zmniejszono bonus do +0,25 ywnoci od kadego rda surowca (bazowo, na mapie o wielkoci Standard)
- Standard Ethanol: uwzgldniono nowy surowiec (oliwki)
e) jednostki:
- Great General: dodano moliwo zainicjowania zotego wieku
- Musketeer (France): zmniejszono ruch do 1 pkt, zwikszono si do 10, startuje z promocj Mobility I
- Gunship: dodano +100% do walki przeciwko Dreadnought
- Submarine: zwikszono koszt, dodano +100% do ataku przeciwko Battleship
- Work Boat: usunito koszt utrzymania
- Attack Submarine: dodano +50% do ataku przeciwko Missile Cruiser
- Guided Missile: zwikszono koszt, zwikszono zasig do 6 pl
- Tactical Nuke: zwikszono koszt, zwikszono si, zwikszono zasig do 6 pl
- ICBM: dodano wymagane wynalezienie Satellites, dodano wymagane wybudowanie Nuclear Silo, zwikszono koszt, zwikszono si oraz maksymalny promie zniszcze do 2 pl, zwikszono szansz na uniknicie przechwycenia do 10%
- zwikszono adowno jednostek morskich: Galley (do 3), Caravel (do 2), Carrack (do 3), Galleon (do 5), Dutch Galleon (do 6), Transport (do 8), Missile Cruiser (do 6), Submarine (do 4), Carrier (do 4)
- zwikszono jedynie koszt: Spy, Mechanized Infantry, Battleship, Missile Cruiser, Stealth Destroyer, Carrier, Fighter, Jet Fighter
f) specjalici miejscy:
- Military Instructor (instruktor wojskowy): +3 punkty do narodzin wielkich ludzi (Great General), +1 motek
g) technologie:
- Archery: wymagane Hunting lub warrior Code
- Military Science: wymagane Chemistry i Military Tactics
- Future Tech: wymagane Cybernetics oraz jedno z: Cold Fusion, Advanced Shielding, Astrogation
h) surowce:
- Clam: +1 ywnoci; dodatkowo Fishing Boat daje: +1 ywnoci, +1 monet
- Cow: +1 ywnoci; dodatkowo Pasture daje: +2 ywnoci, +1 motek
- Rice: dodatkowo moe wystpowa na terenach zalewowych
- Ivory, Fur, Whale: usunito przedawnianie po okrelonych technologiach
i) tereny i ulepszenia:
- zwikszono do 2 koszt ruchu na terenach: Desert, Snow
- Railroad: czas budowy zwikszono o 67%; ruch wynosi 8 pl, bez wzgldu na liczb punktw ruchu jednostki ldowej
- Farm: dodatkowe bonusy +1 ywnoci po Hydroponics, +1 ywnoci z Potato
- Fishing Boats: dodatkowe bonusy +2 ywnoci po Aquaculture, +2 ywnoci z Shrimp
- Mine, Well, Offshore Platform: +1 motek po Geology
- Plantation: dodatkowe bonusy +3 monety z Cotton lub Tobacco, +2 monety z Olives lub coffee, +2 ywnoci z Citrus Fruit
Szczegy wszystkich zmian dostpne w cywilopedii.

8. Pozostae zmiany:
a) kada nacja rozpoczyna gr dodatkowo z 1 robotnikiem (dotyczy pierwszej epoki – ancient)
b) zwikszono maksymaln liczb dostpnych szlakw handlowych w jednym miecie z 8 do 10
c) zwikszono maksymalny obszar wodny rozpoznawany jako akwen wody sodkiej z 9 do 15 pl
d) zwikszono liczb punktw dowiadczenia po ulepszeniu jednostki z 10 do 13 (cecha Charismatic zyskuje jeszcze jedn zalet)
e) tuning parametrw gry zwizanych z wielkociami map i z poziomami trudnoci (minimalnie osabieni barbarzycy)

Odmian R charakteryzuje wikszy fat-cross (zasig produkcyjny miasta), dajcy maksymalnie 36 pl produkcyjnych w kadym miecie.
"R" rni si dodatkowo kilkoma drobniejszymi szczegami. Wprowadzenie tych rnic wynikao z koniecznoci dostosowania mechaniki do wikszego fat-cross'u.
Poniej zamieszczam obrazek, na czym polega rnica midzy fat-cross'ami.

fat-cross.jpg
Plik cignito 248 raz(y) 55.8 KB

_________________
Gdy kobieta jczy w nocy, to nie warczy w dzie.
Last edited by anion on 2009-12-01, 14:41; edited 20 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 44
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszw
starszy plutonowy  Brzowy order za specjalne zasugi - modder forum  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie gra od 90 dni  Pluszowy mi - rozegra mniej ni 10 gier 
Posted: 2009-11-05, 13:07   

Typowe problemy wraz z rozwizaniami

Problem 1. Mod si nie aduje lub jest ignorowany
Sprawd jak rozpakowa si plik z modem.
Poprawnie jest tylko tak:
[miejsce instalacji Civ4]\Beyond the Sword\Mods\Anion_XPack\Assets ...
Najczciej bdnie jest tak:
[miejsce instalacji Civ4]\Beyond the Sword\Mods\Anion_XPack\Anion_XPack\Assets ...
W drugim przypadku naley zlikwidowa jeden (ten podrzdny) folder Anion_XPack, przenoszc wczeniej z niego wszystkie podkatalogi i pliki poziom wyej (do nadrzdnego folderu Anion_XPack).

Problem 2. Wystpuje OSS, zwieszka civki, komunikat o rnych wersjach moda itp.
Dwie zote zasady na unikanie tego przypadku:
1. Przy wgrywaniu nowej wersji moda usuwa cay folder starego moda i dopiero wtedy rozpakowa nowy.
2. Dla pewnoci dokona zmian w pliku .ini Beyond the Sword. Oto jak:
a) odnale folder My Documents/My Games/Beyond the Sword;
b) otworzy w notatniku plik CivilizationIV.ini;
c) odnale linijk DisableFileCaching = 0 i zmieni j na DisableFileCaching = 1;
d) odnale linijk DisableCaching = 0 i zmieni j na DisableCaching = 1.

Wykonanie caej procedury (2) spowoduje, e BtS moe si nieznacznie duej uruchamia, ale mamy wtedy pewno, e adne pliki nie bd odczytywane z cache'u (pamici podrcznej), co w niektrych (chocia rzadkich) przypadkach moe spowodowa wanie OSS. Dzieje si tak dlatego, e zamiast odczyta dany plik z katalogu z modem, wczytywany jest inny cache'owany analogiczny plik np. ze standardowymi ustawieniami BtS.
Uspokajam te, e zmiana w pliku .ini nie ma adnego wpywu na rozgrywanie gier przez sie na standardowych ustawieniach lub innych modach.

Problem 3. Potrzebuj uatwienia, aby civka od razu odpalia si z tym modem
Wykona czynnoci:
a) skopiowa skrt do Beyond the Sword
b) nazwa go tak by wiedzie o co chodzi (np. Anion XPack)
c) klikn na nim prawym klawiszem myszki i da Waciwoci (Properties)
d) przej na zakadk Skrt (Shortcut)
e) w polu Element docelowy (pierwsze edytowalne pole) za ...\Civ4BeyondSword.exe" dopisa spacj a potem mod=\Anion_XPack
f) klikn OK i mona si cieszy nowym skrtem do odpalenia civki od razu z modem.
_________________
Gdy kobieta jczy w nocy, to nie warczy w dzie.
Last edited by anion on 2009-11-10, 16:22; edited 3 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 44
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszw
starszy plutonowy  Brzowy order za specjalne zasugi - modder forum  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie gra od 90 dni  Pluszowy mi - rozegra mniej ni 10 gier 
Posted: 2009-11-05, 13:07   

Historia zmian

wersja 0.7.1 (aktualna)
* Shamanism: usunito
* Ancestor Worship: przywrcono doktryn w miejsce Shamanism, jako bonus przypisano +25% do tempa narodzin wielkich ludzi
* Tribalism: bonus do tempa pracy robotnikw zmieniono na +2 punkty zdrowia w kadym miecie
* Serfdom: zmniejszono tempo pracy robotnikw z +100% do +50%

wersja 0.7
* poprawiono lini czasu na wszystkich prdkociach gry
* wykonano redukcj rozmiarw o 1 stopie (Tiny -> Duel, Small -> Tiny, Standard -> Small itd.) w skrypcie Anion_FR (odmiana Fantasy Realm), rwnie udoskonalono generowanie terenw
* wykonano zmiany w skrypcie Donut polegajce przede wszystkim na wikszym urozmaiceniu terenu celem zwikszenia grywalnoci
* Fundamentalism: zwikszono bonus do tempa produkcji jednostek wojskowych w miastach z religi pastwow do +25%

wersja 0.6.8
* dodano skrypt mapy Anion Fantasy Realm, ktry jest odmian standardowego skryptu Fantasy Realm przygotowywan wczeniej dla potrzeb rozgrywek KAC Dyplo edycje 4, 4.5 i 5, a dodatkowo zmodyfikowan i przystosowan do moda AXP
* zrezygnowano z cechy Seafaring, przywracajc standardowe cechy przywdcom: Isabella (Expansive) i Willem van Oranje (Creative)
* Emancipation: wzrost kosztu utrzymania z niskiego do redniego
* Military Encampment: zwikszono bonus do produkcji jednostek wojskowych do +25%
* Military Depot: z wczeniej wybudowanych budynkw wymaga jedynie Military Encampment

wersja 0.6.7
* poprawiono bd zwizany z niedostpnoci opcji "Regenerate map" w pierwszej turze nowej gry

wersja 0.6.6
* przywrcono czas budowy poszczeglnych usprawnie terenu do ustawie standardowych
* poprawiono startowe punkty zdrowia i szczcia na poszczeglnych poziomach trudnoci

wersja 0.6.5
* przywrcono system doktryn w postaci matrycy 66, jako maksymalnie rozbudowany i jednoczenie najbardziej czytelny
* przyznano efekty dziaania doktrynom startowym:
- Despotism: obnia niezadowolenie wojenne o 75% (wczeniej obecne w wielkoci -100% w doktrynie Authoritarianism, z ktrej zrezygnowano)
- Barbarism: obecnie doktryna wojskowa, kilka jednostek wicej zwolnionych z utrzymania (do czasu moliwoci wprowadzenia lepszych rozwiza militarnych)
- Shamanism: obecnie doktryna prawna, +2 zdrowia w kadym miecie (adekwatnie obniono startowe punkty zdrowia wynikajce z poziomu trudnoci, zatem przejcie na inn doktryn z tej kolumny bdzie wymagao wczeniejszego zadbania o waciwy poziom zdrowia w miastach)
- Tribalism: robotnicy pracuj o 50% szybciej (w kontrze nieznacznie zwikszono jednak czas budowy poszczeglnych usprawnie, by przejcie na takie doktryny jak Slavery czy Agrarianism byo mocniej odczuwalne)
- Decentralization: obnia koszty utrzymania miast ze wzgldu na odlego od stolicy o 25% (pozwoli na nieco wiksz swobod w zakadaniu nowych miast do czasu lepszej sytuacji ekonomicznej w pastwie)
- Paganism: +1 zadowolenia z Obelisk (dobrze znany efektz doktryny Ancestor Worship, ktr obecnie wycofano)
* zmiany w pozostaych doktrynach:
- Hereditary Rule: zmieniono zwikszenie o 25% kosztw utrzymania pastwa ze wzgldu na liczb miast na koszty wynikajce z odlegoci miast od stolicy (rwnie +25%)
- Police State: dodano +25% punktw szpiegowskich (wczeniej obecne w doktrynie Authoritarianism, z ktrej zrezygnowano)
- Technocracy: przesunito do kolumny ustrojw politycznych (w celu uniemoliwienia zestawiania razem z Representation), obecnie ma maksymalny koszt utrzymania, dodaje 2 darmowych specjalistw w kadym miecie, jednoczenie zwikszajc o 50% koszty utrzymania pastwa ze wzgldu na liczb miast
- Legalism: zwikszono koszty utrzymania od liczby miast z -50% do -25%; dodatkowo +1 zadowolenia z Courthouse, Jail
- Caste System: przesunito do kolumny doktryn prawnych, nie zmieniono efektw dziaania
- Bureaucracy: zwikszono koszt utrzymania do wysokiego, dodatkowo zwikszono o 25% koszty utrzymania pastwa ze wzgldu na liczb miast
- Federalism: przesunito do kolumny doktryn prawnych, zwikszono koszt utrzymania do redniego, eliminuje koszty utrzymania pastwa ze wzgldu na liczb miast
- Slavery: dodatkowo +2 motki z Quarry
- Serfdom: zwikszono tempo pracy robotnikw z +50% do +100% (+50% ma obecnie Tribalism)
- Mercantilism: usunito efekt zmniejszenia kosztw utrzymania z odlegoci od stolicy
- State Property: usunito +10% motkw we wszystkich miastach (by nie dublowa efektu razem z doktryn Industrialism)
- Theocracy: dodano zwikszenie o +2 zadowolenia w miastach z religi pastwow oraz moliwo wyznaczenia nieograniczonej liczby kapanw, usunito bonus do tempa narodzin wielkich ludzi
- Pacifism: przesunito do kolumny doktryn religijnych, przywracajc zaleno podwojenia tempa narodzin wielkich ludzi od religii pastwowej
- Fundamentalism: usunito brak rozprzestrzeniania si religii innej ni pastwowa
* Temple: wycofano zmian wprowadzon w wersji 0.6.4

wersja 0.6.4
* dodano czwart opcj wyboru poziomu wody na mapie (poziom mimalny, dostpny w wikszoci skryptw map)
* zmiany w doktrynach:
- Authoritarianism: nowa doktryna, dostpna od Nationalism, wysoki koszt utrzymania, podwojone tempo narodzin wielkich generaw w granicach pastwa, spadek niezadowolenia wojennego o 25%, +25% punktw szpiegowskich (wczeniej obecne w Nationalism)
- Police State: usunito +25% do produkcji jednostek wojskowych, dodano zwikszenie liczby jednostek wojskowych wolnych od kosztw utrzymania (wczeniej obecne w Mass Army)
- Universal Suffrage: usunito bonus +1 motka z Town (pozostawiono tylko bonus z Suburb)
- Mass Army: usunito zwikszenie liczby jednostek wojskowych wolnych od kosztw utrzymania (przenieniono do Police State)
- Pacifism: przesunito do grupy doktryn wojskowych, tym samym usunito zaleno podwojenia tempa narodzin wielkich ludzi od religii pastwowej
- Nationalism: usunito +25% punktw szpiegowskich (przeniesiono do Authoritarianism)
- Legalism: zmniejszono koszty utrzymania od liczby miast do -50%
- Technocracy: maksymalny koszt utrzymania, 2 wolnych specjalistw w kadym miecie, zwikszenie kosztw utrzymania od liczby miast o 50%, reszt dziaa usunito
- Mercantilism: usunito 1 wolnego specjalist w kadym miecie, dodano +50% wpyww ze szlakw handlowych, spadek kosztw utrzymania z odlegoci od stolicy o 25%
- State Property: obniono koszt z maksymalnego do wysokiego
- Globalization: przywrcona doktryna, dostpna od Mass Media, maksymalny koszt utrzymania, +2 szlaki handlowe w kadym miecie, wzrost kosztw utrzymania z odlegoci od stolicy o 50%
- Ancestor Worship: usunito bonus do narodzin wielkich ludzi, pozostawiono +1 zadowolenia z Obelisk, dodano +2 motki z Quarry, doktryna nie blokuje ju ustanawiania religii pastwowej
- Shamanism: nowa doktryna, dostpna od Alchemy, niski koszt utrzymania, +3 zdrowia we wszystkich miastach
- Theocracy: usunito dodatkowe XP dla nowych jednostek wojskowych, dodano +50% do tempa narodzin wielkich ludzi w miastach z religi pastwow
- Fundamentalism: przywrcona doktryna, dostpna od Divine Right, redni koszt utrzymania, +15% do produkcji jednostek wojskowych w miastach z religi pastwow, spadek niezadowolenia wojennego o 25%, brak rozprzestrzeniania si religii innej ni pastwowa (jak w Theocracy)
* zmiany w technologiach:
- Guilds: dodatkowo wymaga Alchemy (tym samym usunito jako wymaganie dla Chemistry, gdy technologia ta i tak wymaga Guilds)
* zmiany w budynkach:
- Custom House / Feitoria: dodatkowo +1 darmowy kupiec
- Arsenal: zmieniono konieczno wczeniejszego wybudowania Barracks na Military Encampment
- Local Newspaper: wymaga wczeniejszego wybudowania Library w miecie i dodatkowo okrelonej liczby w innych miastach, +1 zadowolenia w miecie, +10% kultury w miecie, moliwo wyznaczenia 1 artysty
- Temple: +1 do zadowolenia dziaa tylko w momencie ustanowienia zgodnej religii jako pastwowej, zwikszono do +2 bonus do kultury

wersja 0.6.3
* Pacifism: poprawiono powany bd (doktryna nie ustanawiaa religii pastwowej)
* Mass Army: poprawiono uwzgldnianie dodatkowych jednostek wolnych od kosztw utrzymania
* Ancestor Worship: niski koszt utrzymania, +1 zadowolenia z Obelisk, +25% do tempa narodzin wielkich ludzi

wersja 0.6.2
* wprowadzono drobne zmiany do skryptu mapy Donut
* poprawiono bd w Horse Whispering quest (istniaa rnica midzy podawanymi a faktycznymi warunkami jego ukoczenia)
* zmiany w doktrynach:
- Professional Army: zmniejszono do +50% bonus do narodzin wielkich generaw
- Technocracy: zwikszono koszt z wysokiego do maksymalnego, dodano zwikszenie kosztw utrzymania od liczby miast o 25%
- Ancestor Worship: zmniejszono zadowolenie z Obelisk do +1, zwikszono do +50% bonus do narodzin wielkich ludzi

wersja 0.6.1
* uporzdkowanie doktryn ustrojw politycznych:
- Despotism: doktryna startowa, minimalny koszt utrzymania
- Hereditary Rule: dostpna od Monarchy, niski koszt utrzymania, +1 zadowolenie od kadej jednostki wojskowej stacjonujcej w miecie, wzrost kosztw utrzymania od liczby miast o 25%
- Representation: dostpna od Constitution, redni koszt utrzymania, +3 zadowolenia w najwikszych miastach, +3 zota od kadego specjalisty, wzrost niezadowolenia wojennego o 25%
- Police State: dostpna od Fascism, wysoki koszt utrzymania, +25% do produkcji jednostek wojskowych, spadek niezadowolenia wojennego o 50%, spadek wzrostu kultury o 50%
- Federalism: dostpna od Corporation, niski koszt utrzymania, +2 zadowolenia od Courthouse, spadek kosztw utrzymania od liczby miast o 50%, wzrost niezadowolenia wojennego o 25%
- Universal Suffrage: dostpna od Democracy: redni koszt utrzymania, +1 motek od Town, Suburb, moliwo przyspieszenia produkcji za zoto, wzrost niezadowolenia wojennego o 50%
* uporzdkowanie doktryn wojskowych:
- Militia: doktryna startowa, minimalny koszt utrzymania
- Mass Army: dostpna od Iron Working, redni koszt utrzymania, +25% do produkcji jednostek wojskowych, zwikszona liczba jednostek wojskowych wolnych od kosztw utrzymania
- Vassalage: dostpna od Feudalism, niski koszt utrzymania, jednostki wojskowe produkowane s za motki oraz nadwyk ywnoci w miecie
- Warrior Houses: dostpna od Military Tactics, wysoki koszt utrzymania, +2 XP dla kadej nowej jednostki, +50% XP z walk w obrbie wasnych granic
- Professional Army: dostpna od Military Science, maksymalny koszt utrzymania, podwojona czsto narodzin Great General, +4 XP dla kadej nowej jednostki wojskowej (produkuj si o 25% wolniej)
- Nationhood: dostpna od Nationalism, redni koszt utrzymania, moliwo poboru jednostek, +2 zadowolenia od Barracks, +2 zadowolenia od Military Encampment, +25% punktw szpiegowskich
* uporzdkowanie doktryn prawnych:
- Barbarism: doktryna startowa, minimalny koszt utrzymania
- Legalism: dostpna od Alphabet, niski koszt utrzymania, spadek kosztw utrzymania od liczby miast o 25%
- Agrarianism: dostpna od Calendar, wysoki koszt utrzymania, +1 ywnoci od Farm, wolniejsza o 50% produkcja jednostek wojskowych
- Bureaucracy: dostpna od Civil Service, redni koszt utrzymania, +50% motkw i +50% zota w stolicy
- Technocracy: dostpna od Education: wysoki koszt utrzymania, 2 wolnych specjalistw w kadym miecie, +15% nauki, wolniejsza o 25% produkcja jednostek wojskowych
- Free Speech: dostpna od Liberalism: niski koszt utrzymania, +100% kultury, +2 monety od Town, Suburb
* uporzdkowanie doktryn pracy:
- Tribalism: doktryna startowa, minimalny koszt utrzymania
- Slavery: dostpna od Bronze Working, redni koszt utrzymania, moliwo przyspieszania produkcji kosztem populacji, -10% nauki
- Serfdom: dostpna od Feudalism, niski koszt utrzymania, robotnicy pracuj o 50% szybciej, +1 moneta od Windmill, Watermill
- Caste System: dostpna od Code of Laws, redni koszt utrzymania, +1 motek od Workshop, moliwo wyznaczania nieograniczonej liczby kupcw, naukowcw i artystw
- Industrialism: dostpna od Assembly Line, wysoki koszt utrzymania, +15% motkw we wszystkich miastach, +3 choroby we wszystkich miastach
- Emancipation: dostpna od Democracy: niski koszt utrzymania, podwojona prdko upgrade'u Cottage, Hamlet, Village, Town, niezadowolenie w pastwach bez ustanowienia tej doktryny
* uporzdkowanie doktryn ekonomicznych:
- Decentralization: doktryna startowa, minimalny koszt utrzymania
- Barter Economy: dostpna od Mathematics, niski koszt utrzymania, +15% monet we wszystkich miastach
- Mercantilism: dostpna od Banking, redni koszt utrzymania, +1 wolny specjalista we wszystkich miastach, niedostpne zagraniczne szlaki handlowe i korporacje
- Free Market: dostpna od Economics: redni koszt utrzymania, +1 szlak handlowy w kadym miecie, spadek kosztw utrzymania korporacji o 25%
- State Property: dostpna od Communism, maksymalny koszt utrzymania, +10% motkw we wszystkich miastach, +1 ywno z Workshop, Watermill, brak kosztw utrzymania z odlegoci od stolicy, niedostpne korporacje
- Environmentalism: dostpna od Medicine, wysoki koszt utrzymania, +6 zdrowia w kadym miecie, +2 zdrowia z Public Transportation, +1 moneta z Windmill, Forest Preserve, wzrost kosztw utrzymania korporacji o 25%
* uporzdkowanie doktryn religijnych:
- Paganism: doktryna startowa, minimalny koszt utrzymania
- Ancestor Worship: dostpna od Masonry, redni koszt utrzymania, zwikszona o 25% czsto narodzin wielkich ludzi, +2 zadowolenia z Obelisk, brak religii pastwowej
- Organized Religion: dostpna od Monotheism, wysoki koszt utrzymania, +25% do produkcji budynkw w miastach z religi pastwow, misjonarze nie wymagaj klasztorw
- Theocracy: dostpna od Theology, redni koszt utrzymania, +2 XP dla nowych jednostek wojskowych w miastach z religi pastwow, brak rozprzestrzeniania si religii innej ni pastwowa
- Pacifism: dostpna od Philosophy, minimalny koszt utrzymania, podwojona czsto narodzin wielkich ludzi w miastach z religi pastwow, wzrost kosztw utrzymania o 1 sztuk zota za kad jednostk wojskow, wzrost niezadowolenia wojennego o 50%
- Free Religion: dostpna od Liberalism, niski koszt utrzymania, +1 zadowolenia od kadej religii, +10% nauki, brak religii pastwowej
* cecha Spiritual: przywrcono bonus zmiany doktryn i religii bez okresu anarchii
* Heavy Pikeman: zwikszono koszt o 20%, obecnie ma si do 8, +75% bonusu przeciwko jednostkom konnym, nie otrzymuje premii obronnych z budynkw, moe si tylko broni
* Newspaper: nowy budynek (wymagane Printing Press), +25% kultury w miecie, moliwo wyznaczenia 1 artysty
* Arsenal: nowy budynek (wymagane Rifling, Barracks), +2 XP dla nowych jednostek strzeleckich

wersja 0.6
* reorganizacja systemu doktryn do postaci 6 grup po 6 opcji (szczegy w Cywilopedii)
* cecha Spiritual: bonus "bezbolesnej" zmiany doktryny lub religii osabiono do okresu 1 tury anarchii (bez wzgldu na liczb zmienianych doktryn)
* Panther, Wolf: dodano ignorowanie kosztu terenu

wersja 0.5.7
- Federalism: dodano -50% kosztw utrzymania z odlegoci od stolicy
- Socialism: nowa doktryna polityczna, wymagany Communism, zerowy koszt utrzymania, +3 zdrowia w kadym miecie, brak kosztw z odlegoci od stolicy
- Feudalism: zwikszono o 5% liczb darmowych jednostek
- Professional Army: nowa doktryna prawna, wymagany Military Tactics, maksymalny koszt utrzymania, +4 XP dla kadej nowej jednostki, +50% XP z walk w granicach pastwa
- Technocracy: zwikszono bonus do +15% nauki we wszystkich miastach
- Agrarianism: nowa doktryna pracy, wymagany Calendar, wysoki koszt utrzymania, +1 ywno z farm, -50% produkcji jednostek wojskowych
- Barter Economy: nowa doktryna ekonomiczna, wymagany Writing, redni koszt utrzymania, +15% monet we wszystkich miastach
- State Property: usunito brak kosztw z odlegoci od stolicy
- Theocracy: dodano kar -10% nauki
- Fundamentalism: nowa doktryna religijna, wymagany Divine Right, niski koszt utrzymania, +25% do produkcji jednostek w miastach z religi pastwow, dodatkowe +1 zadowolenia z religii pastwowej, -25% nauki we wszystkich miastach
- Explorer: zwikszono koszt o 25%, darmowa promocja Sentry
- Musketman/Musketeer/Oromo Warrior: dodano +25% w walce przeciwko jednostkom walczcym wrcz
- Swordsman/Gallic Warrior/Jaguar: zwikszono bonus do ataku na miasto do 25%
- Grenadier: dodano +25% do ataku na miasto
- War Elephant/Ballista Elephant: przywrcono si 8, podniesiono koszt o 25%
- Catapult/Hwacha: podniesiono koszt o 20%
- Fortress: bonus +50% do budowy przypisano przywdcom Protective w miejsce Strategic
- Clam: przywrcono bonus +2 ywnoci z Fishing Boat

wersja 0.5.6
- lepsze dopasowanie parametrw gry do zwikszonego obszaru produkcyjnego miasta (dotyczy odmiany R)
- Federalism: zmiejszono obnienie kosztw utrzymiania pastwa wynikajcych z liczby miast z -75% na -50%
- Globalization: przeniesiono dostpno od Mass Media, przywrcono +2 szlaki handlowe
- Castle/Citadel: przeniesiono przedawnienie z Economy do Corporation
- Workshop: przeniesiono z Metal Casting do Alchemy
- Alchemy: nowa technologia (wymaga Writing, Priesthood)
- Chemistry: dodatkowo wymaga Alchemy

wersja 0.5.5
- po raz pierwszy wystawiono odmian "R"
- Tribalism: obniono koszt z niskiego do minimalnego, usunito bonus +1 ywnoci dla chatek
- Hereditary Rule: zwikszono koszt z niskiego do redniego
- Slavery: dodano kar -10% nauki
- Serfdom: dodano bonus +1 moneta dla farm
- Industrialism: bonusy +1 motek od kopalni i +2 motki od warsztatw zmieniono na +15% motkw we wszystkich miastach
- Slingman: obecnie ma si 2, 1 wolny atak, +25% przeciwko jednostkom walczcym wrcz
- Light Swordsman: obecnie ma si 4, +25% do ataku przeciwko Archer
- Swordsman/Jaguar/Gallic Warrior: bonus do ataku na miasto zwikszony z +10% do +20%
- Mounted Infantry: obecnie ma si 5, +25% przeciwko jednostkom walczcym wrcz, 10% szansy na wycofanie si
- Horseman: zwikszono koszt o 33%, obecnie ma si 4, odporno na wolne ataki, ignorowanie kosztw terenu, 30% szansy na wycofanie si, nie otrzymuje premii obronnych
- Light Cavalry: zmniejszono koszt o 17%, obecnie ma si 6, +25% przeciwko jednostkom konnym, 20% szansy na wycofanie si, nie otrzymuje premii obronnych
- Heavy Cavalry: usunito pierwszestwo ataku jednostek konnych na otwartym polu, usunito -20% do ataku na miasto
- Assault Mech: nie otrzymuje ju premii obronnych
Wikszo zmian dotyczcych jednostek wykonano zgodnie z sugestiami Domela z 15 listopada 2009 po rozegranym dzie wczeniej 7-osobowym FFA.

wersja 0.5.2
- zlokalizowano i usunito problem destabilizacji finansowej w pocztkowej fazie gry
- zredukowano punkty potrzebne do pierwszych dwch skokw kulturowych (wartoci podane dla Quick/Normal/Epic/Marathon): Fledging - 6/10/15/30, Developing - 75/125/200/400
- cecha Financial: dodatkowa moneta na kadym polu z co najmniej 3 monetami (byo 4)
- cecha Strategic: wycofano darmow promocj City Raider I dla jednostek walczcych wrcz i strzeleckich, przywrcono darmow promocj Flanking I dla jednostek konnych i pancernych
- cecha Organized: przywrcono obnienie kosztw utrzymania o 50%
- Ancestor Worship: zmniejszono bonus do zadowolenia z Obelisk/Monument/Stele/Totem do +1 (byo +2)
- Technocracy: +2 darmowych specjalistw w kadym miecie, usunito bonus do warsztatw
- Musketman: usunito promocj Mobility I
- War Elephant, Ballista Elephant: sia zmniejszona z 8 do 7
- Ironclad: liczba punktw ruchu zwikszona z 2 do 3
- Great Spy: darmowa promocja Commando
- Obelisk/Monument/Stele/Totem: usunito surowcowy bonus (Marble) do obnienia kosztw konstrukcji
- Stonehenge: zwikszono koszt o 25% z uwagi na wzrost wagi Obelisk/Monument/Stele/Totem

wersja 0.5.1
- zwikszono koszt jednostek i budynkw w pniejszych erach stosownie do faktycznych moliwoci produkcyjnych miast
- zmniejszono koszt Ziggurat (Sumeria) do 100 motkw
- zmniejszono surowcowy bonus do konstruowania budynkw i cudw z podwjnego do +50%
- zmniejszono bonus produkcyjny do budynkw zaleny od cechy przywdcy z podwjnego do +50%
- cecha Industrious: przywrcono standardowy bonus do budowy cudw (+50%)
- poprawiono wszystkie skrypty generowania map w najwikszych rozmiarach (XXL, Gigantic, Monstrous)
_________________
Gdy kobieta jczy w nocy, to nie warczy w dzie.
Last edited by anion on 2010-06-04, 18:45; edited 43 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 44
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszw
starszy plutonowy  Brzowy order za specjalne zasugi - modder forum  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie gra od 90 dni  Pluszowy mi - rozegra mniej ni 10 gier 
Posted: 2009-11-05, 13:27   

Znalezione bdy i ich status

* Brak opcji "Regenerate map" w 1. turze nowej gry
status: problem usunito od wersji 0.6.7

* Problem kompletnej destabilizacji finansowej w pocztkowej fazie gry
Wykryty w grze FFA 13 listopada 2009 (13. w pitek byo i moe to dlatego :) ).
Problem dotyczy szczeglnie wyszych poziomw trudnoci od Noble, zwaszcza w zestawieniu z krtkimi grami (Quick i Normal).
status: problem usunito w wersji 0.5.2
_________________
Gdy kobieta jczy w nocy, to nie warczy w dzie.
Last edited by anion on 2010-03-13, 13:59; edited 5 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 41
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10541
Piwa: 74/4
Location: Raj na ziemi
genera broni  Brzowy order za specjalne zasugi - Za adminowanie  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Pomocna do – pomg minimum 10 razy  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeycie w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo1  Przeycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-12, 14:17   

uwagi (troche nieuczesane ale jakze trafne :)

- czy ten city rider dla strategic daje mozliwosc nadania rowneiz CR II i CRIII dla jednostek strzeleckich? jesli tak to jest wg mnie przegiety...
- w FFA renny finansowy bedzie slabym traitem... tzn. duzo lepsi beda wielcy... podobnie organised i industruos..
- tribalism z bonusem do chatek??? :szok: tosz to lepsze niz biologia!
- wg mnie public transport byl dobry z tym bonusem za rope... ale za malo gralem zeby oceniac definitywnie
- ziguraty drozsze? :(
- wielcy generalowie do odpalenia zlotego wieku? :szok: masakra!!! szczegolnie z kombo z instruktorami itp...
- muszkieter 10 sily? hm... jakos sie juz przyzwyczailem do tych 2 ruchow (PS co daje mu mobility? :szok:
- wiekszy fat cross! oj, to sporo zmienia... ale moze i na lepsze :) a co umozliwia prace na wiekszym fatcrossie?
_________________
"internet to coraz czciej opowie idioty, pena wciekoci i wrzasku."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 44
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszw
starszy plutonowy  Brzowy order za specjalne zasugi - modder forum  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie gra od 90 dni  Pluszowy mi - rozegra mniej ni 10 gier 
Posted: 2009-11-12, 14:26   

bombel79 wrote:
uwagi (troche nieuczesane ale jakze trafne :)

1) czy ten city rider dla strategic daje mozliwosc nadania rowneiz CR II i CRIII dla jednostek strzeleckich? jesli tak to jest wg mnie przegiety...
2) w FFA renny finansowy bedzie slabym traitem... tzn. duzo lepsi beda wielcy... podobnie organised i industruos..
3) tribalism z bonusem do chatek??? :szok: tosz to lepsze niz biologia!
4) wg mnie public transport byl dobry z tym bonusem za rope... ale za malo gralem zeby oceniac definitywnie
5) ziguraty drozsze? :(
6) wielcy generalowie do odpalenia zlotego wieku? :szok: masakra!!! szczegolnie z kombo z instruktorami itp...
7) muszkieter 10 sily? hm... jakos sie juz przyzwyczailem do tych 2 ruchow (PS co daje mu mobility? :szok:
8) wiekszy fat cross! oj, to sporo zmienia... ale moze i na lepsze :) a co umozliwia prace na wiekszym fatcrossie?

Odpowiedzi:
1) Nie.
2) Po pierwsze, kto mwi, eby gra od ren? Po drugie, w FFA i tak nie wiadomo, kogo wylosujesz.
3) Tak, ale tylko dla Cottage - wysze poziomy (Hamlet, Village itd.) nie maj ju tej +1 kromki bonusa.
4) Bonus zdjty z powodu dodanych nowych surowcw. Ponadto PubTrans daje dodatkowe zdrowie z doktryn Environmentalism.
5) Tak. To, e s tak wczenie (Priesthood) i tak jest sporym bonusem dla Sumerii.
6) Tu tylko o to chodzi, eby moliwe byo ich wykorzystanie do odpalenia ZW, gdy potrzeba np. kilku wielkich i kady musi by inny. Instruktor dodaje tylko moteczek i +3 do tempa narodzin WL.
7) Tak wanie. Mobility daje to samo co u Impich.
8) Wikszy fat-cross bdzie dopiero dostpny w odmianie R (osobna wersja, dostpna pod koniec listopada). To jest wersja moda bez tej implementacji.
_________________
Gdy kobieta jczy w nocy, to nie warczy w dzie.
Last edited by anion on 2009-11-12, 16:03; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Num-Lock 



xfire: numlocker
Helped: 1
Age: 34
Joined: 17 Jun 2009
Posts: 203
Location: Ruda lska
starszy plutonowy  Obibok – nie gra od 90 dni  Pluszowy mi - rozegra mniej ni 10 gier 
Posted: 2009-11-12, 15:11   

pytanie nooba, co to jest ten fatcross ?

---------
FAT CROSS to obszar produkcyjny miasta, ktry standardowo ma maksymalnie 21 pl: 20 pl, ktre moemy "zajmowa" zamiennie, wedug uznania + 1 pole stae, ktre jest centrum miasta.

Anion
_________________
Last edited by anion on 2009-11-13, 11:58; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 44
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23468
Piwa: 24/1
Location: Warszawa
marszaek  Zoty order za specjalne zasugi  Zoty zlotowicz - 11 zlotw  Brzowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwicej rozegranych gier  Pomocna do – pomg minimum 10 razy  Obibok – nie gra od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeycie w Dyplo - Dyplo1  Przeycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2009-11-12, 15:26   

To te 21 pl na ktrych moe pracowa miasto
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 44
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszw
starszy plutonowy  Brzowy order za specjalne zasugi - modder forum  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie gra od 90 dni  Pluszowy mi - rozegra mniej ni 10 gier 
Posted: 2009-11-14, 13:06   

Dzikuj wszystkim, ktrzy wzili udzia w FFA 13.10.2009, podczas ktrego zostaa przetestowana wersja 0.5.1 i dziki ktremu wykryty zosta krytyczny bd z finansami.

Jednoczenie informuj, e bd zosta cakowicie usunity a post #1 zawiera ju link z now wersj (0.5.2) do pobrania. Wersja ta wnosi take kilka innych zmian (szczegy: post #4), wynikajcych z zebranych sugestii graczy.
_________________
Gdy kobieta jczy w nocy, to nie warczy w dzie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 41
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10541
Piwa: 74/4
Location: Raj na ziemi
genera broni  Brzowy order za specjalne zasugi - Za adminowanie  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Pomocna do – pomg minimum 10 razy  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeycie w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo1  Przeycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-14, 19:37   

anionku, juz kumam co daje muszkieterm mobility I - dostep do mob II ktora daje dodatkowy 1 ruch! :) czyli ma to sens
_________________
"internet to coraz czciej opowie idioty, pena wciekoci i wrzasku."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 44
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23468
Piwa: 24/1
Location: Warszawa
marszaek  Zoty order za specjalne zasugi  Zoty zlotowicz - 11 zlotw  Brzowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwicej rozegranych gier  Pomocna do – pomg minimum 10 razy  Obibok – nie gra od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeycie w Dyplo - Dyplo1  Przeycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2009-11-15, 01:24   

Anion a o co chodzio z tym bdem krytycznym? Bo ja nie zauwayem eby mi byo ciej ni zwykle... no chyba e te dwa zotka w stolicy mi nie pozwoliy zaobserwowa problemw finansowych :oczami:
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
plewan_79 



Helped: 7 times
Age: 41
Joined: 29 Apr 2006
Posts: 3283
Piwa: 22/24
pukownik  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Obibok – nie gra od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo4,5  Wygrany jeden GOTM - 2 wygrane  III miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  III miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  III miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-15, 08:03   

chatki z +1 ywnoci - i to od pocztku gry - s zbyt silne.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
domel 



xfire: domel11
Helped: 8 times
Age: 39
Joined: 26 Mar 2006
Posts: 4595
Otrzyma 8 piw(a)
Location: Warszawa/wiecie
genera brygady  Brzowy order za specjalne zasugi  Zoty zlotowicz - 8 zlotw  Srebrny sponsor KAC  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Obibok – nie gra od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo1  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  Zoty gracz w demokracj - GwD1  II miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon 
Posted: 2009-11-15, 10:16   

A o co chodzi z tymi chatkami z 1 ywnoci? Bo raz zauwayem e co takiego miaem a potem byy ju tylko z 2 :kromka: . Czy to znaczy e tylko przez pierwszy poziom rozwoju chatki daje ona 3 :kromka: ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
plewan_79 



Helped: 7 times
Age: 41
Joined: 29 Apr 2006
Posts: 3283
Piwa: 22/24
pukownik  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Obibok – nie gra od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo4,5  Wygrany jeden GOTM - 2 wygrane  III miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  III miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  III miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-15, 10:20   

na barbarism chatki daj +1. Pewnie przeszede na slavery i si skoczyo.

Stawiasz tylko chatki - s mocniejsze ni farmy bo nie musi by obok rzeki no i jeszcze masa kasiory. To dopiero chatken spam :zdziwko:

Wzim monarchi z Oracle i po prostu odleciaem - moment i miasta po 10 mieszkacw. Strasznie unbalanced.

anion wrote:
3) Tak, ale tylko dla Cottage - wysze poziomy (Hamlet, Village itd.) nie maj ju tej +1 kromki bonusa.
Last edited by plewan_79 on 2009-11-15, 10:27; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. [MOD] Anion XPack (nazwa robocza, projekt)
mod rozwojowy pod BtS 3.19, bazujcy m.in. na: 40civs, xres, Next War, wprowadzajcy nowe elementy
anion Warsztat Civ-modera 32 2009-11-05, 13:19
anion
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. [ Poll ] [MOD] KAC BtS XPack - projekt zespoowy
Nabr chtnych do pomocy przy powstawaniu moda!
anion Warsztat Civ-modera 51 2008-03-10, 10:40
anion
No new posts arturius1977 - anion
Richards II LIGA 0 2011-05-08, 10:17
Richards
No new posts anion - Piteroter
Richards II LIGA 0 2011-05-08, 10:22
Richards
No new posts plewan_79 - anion
Richards II LIGA 0 2011-05-08, 10:15
Richards

Czas generowania strony : 1.21 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group