www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


civiki
Author Message
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10365
Piwa: 59/4
Location: Marki
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-12-21, 13:28   civiki

Government
1. Despotism – doktryna poczatkowa, upkeep low
2. Monarchy – wymaga monarchie, upkeep medium, +1 zadowolenia z każdej jednostki wojskowej, +25% kosztów wynikającej z liczby miast
3. Federalizm – wymaga edukacja, upkeep low, -50% kosztów wynikających z odległości od stolicy, +1 zadowolenia z courthouse
4. Representation – wymaga constitution, upkeep medium, +3 kolby z każdego specjalisty, +3 zadowolenia w 4 największych miastach, +25% war warrieness
5. Police state – wymaga fasism, upkeep high, +25% produkcji jednostek wojskowych, -50% niezadowolenia z powodu wojny, umożliwia budowe motorised infantry oraz Home Guards
6. Universal Suffrage – wymaga democracy, upkeep low, można wydawać złoto do przyśpieszania produkcji, +1 mlotek dla suburb *

*w związku z osłabieniem tej doktryny Kreml daje -50% kosztow przyspieszania za zloto, Suburb to jest ulepszony Town dajace 1 mlotek (tak jak pisalem, wg mnie chatki dajace mlotki to dopiero pod koniec gry… może to zmotywuje ludzi do budowania wiecej młynów, wiatrakow itp.)

Law:
1. Barbarism – doktryna początowa, upkeep low
2. Severe laws - - wymagane priesthood, upkeep high, +2 doświadczenia dla jednostek wojskowych, workerzy buduja usprawnienia 25% dłużej
3. Vassalage – wymagany feudalizm, upkeep najniższy, umożliwia budowę jednostek zaciężnych (riders, mercenaries oraz bombard), +1 zlota dla wiatraku i młyna
4. Beurocracy – wymaga civil sernice, upkeep high, +50% młotków i złota, +25% wolniejszy wzrost cottage, hamlet, village oraz town
5. Nationhood – wymaga nationalism, upkeep low, medium, możliwość draftowania 3 jednostek, +25% szpiegostwa, +2 zadowolenia z barakow, możliwość budowy Home Guards
6. Free Speach – wymaga liberalism, upkeep medium, +2 z towna, +2 z suburb, +100% kultury

Labor:
1. Tribalism – doktryna poczatkowa, upkeep medium
2. Slavery – wymagane bronze working, upkeep medium, można poświecać populacje do dokończenia produkcji, -10% nauki
3. Serfdom – wymagany feudalizm, upkeep low, workerzy buduja usprawnienia 50% szybciej, farma +1 moneta
4. Caste system – wymagany code of law, upkeep medium, nieograniczona liczba merchantow, scientistow i artistow + 1 mlotek z warsztatu
5. Emancipation – wymagana democracy, upkeep low, niezadowolenie dla nacji bez emancypacji, +100% warost chatek, hamletow, wiosek i townow
6. Industrialization – wymagane industrialization, upkeep high, +33% budowy budynkow, +3 chore mordki

Economy:
1. Decentralisation – doktryna początkowa, upkeep medium
2. Barter economy – wymagana mathematics, upkeep low, +1 szlak handlowy, +50% do budowy market i grocer (a jeśli się nie da to +10% zlota)
3. Merkantilism – wymagany banking, upkeep medium, 1 kupiec w każdym mieście, bez handlu z foreignerami, zagraniczne kompanie nie maja efektu
4. Free trade – wymagana ekonomia, upkeep low, +1 szlak handlowy, -25% do utrzymania korporacji
5. State property – wymagany communism, upkeep najwyższy, brak kosztow wynikających z odległości od stolicy, +1 zarcia z warsztatu i mlyna, +10% mlotko, korporacje nie działają
6. Environmentalism – wymaga medicine, upkeep high, +25% do utrzymania korporacji, +6 zdowia, +2 zdrowia z public transport, +2 zlota z wiatraku i parku narodowego

Religion:
1. Paganism - doktryna początowa, upkeep low
2. Organised religion – wymagany monoteizm, upkeep high, +25% do budowy budynkow, misjonarze budowani bez monastery, dotyczy miast z religia panstwowa
3. Teocracy – wymagana teologia, upkeep medium, +1 doświadczenia oraz -5% nauki z temple, monastery, cathedra i budynku świętego miasta, umożliwia budowe niektórych jednostek religijnych (krzyżowiec, husyta oraz dzialo boga), może rozprzestrzeniac się tylko religia panstwowa
4. Pacyfizm – wymagana philosophy, upkeep najniższy, +100% do narodzin wielkich ludzi, każda jednostka wojskowa kosztuje +1 monete
5. Fundamentalizm, - wymagany fundamentalizm, upkeep najniższy, -25% nauki -25% zlota, -25% do narodzin wielkich, umozliwia budowe niektórych jednostek religijnych (wojownik o wiare, mudżahedin, samobojca, terrorysta, piesc boga)
6. Free religion – wymagany liberalizm, brak państwowej religi, +1 zadowolenia z każdej Religi, +10% nauki, upkeep niski

Military:
1. Brutalism – doktryna początowa, upkeep low
2. Mass army – wymaga Iron Working: upkeep high, +25% do produkcji wojska, kilka darmowych jednostek (nie wiem ile),
3. Full scale war – wymaga Beurocracy: upkeep medium, +100% great general, baraki, stajnia, doki, lotnisko +1 zadowolenia, umożliwia draft piechoty i piechoty zmechanizowanej,
4. Military infrastructure – wymaga military science, upkeep high, +25% do budowy budynkow, +25% do szybkości prac workow,
5. Technological advantage – wymaga Assembly line: +20% nauki, upkeep najnizszy
6. Combined forces – wymaga Industrialization, upkeep medium, każda jednostka startuje z promocja commando oraz desant, -25% do produkcji jednostek
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Civiki ech civiki... :)
co dodac, co zmienic...
bombel79 Rada Mędrców 29 2009-12-07, 15:42
bombel79

Czas generowania strony : 0.27 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group