www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pakt "Hechter" (Lary33)
Author Message
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 42
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23314
Piwa: 13/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2010-08-27, 12:37   Pakt "Hechter" (Lary33)

Pakt numer 473, założony 2009-11-07 00:50:13 przez Lary33 (Imperium Lary33)


Nazwa paktu: Hechter

Zaproszone do paktu nacje:
Twórca: Lary33
hechter
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 42
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23314
Piwa: 13/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2010-08-27, 12:37   

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-07 00:50:28
Witaj sąsiedzie jakie sa Twoje zamiary

hechter (Imperium hechter) 2009-11-07 09:46:19
Witaj sąsiedzie, oczywiście, moje zamiary do być władcą tego świata ;)

Drogi Waszyngtonie, moje zamiary są pokojowe, nie chcę z Tobą walczyć.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-07 12:41:44
hechter mozemy wsplpracować, mozemy zachowywac zimna przyjażń , mozemy zchowywac zimna wojne itd. Co wyberasz. Jezli decydujemy sie na przyjażń i współprace trzeba określic zasady. Podziałterenów itd. Ja mam troche kiepsko bo na wschodzie sama pustynia

hechter (Imperium hechter) 2009-11-07 13:07:02
Rozumiem, że jesteś za współpracą. To dobrze. Współpracujemy zatem, będąc spokojnymi o swoje granice, będziemy mogli rozwijać się w odwrotnym kierunku. Masz rację, na wschodzie musi być ogromna pustynia, bo ja mam tam kilka zalewów i górek pustynnych, a za nimi dalej już pustynia.

Współpracujemy?

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-07 13:16:42
ok Hechter wspólpracujemy na calego. ustalmy granice, czyli twoja pólnocna. daj screena z propozycja. Masz jzu jakis sasaidó innych? bo ja mam na zachodzi wnuczusia i jezeli nei bede miał sie gdie roziwjac to tam bedzie moja ekspanja, chociaz na razie mam sporo miejsca, na pólnocy nie widze nikogo na razie

hechter (Imperium hechter) 2009-11-07 13:25:13



W następnej turce chcę postawić miasto albo na górce, albo oczko wyżej. I to raczej z mojej strony będzie koniec ekspansji na północ, tym bardziej, że na południu są fajne tereny, a pojawił się tam Marti. Możemy wspólnie zjechać i Martiego i Wnuczusia, bo skoro przekazywanie wojska jest zabronione, będziemy walczyli wspólnie.


Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-07 18:47:22
ale masz *** tereny , kurna tyle zalewów. Zazdroszcze :) tam za tymi gorkami to ja juz jestem ,ale o ta pszenice to nie bedziemy sie bic :) Dobra czyli na południu masz martina, ciekawe kogo na wschodzie, ja tez zrobie screena tego fragmentu południowego i zobaczymy. Moze by sie udało namówic wnuczka na atk an martina :)

hechter (Imperium hechter) 2009-11-07 18:55:27
Wnuczek utworzył pakt ze mną, pyta, czy z Tobą graniczę, może będzie się podpytywał o możliwość zjechania Ciebie :)

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-08 09:52:38
Pewnie tak zamierza, bo bardzo lakonicznie mi odpowiada. Mam nadieje , ze mnie we dwóch nei zjedziecie :) Pakt to pakt ;)

hechter (Imperium hechter) 2009-11-08 10:11:43
A gdzie mapki? Jak narazie to ja więcej daję :)

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-08 10:53:12
włąsnie zrobiłem screena bo dopieru turke robie, podesle ja za chwiole tylk ozjem sniadanie


Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-08 10:53:56
ale ci powiem masz *** ziemie, te floodsy. A jak daleko jest MArtin bo wnuczus całkiem całkiem

hechter (Imperium hechter) 2009-11-08 12:07:20
Na screenie widać na dole wojo Martiego, właśnie tam postawił miasto, innym setem idzie, żeby objąć słonie i już mu w tym nie przeszkodzę. Pewnie będzie wojna, gdybyś wiedział, kto jest na południu od Marteigo, daj znaka.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-08 13:54:58
A wiec tak zaznaczyłem miejsca gdzie chce postawic miasta, jezeli nie masz nic przeciwko to potwierdz. Drga sprawa w lewym górnym rogu widac miasto wnuczusia. Co do Martina to jezeli postawiłto miasto bez ochrony to je mu skasuj teraz, zobacz tylk ojakie ma techy, jak daleko ma do brazu zwiazku z tym.




Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-08 13:55:23
oj nie zobaczysz miasta wnuczusia bo sie nie zmiesciło ale musisz sobie wyobrazic :)

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-08 14:19:25
Sąsiadem Martina moze być num lock , le tego ne jestem pewny , Gdyz num lock moze być bardziej Twoim sąsiadem na zacód od ciebe niz Martina. Trzea sie dowiedzieć kogo Num lock ma na południu

hechter (Imperium hechter) 2009-11-09 09:41:23
Tam, gdzie zaznaczyłeś, jest ok dla mnie. Spotkalem na saleki zachodzie Domela, zagadam do niego o Martiego.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-09 13:32:11
oo to super przydałby si jakis sojusznik w tym rejonie, było by nas 3 , na zachodzie mam chyab damiana wie c moze tez by był ok

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-21 19:57:11
co tam Martina?
Chcaiłbym tu tez kiedys miasto postawic, masz cos przeciwko?



hechter (Imperium hechter) 2009-11-22 19:25:36
Z miastem ok, masz już kontakt z Domelem?

Marti strasznie lipnie miasta postawił, jak tylko będę miał miedź idę do niego.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-23 07:29:48
z Domelem nie, z Damianem tak. Damian jest po twojej prawej ale nie wiem jal barzo. . Nie odpowiedziałes mi co z tym miejscem ?

hechter (Imperium hechter) 2009-11-23 08:53:17
Odpowiedziałem, ok :) Damian po prawej? Po prawej i trochę na dół jest właśnie Domel... Ale jak Twoje stosunki z Damianem?

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-23 13:10:07
z Damianem ok , ale ja nie mam z nim zadnych wspólnych interesó , gdyz dzieli nas SAHARA

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-11-23 13:10:17
z Damianem ok , ale ja nie mam z nim zadnych wspólnych interesó , gdyz dzieli nas SAHARA

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-01 08:53:27
Jak tam Hechter Martinem, Kolega jakby turek nie robito mze go z Domelem załatwcie.

hechter (Imperium hechter) 2009-12-01 09:05:39
Ścinam już wojo, za maks 5 turek atakuję Martiego. Domelowi raczej nie po drodze do niego, a nie wiem, kto jest na południu.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-01 15:41:22
a Domel cie przypadkiem nei zaatakuje?

hechter (Imperium hechter) 2009-12-01 15:44:34
Rozmawiałem z nim, mówił, że nie, nie jest zainteresowany. Masz jakieś przecieki?

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-01 16:56:38
Nie nie mam, a jeszce zawuazyłem ze masz holendra zdrugiego boku

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-07 08:20:25
Słysze ze idziesz jak po mase, mam nadzieje ze nei bede następny w kolejnosci :)

hechter (Imperium hechter) 2009-12-07 09:01:00
Hej Lary, póki co jedno miasto zdobyte, do stolicy jest jakieś 5 turek i około 5 turek do następnego miasta. A co do drugiej części zdania, to raczej ja powinienem się Ciebie obawiać, gdyż zostawiłem całkiem niebronione miasta i mam nadzieję, że nic zrobisz z tego użytku :)

A tak na przyszłość, to jak już zjadę Dziada (o ile zjadę), to będę miał tyle terenu, że żadna wojna mnie nie interesuje i wtedy możemy pomyśleć nad Twoim rozszerzeniem granic.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-07 09:03:34
Hechter ja jestem dobrym sojuznikiem, moja ekspansja bedzie wiec w tj grze na pólnoc. Jezeli mmay silny sojusz, to moze ja na połnoc a nty napołudnie. Jezeli sie zgadzasz to mozemy to nawet przyklepac na jawnych

hechter (Imperium hechter) 2009-12-07 09:11:56
W pełni się zgadzam z Twoim podejściem, Ty północ, ja południe a "plecy" mamy chronione przez siebie. Takie rozumowanie mi w zupełności wystarcza. Czy na jawnych? Może jeszcze wstrzymajmy się chwilę, zawsze możemy poznać zamiary naszych sąsiadów, którzy nie wiedząc, że współpracujemy, mogą nam składać różne propozycje.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-07 09:13:38
ok , niech i ta kbedzie. a tak na marginesie to kiszisz ogóra w PBEMIE

hechter (Imperium hechter) 2009-12-07 09:32:53
Wiem, ale w pracy jestem i szef siedzi metr ode mnie :)

hechter (Imperium hechter) 2009-12-09 09:54:08
Lary, 3 worki Dziada wpadły pod Twojego warriora. Możesz je ubić, ale musisz wejść PIERWSZY do dyplo, przed Benym/Dziadem, kimkolwiek, kto się rusza za Martina. Zdobyczą oczywiście się podzielimy, co? :)

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-09 10:48:16
wiem widziałem ale ja juz roibłem turke dzisj wiec pewnie uciekna


Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-09 10:48:44
bo to ja podlazłm pod te worki a nie odwrotnie


hechter (Imperium hechter) 2009-12-10 09:42:29
No, gratki, ubiłeś Benemu 3 worki!!! Tylko kurcze, w tym dyplo jest zakaza chyba przekazywania wojska, ja to ominiemy?? Ja zdobyłem Moskwę w tej turce, ale przejąłem ostatecznie.

PS. :urodziny:

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-10 11:35:43
hechter zapytam czy workó tez nie mozna , moze sie uda. nie chciałbym aby byłprzypał jakiś. zaraz wysle PW do domela i zapytam.

P.S Dzieki za zyczenia

hechter (Imperium hechter) 2009-12-10 13:04:28
I jak, odpowiedział coś szanowny admin? :) W Moskwie był gotowy set, więc, oprócz miasta dostałem też ekstra workera. Myślę, że jeszcze 4 turki i problem będzie rozwiązany. Wtedy rozwój rozwój rozwój.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-10 15:18:56
ta odpowiedzial, nie da rady , nawet technicznie bo w modzie jest wyłaczone przekazywanie jakiejkolwik jednostki, ale mysle ze masz tak super tereny ze sie obejdziesz bez tych 3 worków. :) ,a jak zna m zycie to bys i tak ich nie zdobył bo by znikneły po zdobyciu ostatniego miasta

hechter (Imperium hechter) 2009-12-10 15:28:54
Dobra, masz prezent urodzinowy ode mnie :D

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-10 16:30:24
hehe dzieki, myslalem tez o terenie zalewowym. Wiesz tylko raz sie konczy 33 lata ;)


hechter (Imperium hechter) 2009-12-10 16:47:23
Oj, co za dużo to niezdrowo :) Poza tym, to w bezpośrednim sąsiadztwie mojej stolicy, więc niezbyt dobry pomysł.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-11 09:12:44
Kolego ale ty masz teraz imperium , pozazdroscic, bogate te twoje ziemie. Chjyba ja sie musze wybrac do wnuczusia , ale tak łątwo to na pewno nie bedzie. a jak tam koszty przy tylu miastach?


hechter (Imperium hechter) 2009-12-11 09:25:23



Tak obecnie wygląda moje państwo sojuszniku, liczę na Twoje zdjęcie również :)
Zostało mi jeszcze jedno miasto do zdobycia, ale tam są tylko 2 warriory, więc gładko pójdzie. Jeżeli chcesz się wybrać do Wnuczka, czyń to śmiało, od mojej strony granice masz bezpieczne. Poa tym, zaleam pośpiech, by ktoś wcześniej się do niego nie dobrał.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-11 09:29:54
bogato to wyglada, stolcie masz super w porównaniu ze man i jeszcze tyle zalewów, u mnei raczej nei ciekawie to wyglada ineiweile sie zmienilo. wybiore sie wybiore , teraz tylko jeszcze postawie z jedno miasto i bede klepał axy. zbiore z 12 chłopa i naprzod.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-11 09:30:07
to jakies 8 tur


hechter (Imperium hechter) 2009-12-11 09:33:53
Szkoda, że nie ma tego przekazywania wojsk, bo oddałbym Ci ze dwa axy, u mnie mniejsze utrzymanie, u Ciebie mniej wosjka do zrobienia...

A czy stolica super? Trochę mało ma jedzenia, ale miedź daje +2 młotki.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-11 09:43:37
to jakies 8 tur


hechter (Imperium hechter) 2009-12-11 10:00:33
Lary, mam nadzieję, że ten opis w kronice nie oznacza, że szykujesz mi jakiś nożyk? :)

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-11 10:48:24
no co ty


Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-11 10:49:01
gdybym szykowal noizyk to bym nic nie piał w kronice :) , jestesmy aliantami iego sie trzymam


hechter (Imperium hechter) 2009-12-11 10:58:39
super, super, wybacz, ale często mam jakieś napady nieufności :)
Tak mam w Starożytności z Kingiem :) Co chwila go męczę jakimiś podejrzeniami, ale w sumie po tych wszystkich dyplach, nożykach, wałkach człowiek nie wierzy tu nikomu :D

PS Tobie wierzę, tylko czasem będę miał "nieufne pytania" :)

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-11 11:23:47
miej miej, wiesz zawsze bylem lojalnym sojusznikiem, ale człowiek na starosc głupieje ;) i nie wiadomo co mu do łba strzeli. Oczywiście to art jest tylko :D

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-16 19:15:41
kogo miałes na myśli w kronice?

hechter (Imperium hechter) 2009-12-16 19:26:31
Centa, gra Mehmedem i jest pod Domelem. Zwykła propaganda.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-30 09:27:12
Nie mowiles ze masz wojne z domelme, ty go zaatakowales czy on Ciebie, jak sobie radzisz? Moze popros kogos o pomoc. wsle w tamta strone troche jednostek aby sie zorientowac co sie dzieje

hechter (Imperium hechter) 2009-12-30 16:14:13
Tak, mam wojnę od kilku turek. Straciłem już 3 miasta. Cent mi pomoże mam nadzieję i go zlejemy. Mam nadzieję :)

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-30 17:32:49
wiesz co podesle tez tam swoje wojsko bo mam obecnie 2 armie, moze cos mi skapnie od domela, moze jkaes miasto rozwale albo cos, wec sie nie przejmuj. Cent na pewno ci pomoze?


hechter (Imperium hechter) 2009-12-30 17:38:05
Tak, napewno, mówił, że za 2 turki atakuje. Super Lary, jeżeli będziesz coś mógł ugrać na Domelu, wal śmiało.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-30 17:39:06
tylko ze niestety to potrwa , tak z 4 tury zanim całe wojo dojedzie. Powiedz mi czym on dyspoduje, sam axy czy tez i charioty, speary?

hechter (Imperium hechter) 2009-12-30 17:40:24
U mnie ma 2 charioty, 3 axy i speara.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-30 17:42:36
fuck to musze spery robic bo moje axy i charioty to moze byc mało. co to za armia 6 jednostek, ja mam łacznie 15 tylko powolne jak cholera. daj mi screeena jak mozesz z tymi miastami co straciles , to moze ja ci odbije a potem przekarze. jakos sie dogadamy przeciez ;)

hechter (Imperium hechter) 2009-12-30 17:46:00
No właśnie, za te worki jeszcze mi wisisz :D

Spoko, ja tylko wejdę w nowej turce, pokażę obraz zgrozy i zniszczenia :)

Domel jest Twój i Centa, jeżeli chcesz podziel się z nim. Dla mnie to jest wróg od teraz na zawse, więc jeżeli też uda mi się na nim coś ugrać, to dobrze.

hechter (Imperium hechter) 2009-12-31 09:22:54
Co Ty na to, żeby stworzyć nowy pakt dla mnie, Ciebie i Centa? Mógłby z tego wyjść dobry sojusz.

Lary33 (Imperium Lary33) 2009-12-31 09:37:09
mozemy, czekam na te mapy

Lary33 (Imperium Lary33) 2010-01-07 15:57:14
odebrałes miasto?!!! ach ty ;)

hechter (Imperium hechter) 2010-01-07 16:14:03
Ciesz się, że go nie moglem spalić. Zdrajco. Zdradziecka amerykańska szumowino ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Pakt "Wielki Brat znowu patrzy - czyli wspomnienia Admi
Bodek
Beny Pakty odtajnione 13 2015-06-21, 11:06
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Hechter - Lary " (Lary33)
Lary33, hechter
wnuczus Pakty nie(tajne) 1 2011-11-15, 21:40
wnuczus
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Barteq-Hechter" (hechter)
hechter, Barteq
wnuczus Pakty już nie (f)tajne 1 2012-10-03, 22:03
wnuczus
No new posts Sticky: Pakt "Rozmowy Aztecko (pawelt) - Wikingowskie (hechter)
pawelt, hechter
LDeska Pakty tajne 1 2010-01-15, 14:15
LDeska
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Pakt Wzajemnych Interesów" (hechter)
hechter, Damroka
LDeska Pakty tajne 1 2010-01-15, 14:15
LDeska

Czas generowania strony : 0.43 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group