www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jeste nowy? Kliknij tutaj!    Zgo gr Civ6     Zgos gr Civ5    Zgo gr Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMWISZ SI NA GR    Na ircu jest users osb. Zaaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pakt "King Lary" (Lary33)
Author Message
Shaka[D14]


Joined: 29 Oct 2018
Posts: 11192
Piwa: 60/18
plutonowy  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Reprimends:
 6/3/6
Posted: 2012-09-24, 21:04   Pakt "King Lary" (Lary33)

Pakt numer 2619, zaoony 2012-02-23 23:59:28 przez Lary33 (Sumeria / Roosevelt)


Nazwa paktu: King Lary

Zaproszone do paktu nacje:
Twrca: Lary33
King_Chrobry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shaka[D14]


Joined: 29 Oct 2018
Posts: 11192
Piwa: 60/18
plutonowy  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Reprimends:
 6/3/6
Posted: 2012-09-24, 21:04   

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-02-24 00:00:23
Zaczynam nawizywac stosuni dyplomatyczne zgodnei z poprzednia polityka wadcy Sumerii. Syszaem ze my przyjaciele , co bardzo mnie cieszy widza ile masz armii drogi sojuszniku. A jak tma Twoje stosunki z liderem?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-02-24 11:56:17
Nic nie odpowiadzasz wiec nei wiem co sie dzieje? sprawdzim i mamy ob i sporo kasy zarabiamy na naszych dobrych stosunkchc sasiedzkich. Mama nadziej ze tak pozostanie do koca. Obawiam sie Zulu , bo oni bardzo pr do przodu. moze trzeba w przysosci cos pomylec aby ich troche ograniczyc/

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-02-24 13:15:30
Jestem. Witam.

Tak, ylimy do tej pory w wielkiej przyjani z Sumerami :) Teraz oczywicie jest czas na weryfikacj tych porozumie. Tak jest zawsze gdy rzdy si zmieniaj. Oby nie byy to zmiany radykalne - mam tak nadziej.

Z Zulusem w tej chwili obowizuje mnie pakt o nieagresji.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-02-24 13:49:43
Nie zamierzam atakowac teraz zulusa, tylko Ciekawy jestem jak ty to widisz w przyszoci zgodnei z zasada bic lidera.

Troche mnie zasmucio to , ze ejst czas na zmiany. czy mam rozumie, ze Twoja polityka sie zmieni wobec nas. Zobacz ile mamy kasy ze szlak handkowych dzieki temu z,e razem wsplpracujemy od wielu lat.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-02-24 14:13:35
No wiesz, zmiana jest taka, e mam mniejsz ufno do poczyna nowego wadcy. I to chyba nie moe Ciebie dziwi. Zawsze tak jest - nawet w realu :D Czyli obecna zmiana to - mniejsze zaufanie !!! Ale to moemy zmieni :)

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-02-24 14:16:32
+ gdy bdzie OK to i Zulus Nasz :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-02-24 14:44:16
i ok. W kazdm razie wobec Ciebie nie mam zych zamiarw. Po drugie nasze powizania handlowe mog wskazywac na to ze powinnismy wsppracowac. I taka jest moja wizja

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-02-25 14:29:30
a co si stao z tymi wojnami co prowadzie? Bez szans na powodzenie ?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-02-25 20:26:11
zakonczyem , jestem pokojowo do wiata nastawiony :D

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-02-26 16:30:44
widze ze mielismy pakt o nieagresji w przesosci to mzoe go reaktywujemy do tury nr 100

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-02-26 19:11:31
mao tego - to mielimy zdominowa razem ten wiat :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-02-26 20:36:58
Nadal mzoemy. to co przeduzamy?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-02-26 23:40:04
no to trzeba ukada plan i podpisujemy :)


Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-02-27 10:07:58
czy mozesz to zrobi, bo ja wogle nei ma dowiadczenia w paktach.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-02-27 15:16:49
Oki - zrobi to. Troch poczekaj pls


Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-11 20:15:45
Mysle, ze obok naszej owocnej wsplpracy gospodarczej, powinimy pomysle o wsplpracy wojskowej w dodatku gdy zulusi uroli juz za bardzo w sie. Co ty na to? Mam tez sygnay, ze jeszcze z jeden sojusznik w tej wyprawie mgby si znale.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-11 22:05:06
Trzeba co uradzi - wszak razem to ju mamy spor armi :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-11 22:19:21
Bwedzie tez jeszcze jedna armia jeli sie zgodzisz bo juz mi proponawa. wiec we trrzech mozemy cos machnac. Dodatkowo zaatakwoam Piterotera bo mne strasznie kultura cisn i mzoe sie okazac ze Maiar mu pomoze (pomimo paktu o nieagresji) , wtedy byby wietny ptretekst dio szybkiej wojny .czego sie nei spodziewa. A jesli Maiar mnei nei zaatakuje to bedziemy musieli czekac do 110 tury . ALe tak czy siak proponuje abys zacza przerzuca wojsko na swoja pnoc ;)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-11 22:34:22
A wiec Zuls wypowiedziam iwojne. mamy wietna okazje aby zulusa troche ograniczy. Acha Korea jest z nami. Sprbuje tez Kaszmira przekonac.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-11 22:43:38
Tylko, e si musz wzi do kupy :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-11 22:46:41
Sie porobio. :D A ile ci zejdzie? bo nei wiem ile czasu zejdzie Zulusowi aby sie u mnei pojawic. Korea uderzy. Namawiam Anglie aby uderzy na indie , dzieku temu bedzie mia wojne z Zulusem :D . Zobaczymy co zrobi Kaszmir

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-11 23:00:03
Anglia z nami , uderzy na indie a potem na zulusa od mojego poudnia.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-11 23:11:06
a ktra to ju tura teraz ? :wstyd: - bo mam z nim pakt do 90.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-11 23:14:14
kurde 87 chyba wiec akurat masz czas na logistyke :D

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-11 23:14:16
kurde 87 chyba wiec akurat masz czas na logistyke :D

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-12 16:34:14
Jest dobrze, mamy duz kolacje ktra uderzy z kilku stron. Kiedy dasz rade uderzy?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-12 18:57:31
Ruchy wojsk si dokonuj. Ale poczekam do wyganicia paktu.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-12 20:19:12
Oczywiscie. a kiedy sie konczy? acha powstawsplny pakt tajny

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-13 11:11:42
Mysle ze jak wejdziecei to z MAiara nic nie zstanie ale to dobrze ,bo on technologicznie nas muci az mio

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-13 13:51:06
Mao si odzywasz. Mam nadziej , ze my nadal sojusznicy

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-13 14:22:17
A masz moe jak mapk z jego terenw?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-13 14:48:05
rednio bo jak mwiem mam najblizej do stolicy a tam duz kultury. ale zrobie dzisiaj z tego co widze

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-13 20:47:58
Stolice to chyba ty przejmiesz ja tylko bym posatwisobie maisto nizej aby objac owieczki. A ty nie chesz przypadkiem misjonarza z moja religi ?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-13 22:51:18
A bardziej na wschd to on nie ma tam innego miasta, ktre mgby wzi?

Dawaj tego ksidza :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-14 08:22:41
King nie widze, mzoe jest zobaczymy. Ale dla mnei nei ma problemu . najwyzej postawie sobie maisto przy tych owieczkach co je terz kultur zajmuje Maiar. Jak powiedzia stolcia jest Twoja. Tylko musimy sie ruszyc z T wojn szybciej. Kiedy realnie atakuejsz?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-14 15:03:42
Zbieram si :) - no nie dam szybciej tego zrobi ni turki lec :D

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-18 19:47:23
Kingu jak tam? rb jakies screeny abysmy sie wymieniali informacjami na bierzca. Co do misjonarza oto sie robi

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-18 19:54:14
Dzi fotek nie robiem. Ale i tez zrobiem sporo baaganu, gdy zamaem regulamin :( Pad mj chariot atakujc jego wara na grce (a byem pewny zwycistwa) i dobiem tamtego teleportowanym z tej grki moim warem. dopiero pniej doczytaem , e to zakazane. Pisaem do admina - moe da si to zaagodzi jako.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-18 21:03:07
widze ,z adny stack zebraes. i za 2 tury osigniesz ziemie zulusa. Kieruj sie bezposrednio na stolice, pownienes ja zdoyc szybko .trzeba sie spieszyc aby sie korea nie nachapaa. Ja za 4 tury osiagne zuskie ziemie to pjde w prawo , tam jest chyab z jedno maisto i tyle mnei interesuje. reszta jest dla Ciebie. Ja is tak sporo mam po piteroterze ziemii

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-18 21:08:39
+ moesz mie te przecie tereny przy tych owcach. Sdz , e atwo i tak nie bdzie. Stolicy si broni najzacieklej zwykle.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-18 21:52:05
tam che postawic miasto, mam nadzieje ze nei masz nic przeciwko

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-18 22:00:31
Przeciwko to ja mam Zulusa teraz :D

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-18 22:47:40
tak jak napisaem za 4 tury przekrocze granice Zulusa i bede miastack podobny do twojego, wiec sie nei martw, jak nei zdobedziesz sam stolicy to ci pomoge i stolica dla Ciebie . Trzbea sie spieszyc aby beny sie nie nachapaza duzo

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-20 18:23:43
Kingu proponuje przeduzenie paktu o neiagresji do 130 tury. Po co mamay sie denerwowac przy ofensywie na maiara.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-20 19:02:41
Masz racj. Ponad 30 tur gwarancji - to zdecydowanie spora ulga :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-20 19:31:20
Kingu to raczej dla mnei bezpiezestwo. Jestemy aprtnerami habndlowymi i mam nadzije ze tez wojskowymi. Jak chesz mozemy podpisac duszy. Ja tma na wojne po Maiarz sie jzu dugo nie wybiore bo gospodarka ley i kwiczy . zekam wiec a propozycje

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-20 19:38:05
Dodatkowo dla bezpieczestwa to moemy nawet sobie posterunki utworzy w przygranicznych miastach (do ktrej tam tury) Czy to zbyt wiele ?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-20 19:39:02
Kijgu dla mnie jestemy sojusznikami , jeli czujesz to samo to zacznijmy sobie ufac . Podpiszmy pakt o neiagresji mozemy nawet do 140 z moiwoscia rzeduzenia i jedmy zulusa. Amiar mnei juz wkurza cigym wypominaniem mi ze zastpuje Marwa

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-20 19:39:33
nei ma problemu King mzoesz wsazic jednostki do moich maist przygranicznych a ja do Twoich.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-20 19:49:26
Mio usysze te sowa, wic zacznijmy sobie ufa :) Cho i tak poparbym jednak to tym przygranicznym ukadem :) I moe by do 140 tury. Wic ?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-20 21:15:54
Ja Tobie ufam. mamy za silen powiazania gospodarcze i obydwaj estemy zasilni aby stawac przeciwko sobie. a wdodatku mamy za duzo silnych wrog . 140 tura jest ok. ukd przygraniczny te jest ok

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-20 21:49:42
W tej chwili doszlimy do podobnych wnioskw i ustale - jak dawniej z Marwem :) ok :)

poczytaj:

Marw- cytat - "Jeszcze jedno. Poniewa wiem, e potworzyy ju si rne grupki graczy, ktre mog w przyszoci stanowi zagroenie, to jak si zapatrujesz na gbsza i dugotrwaa wspprac? Warto byoby mie ssiada na ktrym mona polega i mie aby jedn granice bezpieczn. To zdecydowanie uatwi nam rozwj i dalsz gr.
Ze swojej strony deklaruj ch zacienienia wsppracy i wszelka pomoc, teraz i w przyszoci."

po jakim czasie

Ja - cytat - "Widz, e nasza wsppraca idzie naprawd w dobrym kierunku. Popatrzyem dzisiaj troch duej na map i widz, e mamy/bdziemy mie bardzo dug wspln granic. I tak, jak wczeniej wspomniae przyda nam si rzetelna i uczciwa wsppraca. Bo gdybymy mieli si porni, to zobacz ile jest granicy do obstawienia :szok: A tak moemy zaplanowa wsplnie jakie dziaania :)
A przy obecnym ukadzie: patrzc na pnoc - to moemy atwo przeciwstawi si Zulusowi, a na poudniu Anglikowi.

Marw - cytat - "Ciesz si e tez tak podchodzisz do naszej wsppracy. Dla mnie jeste najwaniejszym ssiadem i sojusznikiem. Przy tak dugiej granicy trway sojusz da nam bardzo duo spokoju"

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-20 21:57:24
od pocztku doszedem do takich wnioskw ale ze ty jestes "niewierny Tomasz" musiaem dugo Cie przkonywa. Dobrz ze sie udao :D . Do rzeczy widzisz penwie jzu mj stack . w nastpnej turze bede juz przy samej granicy z zulusem i wchodzimy. trzeba isc po grkach. Co widzi ten twj spier. Daj jakiegos screena

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-20 22:07:33



Na razie napotykam tam pustk.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-20 22:18:02
okej to ja odbije na pnocny wschd

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-20 22:19:54
Jutro tym wcznikiem to raczej poczekam na tego axa z tyu (szkoda, by mi go atwo zdj jakim axem), a rusz si na grk warem z prawej.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-22 10:33:58
Kingu nei wiem czy nei powinnismy poaczy naszych si i pjsc razem an stolice. Oczywiscie ona jest dla Ciebei ja tylko bede robiza ochrone Twoich wojsk i tez w razie czego zmikcze obrone katapultami

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-22 13:49:29
NIE MAM NIC PRZECIWKO TEMU :) . Widz ju co ma w stolicy (z tego kompa nie mog da fotki) Nie jest tego zbytnio duo - ale te nie widz co ma za stolic. No i stolica jest na grce, czyli dodatkowe utrudnienie :(

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-22 20:45:52




King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-22 21:05:55
Moe niepotrzebnie si tam ruszyem, ale siedz tam w dungli. atwo nie bdzie. Te sonie co wida - to s pojedyncze. Ale razem to juz 8, catap widocznych 6, 2 axe, 6 impi.

I co robimy?
- albo spotykamy si tam gdzie mj war,
- albo te idziesz na prawo - bo tam to ju musz by pustki w miastach,
- albo ......... ???

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 00:06:28
bardzo duzo , ma kurna

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 00:09:22
moze jednak sprbujemy to jakos rozdzielic mu t armie . ka pjde w prawo ty siedz w tej dzungli.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 00:09:59
zobaczymy co tma na poudniu moze uda sie z dwch stron uderzyc . i musimy dorabaic wojo i podciagac bo tak to kicha

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 00:10:30
a ty co myslisz? ja am tylko tutaj 3 sonei i chyb a 6-7 sumeryjskich axw 3 katapy i horsemana

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 00:10:41
ile bedziemy mieli jak poczymy?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 07:53:07
Mam w tej chwili:
- 5 axe, 2 sonie, 6 cat, 3 bowman, dojd zaraz 2 axe i 2 sonie. Szkoda e wcznikw nie mamy, bo on prawie axw nie ma i na te sonie by si przyday.
Masz gdzie tam szpiegw moe? Mona by zobaczy co ma tam na wschodzie. I gdyby bya taka moliwo, to mgby go odci od dalszych dostaw wojska do stolicy.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 08:17:54
no to mamy ze 24 jednostk i i katapy, to za mao, bo jak przywlai katapami to musimy miec 2 razy wiecej jednotek nizs on . Sam nie wiem co zrobic, mozemy zaryzykowac i spotkac sie na tej grce przed stpica lub ty bedziezz go straszy i zieratu wojsko a ja skocze zoabczyc co tam ma mz prawej strny. Nie mam zadnego szpipega

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 09:10:11
Jeli mi nie wyapie, to dzi bd widzia szpiegiem co ma za stolic. Jeeli si poczymy- to on w tym czasie te ma uproszczone zadanie, gdy jedynym zadaniem bdzie wszystko ciga do stolicy. Jeeli pjdziesz w prawo, to musi pogwkowa dodatkowo. W tej chwili teren jest tam bezpieczny dla przemarszu - jak widzisz.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 09:30:24
Czyli ide w prawo

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 18:54:23
zaraz soc napisze - nie wchod jeszcze pls

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 18:59:47




King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 19:11:34
Wejd lepiej dzi pls na te owce, a ewentualnie jutro si skierujesz na prawo. Dlaczego ? On moe si pokusi i zaatakowa mnie w tym lesie. A gdy zobaczy, e si zbliasz do stolicy - to pewnie tego nie zrobi. Zszedem z grki axem i wcznikiem by zablokowa mu kolejnego sonia tam z prawej. Tam za miastem jest 1 so, niestety gdzie tam droga gna na pnoc.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 19:18:28
kurna za duzo ma tych soni. Proponuje sprbwac zniszczyc mu mzoe miasto po prawej (ja tam pojde i wrcic tu na etapie rycerzy

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 19:27:08
Ale z tych owiec tez moesz i w prawo. A jutro lub pojutrze szpiegiem zobacz co tam ma na prawo.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 19:29:06
I troch to tak wyglda jakby dogada si z Benym. Bo co za duo tego wojska przy granicy. A w demo wojem tak nie bryluje. Prawie wszystko tu.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 19:29:35
przy stolicy ( nie granicy)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 19:40:02
kurna za duzo ma tych soni. Proponuje sprbwac zniszczyc mu mzoe miasto po prawej (ja tam pojde i wrcic tu na etapie rycerzy

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 19:45:00
Celowo - to samo wklejasz ? :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 19:54:02
kingu napisz mi co ty tam masz w tym stacku. Acha i jeszcze jedno jak ci nei rozwali tego axa i spera to rozwal tam farme i droge gdzie stoisz. Wdzisz moze jzu to maisto na prawo? Jakbys zoabczy to zrb screena

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 20:09:19
7 axe, 4 sonie, 6 cat, 4 bowman. Miasta na prawo nie widz.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 21:25:03
Kingu zy ty widzisz jeszcze szanse na zdobycie stolicy?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 21:37:02
W tej chwili - to jasne, e nie :( Kurcze tylko nie rozumiem jak nie moglimy da w 4 rady powalczy z Zulusem. Przecie poza stolic to on ju prawie nie ma nic wojska. Chyba e demo kamie. :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 21:38:57
ale jak w e 4 . Ikovian p odrugiej stronie. plowa mojej armii p odrugie stornie tam zajmeimy mu dwa miasta Beny .. co to za armia. Duza kultura i dug osie idzie. zacz scianc i p orobocie. Prznynajmneij przez ta scinke to go troche spowolnimy. No nic .Trzeba zajac mu te 2 maista na poudniu i mzoe poszuakc tego na prawo aby mu zniszczyc i podpisac pokj i wrcic z wiksza ekip. Co ty na to?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 21:43:02
Oki pogadamy jeszcze o tym. Ale w tej chwili mam nadziej, e mu si pokazae tym wojskiem. eby mnie jutro nie uszkodzi za bardzo czasami. No i pokj by trzeba wsplnie z Benym i Itkovanem obgada- zgodnie z paktem.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-23 22:11:05
wszedem tak jak chaciaes. A oczywiscie postraszymy go jeszcze kilka tur. Pamietaj abys zniszczy ta drog. A o nciebei w tej dzungli nie ruszy. To byby jego gwzdz do trumny

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-23 23:45:01
Przy jakim extra randomie to by mg powanie mnie uszkodzi. Ale skoro jeste blisko to nie daby rady szybko si podleczy :) thx

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-24 10:15:55
Moim zdaniem, gdy przedostaniesz si za rzek, to bdziesz mg tam mu baagan czyni. Musiaby wtedy cz jednostek ze stolicy za Tob wysa aby si przeciwstawi. Ale wtedy ja mog podchodzi pod stolic (chociaby tylko niszczy usprawnienia).

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-24 14:19:27
dosyasz jeszcze jednostki?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-24 16:39:42
tak - dzi dojd 2 jednostki.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-24 23:52:32



Miasto po prawej puste. Niestety zdj mi te jednostki za rzek.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-25 00:27:05
Poczekja jutro z turka na mnie . zobaczymty co zrobi.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-25 15:44:41
Nie ma sensu moim zdaniem , my tu stoimy i tracimy kase a Beny lideruje ;) a sie wycofuje . Wrcimy tu w innym terminie. Maiar zosta dnie osabiony wiec an razie mamy go z gowy

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-25 16:22:42
Czyli ju dae odwrt wojska ?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-25 16:33:49
Bo nie wiem czy mam sta w tym lesie, czy ju da ma cofk tym wojskiem.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-25 17:07:38
daem o jedno pole w tywiec wycofuj , ale mam pomys dm na tajnych w operacji zulus

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-25 20:57:53
Popeniem bad z tym wycofaniem sie .Bo stracilismu pole nacisku. Jutro wracam na to sama grke. Dobrze by byo gdybys tez wrci:)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-25 21:45:28
Co myslisz o moim planie z wcignieciem Zulusa do Koreii. Moglibymy wykorzystac Twoich szpiegw do obserwowania sytuacji i uderzyc w odpowiednim momencie . A mielibysmy 10 tur aby dorobic wojska

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-25 21:54:39
Szpiegami mog obserwowa - ale tam za rzek nie wracam. Do tej pory to byem tam niele ufortyfikowany , ale teraz nie ryzykuj. A i nie wiem czy Beny z nim wczeniej si nie dogada, przecie Zulus wida, e wszystko pcha do stolicy, jakby nie obawia si o "pnoc".

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-25 21:57:46
ok to i ja sie wycofuje.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-25 22:02:54
Ale czy ci sie podoba mj paln wciagniecia zulusa do Koreii. Trzbea zrobic wszystko aby tam poszed

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-25 22:08:15
Wiem w tej chwili, e gadko by mu to miasto po prawej spali i by go to ju jutro lub pojutrze troszku zabolao.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-25 22:11:54
wiem o ty mKingu i to rozwaaem ale na 99% ta moja armia by jzu nie wrcia i zastanawiaem sie czy warto tracisz tyle jednostek za nic. Moze to by bad , ale mama takei wrazenie ze Ben chcia sie nachapa naszyum kosztem. Niech teraz on ma szanse sie wykazac a my wejdziemy na gotowe. A czy duzo by na tym stracizulus,. Swiete maisto ze swiatynia salomona. pewnei ma z 10 maist z judaizmem to z 10 zotka na ture tez. Mzoe faktycznie bd to by. Nic damy rade anstpnym razem

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-25 22:20:30
To eby Ben odczu Zulusa - to mu si naley :) Ale te wtpi aby straci Zulus czujno w stolicy. Szpiedzy zostan, to poobserwuj.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-25 22:34:11
ale wystarczy ze wysle na Benego poowe tej armii i juz bedzie twiej. A my dozbieram troche i bedzie git. Jutro wrce na to samo miejsce co bem ty sie nei ruszaj , zobaczymy co zrobi

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-26 20:03:56
wrciem na grke. zobaczymy co zrobi. mam nadziej ze sie dalej nei wycofasz :)

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-26 20:12:06
On ma tam teraz 12 soni , 9 catap, 2 axy.

Niech Ci chroni ta grka, ta rzeka i ten las :ksiadz:

Przecie pisaem, e jestem gotw na pokj.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-26 20:12:40
wycoaes sie?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-26 20:13:29
Kingu ale wycofujac sie to zostawiamy Benego . On nie bedzie musiaz nim podpisywac juz pokoju

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-26 20:14:24
Tak

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-27 19:35:03



To ju chyba nie istotne - ale dzi Zulus stoi tak.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-27 19:45:57
auj te e prosiem Ciebie o skierowanie si na stolic wtedy. Dzi tego Slang'u ju by nie byo gdyby tak zdecydowa.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-27 21:51:05
No ie byo by, ale trudno. Nie martw sie sojuszniku . Co ma wisie nie utonie :D

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-29 22:33:53
Rozumiem, e nasze relacje pozostaj pokojowe zgodnie z porozumieniami wczeniejszymi :]

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-29 23:34:26
Oczywiscie ze tak i pena wsppraca. Niedugo sprbuje podrzucic w koncu tego misjonarza do cieie. Mysle ze tez pownnismy sie zastanwoic nad kierunkiem ekspansji w przyszosci.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-30 01:02:53
Mam pewien plan ale to duo od Ciebie wymagaoby powicenia :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-30 08:43:49
sucham


King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-03-30 13:31:19
Jak wiesz wojny wybuchy w innym rejonie wiata. Chciabym uchroni dla siebie ziemi malutkiego mojego ssiada Araba :) A wymaga to przerzucenia wojsk niestety. Odkryj wtedy si bardzo na naszej i zuluskiej granicy. Ufam, e mnie wtedy nie zjedziesz :) ale te mam prob o czujno i szybkie wsparcie po ewentualnym najedzie mnie przez Zulusa. (za nim dam rad znw tu wrci) Okrywam jawnie karty teraz :) i co Ty na to ?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-03-30 14:13:18
Jestemy sojusznikami wiec nei ma problemu. armia pnoc stoi w gotowoci bojowej.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-02 13:30:03
Thx :padam:

Bd musia na to mae pastwo wysa jednak wiksz armi. O te tereny te dopomina si BBB i moe by wojna/rywalizacja o przejcie stolicy Arabii. Postaram jak najszybciej upora si tam i wrci na pnocne pozycje.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-03 11:28:41
Kingu masz nadal szpiegw w Zulu? czy widac jakeis ruchy wojsk?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-03 11:29:45
w nastepnej turze zrobi mi sie misjonarz dla Ciebie. za kolejne 2 bedziesz go miau siebie

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-03 23:18:04



Obok stoi jeszcze 5 impi. Czyli si wzmacnia na pozycjach za stolic.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-04 08:28:08
cholera strasznei duzo tego ma

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-05 13:15:08
Kingu czy mnie zawiadomisz jak Zulu ruszy w moim kierunku?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-05 16:10:10
Oczywicie :) W zapasie mam nawet na granicy drugiego szpiega, gdyby tamten wpad.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-09 21:19:22
Dlaczego przyjes judaizm tez?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shaka[D14]


Joined: 29 Oct 2018
Posts: 11192
Piwa: 60/18
plutonowy  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Reprimends:
 6/3/6
Posted: 2012-09-24, 21:04   

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-09 21:45:13
Tylko nie mnie mi tego za ze pls. Mam teraz powaniejsze zmartwienie z BBB, ktry wszed na trzeciego do wojny. A ta rela to wynik rozmw pokojowych i nic wicej.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-10 10:05:24
Jest cienko ze mn sojuszniku.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-10 10:39:32
szczegy prosze

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-10 10:47:06
Ano to, e tak jak pisaem wszed na trzeciego i zdejmuje mi zranione w walce z arabami jednostki. Przeliczyem si :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-19 20:57:31
Mama nadzieje ze nadal jestemy sojusznikami bo przydao by sie troche anglika ukruci. Co ty na to?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-19 23:13:32
Kingu mamy pakt defensywny jak dobrze pamitasz wiec mam nadzieje ze mi pomozesz.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-20 09:45:26
Kingu mzoesz pomc? a przy okazji jest szansa aby go rozebrac

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-20 09:46:38


to sa jego wojjsak na plnocy, czy mzoesz mu wypowiedziec wojne i przerzucic wszystko na granice. Wtedy ja moge naierw rozwalic jednego a potem razem anglika i saksujemy to meiszne pastewko?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-20 10:28:44
troche mnei martwi ze nie odpowiadasz :(

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-20 15:46:26
Armi mam w tej chwili niezbyt rozbudowan po wojnie z BBB. Ogranicz si wic do obrony najbliej mnie pooonych Twoich miast. Armi musz sprowadzi te. OK?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-20 20:46:52
a mozesz mu chociaz wypowiedziec wojne i postraszyc?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-20 20:58:42
Wypowiedz mu wojne i podciagaj wojo moze sie przestraszy ja potrzebuje tylko czasu . Jesli mi pomozrzesz najblizsze maisto anglika jest dla Ciebie nawet jesli go nie zdobedziesz tylko ja.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-20 21:02:51
acha musisz mu wypowiedziec wojne w ramach paktu defensywnego aby bronic moich maist

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-20 22:09:57
Tak, ale teraz nie mog, gdy musiabym wchodzi po nim. (wczeniej nie mogem dzi tury robi) Czy istnieje realne zagroenie Ju dla tych miast przygranicznych od mojej strony?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-20 22:24:32
juz jedno straciem , ale jak pomozesz to wiecej nei powineinm. to najblisze mgbys ochronic wrzucajac cos do niego

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-20 22:24:50
zrb jutro turke przed nim please , ja zrobie dopiero jak ty zrobisz

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-20 23:24:42


Niepokojce te jest to , e Zulus przesun dzi armi do stolicy. W tym lesie nad owcami stoi od kilku tur kilku impw - ale akurat to jest przymiarka pod miasto. Ciekawe co jutro zrobi z t armi soni.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-20 23:27:26
Chocia miasta te tam nie zaoy- gdy dokadniej spojrzaem.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-21 19:02:47
Masz jkais szpiegw w anglii? MA nadziej ze jutro wypowiadasz wojne anglikom

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-22 00:28:07
Nie mam szpiega tam.

Ale wiem jedno - aeby te gry dyplo stay si normalniejsze to trzeba wyeliminowa jako te info modem spod f8 i wykasowa te punkty. tak to zawsze bdzie akcja bi lidera - i dobijanie maych punktowo. To powinno inaczej dziaa. Nie mam racji?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-22 11:05:09
zaatakujesz anglie dzisja?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-22 12:35:31
Tak - to znaczy wypowiem wojn i chroni to miasto.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-22 12:37:20
i strasz go, jak dogadam sie z trebuchem to pojade Kasztelana a potem byskawicznie anglika. Moze Beny da sie przekoanc aby amipakta jednak rozwalic

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-22 12:40:10
Napisz tylko kiedy ture robisz ? ebym znowu kolejki nie straci. Ten pakt z Zulusami masz pewny ? Jeeli tak, to i tak mam obaw e wtedy mnie zaatakuje. Tak raczej to wanie mnie straszy Anglik :(

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-22 12:46:15



Drog tu buduje - to jest z wczoraj obrazek - zapomniaem doda wczoraj

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-22 13:04:47
wiesz tak mwi, a tam miasto pewnei postawi . Wiesz mia pakt i z anglikeim i kasztelanem i wypowiedzieli mi wojnne. Rookie mi ze nawet jakby mia zostac znisczony to paktu nei zamie. Wiec chyba mzona byc pewnym. A musze sie wybronic, bo jesli sie nei wybroie To ty Kingu mj drogi jestes nastpny.

A ture zrobie tuz po Tobie m, czeka mna Ciebei cay czas

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-22 13:06:06
masz moze telefon do trebucha?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-22 13:16:32
telefonu nie mam. To ja teraz id na obiad i po obiadku wchodz do D.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-22 14:34:07
Chciaem wej teraz - ale blokujesz :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-22 14:40:52
juz

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-22 23:17:55
dzieki, najwazneijsze zadanei na dzis to rozwalisc armie anglii wtedy bede musia, tylko sie bronic przed caa ogromna armia persji i jakas armijka Ksztelana

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-23 09:52:37
Anglik sie wycofa , a szkoda :) wiec chce go walnac i odbic miasto. Zagrozenei mam z drugiej strony ze strony KAsztelana, czy mozesz wysac oddziay d ochrony miasta ponizej stolicy?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-23 09:53:29
bgdyby udao sie chociaz jedno zagrozenei wyeliminowac to z reszta moze by sie dao poradzic sobie

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-23 09:53:45
tak to wyglada u anglika i to maisto che odbic



Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-23 09:54:32
mozesz mi podesc co tma anglik ma jeszcze z drugiej strony?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-23 18:23:43
Ruszyem tymi kilkoma jednostkami w kierunku wskazanego miasta.
U Anglika widz tylko moje przygraniczne miasto, i nie ma tam wikszych si. Gorzej jest natomiast z Zulusem. W 2 tury moe wjecha do mnie lub do Ciebie.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-23 19:46:36
jak wjedzie zulus do mnei to juz bede mi pozamiatane

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-24 23:09:39
jakies pomysy , musimy cos wymyslec ponizej 2 obrazki z tego co maja najecy





Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-24 23:10:42




Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-25 10:34:14
Kingu mozesz uderzyc na anglie czym kolwiek? Moje wiete miasto zagroone jest ntistety , nei potrzebnie zrobim jeden ruc ale trudno . Mzoe dzieki temu ziszce t jego armie Kasztelana

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-25 18:27:07
Pjd w kierunku tego miasta na poudniu ode mnie. Bdzie musia w takiej sytuacji si tam wzmocni, czyli zdj jednostki z innych pozycji.

Tylko ten Zulus :( masakra jak wejdzie.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-25 19:44:22
dotrzyma paktu

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-27 19:28:48
ama nadzieje ,ze ty mnei nei zdradzisz. Mzoe jakeis screeny masz z angielskiej strony?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-27 20:49:06
Dzieki ze straszysz Anglika, dzieki temu on wycofa wojska i dalej na mnei nei idzie. Prosze rb tak dalej. juz neidugo. Kasztelan z Trebuchem maja przy ojej granicy 70 jedostek +18 katap ja mam tylko 40 + 16 katap ,ale mzoe uda mis ei wiekszosc zneiszcyzc to moze z resztasie wycofaja

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-28 08:24:26



Stoj na grce wojskiem od wczoraj, widzi wic dobrze.

Druga sprawa wana. Dostaem ostrzeenie, e jeli wejd potyczk z Krasnym - to wtedy Zulus wkracza do mnie :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-28 10:05:02
ale za miastem jest jego armia nei atakuj cofnij sie

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-28 10:15:11
Zulu nie weidzie , prosim go to , i sie zgodzi , ale proponuje ci abys sie cofna.



King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-28 13:00:34
Thx wielkie, bo sdziem e gdzie indziej stacjonuje.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-29 10:23:48
Kingu mzoeszw rcic na ta grke? wsnie poszed w moj strone


jak wejda wszyscy trrzej to po mnie , szkdoa trzeba byo te caa twoja armie do mie przerzucic

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-29 21:16:25
poszede na grke?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-29 23:37:13
Tak

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-04-29 23:41:45
zobaczymy co zrobi

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-30 11:44:58
I jaka sytuacja jest?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-04-30 17:18:55



No dobra - a Beny co tu robi ? :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-02 21:17:00
sorry ze nei odpisywaem ale byem wdrodze. Nie wiesz gdzie jest ta armia itkoviana? jesli poszed na d to moze powiniens sprztnac mu to maisto. Myle ze jest spore pradopodobiestwo ze wysl armie na poudnie aby zdobyc tam moje miasta. za 4 tury am rycerzy i robie ostr akce przezbrajania . W tej chwili Kaszmir i Trebuch maja przy mojej granicy ponad 80 jednostek plus katapy. MAsakra. ja mam z 50 jednsotek , wciaz pierwszy w armii jestem ale ta ilosc przy mojej granicyu jest przeogromna :( Sprbuj namierzyc gdzie jest armai itkoviana, jakby poszed na d to mzoe sprbuj zniszczyc mu to maisto , Pogadj z enym o co chodzi, czy maja pakt defensywny.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-02 21:36:52



On tu nadal stoi. Ale a saby jestem aby go atakowa.

Niestety widz te, e Zulu cigle ciga wojsko pod nasze granice.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-02 22:18:22
Pogadam z nim

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-04 23:17:30
No i wielki **** , ze tak powiem brzydko. Beznadziejaa z tymi paktami jest. Po grzyba je podpisywac jak kady gnj moze je zmac kiedy zechce . Najgorze w tym wszystkim jest to ze najpiew ja a potem ty zostaniesz zgadzony. Moze przerzuc armie na walke z zulu i moze by sie nam udao go jakos zatrzymac . widzisz jakies szanse. Ammy przewage bo walczymy na naszej ziemii.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-05 09:00:37
Fakt - tak jak mwiem - rozgrywka dyplo multi musi by inaczej skonstruowana. Ponosisz skutki poprzedniego liderowania. Lider dawno inny ale akcja i decyzje poszy i skutki s do tej pory.

Co do rozgrywki - utrzymuj wojsko tak, e ograniczam dziaania Anglika jak mog. Zulusowi nie jestem wstanie si przeciwstawi.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-05 17:43:40
tak tylko byem papierowym liderem, ale to nic nie zmienai i tak by mnie zaatakwoali wczesniej czy pozniej

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-08 18:09:18
Walcze jak moge. Wasnie zniszczyle m13 jdostek zulu . Anglik sie ruszy , jak wejdzie ta swoja brygatka do mnei to proponuej abys go zaatakowa. abo zniszcysz mu to maisto albo sie cofnie. ALe nei w tej turze, bo cie wciagnie w puapke, tylk ow nasteonej jak sie ruszy do mnie

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-08 18:10:49




Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-08 19:55:28
juz nie jestes ze mn?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-08 20:27:32
Tego nie powiedziaem, cho sytuacja jest trudna. Konkretne pytanie- Jeste w stanie pogodzi si z Anglikiem ? (cho nawet nie wiem czy on tego chce, ale pytam)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-08 20:30:43
jezu, przeceiz ja go o to mecze od pocztku. Ale on sie nei zgodzi bo ma pakt :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-09 11:08:03
Armai zulu przest istnie. MAsz tam u niego jakis szpiegw?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-09 17:36:10
W tej chwili nie - tamten pad. Dzi wyruszy tam nastpny. W Anglii te mi pzrepad szpieg. Czy Anglik zrobi jaki ruch oodalajcy od miasta?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-09 18:13:06
nie stoji w miejscu

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-10 15:40:30
Anglik stoi w miejscu nadal?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-10 16:28:53
tak

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-10 16:33:59
Szkoda, e nie moesz si z nim dogada. Poleciabym wojskiem do Zula.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-10 16:36:07
oni nie chca, tez chetnei bym zulsa skontrowa za spalenie stolciy, ale nic sie nei martw przyjdzie jeszze nasz czas. Jest ma szansa ze BB ruszy na trebucha ale cicho sza

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-10 16:48:10
Szczerze Ci powiem , e wcale nie chciabym walczy z Anglikiem, wolabym tam na pnocy, ale jeli si rusz - to on popdzi do Ciebie raczej - lub na mnie w drugiej kolejnoci.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-10 16:58:32
Kingu wiem i dziekuje ci bardzo. ale na bank jak sie by rozprawili ze mna to jestes nastepny . szkoda ze nei psozedes w rycerzy

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-11 14:20:56
Teraz pewnie tak by byo. Ale ile ja miaem propozycji eby zama z Tob pakt !!! :)

Co zrobi teraz Anglik?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-11 17:21:29
nic stoi jak sie nei ruszy to jutro sprbuje mu zdjac t armie

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-12 11:47:23
Osignelimy mae wielkie zwycistwo :) Wszed caa swoja armiaanglik i tyle mu zostao . Gdyby nie random gdzie stracim 4 jednostki na szansach od 76-98% to by mu nic nie zostao. MOPZESZ ATAKOWAC MIASTO TERAZ. TO JEST SZANSA!!!

Wez tym soniem ktry stoi w moim miescie skasuj jeszcze jednoa jednostek bedzie zawsze o jedn mniej. Dodatkowo czy moesz wysc 2 horsw do mojej byej stolicy bo tam jedzie horse mali i mozesz go zniszczyc?



Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-12 11:47:41
tyle mu zostalo z calej armii

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-12 12:01:29
szkoda ze wycofaes te katapulty !!! . Kurde masz inzynierie? wez zaatakuj to maisto. naprawde masz ogormna mozliwosc zniszcenia lub zajcia go

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-12 17:21:55
Suchaj - wstrzymam si jeszcze z wejciem do Misia.

Rozwamy tak moliwo. Rozbie mu armi. Czyli teraz powinien przysta na pokj (ale ze mn i z Tob rwnoczenie). Pewnie ,e mog podej pod to miasto i dodatkowo go zastraszy. Ale te wpakuj si w now wojn z Benym - maj jaki pakt. To miasto nie jest te jakie wypasione. I gdyby przysta na pokj - to pognabym na pnoc do Zula. Myl, e to byoby korzystne rozwizanie (bo jednej wojny mniej) A Zulus naprawd si strasznie te osabi.

Catapy nie problem - mam in.
Co Ty na to ?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-12 17:26:55
A Zulus wyglda tak teraz z wojskiem




Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-12 17:42:18
Jestem za ale on nie podpisze pokoju. sam tego jestem pewny. beda chciwli aby we 4 podpisac a to wykluczy atak na zulu. Mysle ze straszk jakis moze sie przydac i moze sie zdarzyc ze bedziesz musia podejsc pod miasto. Dodadtkowo , mzoe sie okazac ze bedziesz musiaznisczyc mu t armie i iasto i moze wtedy wozja straty koeljnych go zmusi do tego, ja sprbuje wysc kilku rycerzy aby mu zniszczyc tez miasta. Cholera zulus ma tego tez sporo :( jak na mnie, jak znowu wejdzie to moge jzu nei dac rady. te 2 ataki na zulu i anglie kosztoway mnie 20 jednostek. Fakt ze oni stracili koo 0 razem ale jednak. Jezeli masz inzynierie to powinies horsami dojecahc aby wykonczyc do konca ten jego stack. zawsze to 4 jednostki bedzie miamniej

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-12 18:04:12
Wiem, e trudno si rozmawia - ale podejmij z nim rozmowy pls. To jest ten moment, kiedy nawet mgby (moe nie od razu, ale przej na nasz stron). Tak jak pisaem wczeniej - nie pragn z nim starcia, a do tej pory udao mi si jednak Go utrzyma, e tak powiem na smyczy :) i moge selektywnie Zula uderzy a teraz w niego. Jeli nie da si nic ustali - podejd pod te miasto. Czy masz tam szpiega, gdy niej moe si czai "kawaleria" Benego.

No i gdyby byo porozumienie, to mgbym podcign jednostki w gr i Zulus ju by nic ci nie zrobi od pnocy.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-12 19:36:53
Napisaem a on nie odpowiedzia. Sprbuj moze tobie pjdzie lepiej

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-12 19:42:11
oki napisaem - i czekam do ok 21 na info.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-12 20:17:07
jak sie nei zgodzi to pamitaj aby skasowac mu te resztki , ktre ma

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-12 20:38:43
a szpiega masz tam u Anglika ?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-12 21:22:17
Nie odezwa si. Zostay mu tam zatem 2 wary, nie byem wstanie wicej mu wybi. To miasto w ktrym byy moje koniki jest teraz puste, ale chyba nie ma zagroenia tam. w Kierunku po-stolicy wysaem pikiniera. Zulus moe podej blisko tego miasta 3 rycerzami :(

Miae racj, pomyliem si z tymi katapami (le wyliczyem wczoraj) :( mogem tylko wprowadzi je z powrotem to miasta. Sprowadziem te w tym kierunku i inne jednostki. Jeli bdzie trzeba podej pod miasto i zaszantaowa - to dopiero jutro.

Zulus wyglda tak teraz - i ciga kolejna sonie jak widz.




Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-12 21:40:33
wogole dyplomacja jest do dupy. beny nie wejdzie penei do zulusa bo ma sojusz z anglia, a zulus z anglia. gdyby bbb ruszy na persje to bya inna zaba a tak lipa . jak ty wogole stoisz z ta armia. Moze tak przemyslec sprawe i uderzyc na /malii persje razem.







King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-12 23:23:10
I tu kluczem tej zabawy jest BBB - racja. Nie ma mowy abym gdzie dalej odszed skoro Anglik jest w stanie wojny ze mn. Odezwa si i straszy mnie Rycerzami Benego (gdzie tam z tyu maj by) Nie mam tam szpiega, nic nie widz - dopiero za 2 tury tam dojdzie. A tak w ogle ile potrzeba pkt. aby szpiegiem obron zdj?

Moe zaoymy wsplny pakt z BBB ? Co on ci gada ? :)

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-12 23:33:17
zaoz . Niewiel mowi , obawia sie ze ktos go mze zaatakowac ja kzaatakuje persje. ale kt oprzeciez nie ty, zostaje krasny ale co on moze

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-13 00:03:58
nic nie m z tych rozmow. trzeb mu zniszczyc to miasto i to jak najszybciej to mzoe wtedy zmienknie

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-13 12:50:02
Zulus zrobi jakie podejcie ? Widzisz co ?

A u Anglika poniej jak jest ?

Trzeba wzi pod uwag, e jeli podejd pod miasto, to zaraz te moe Zulus podchodzi bliej. Tzn. rozwaam to i Anglik w tej chwili straci moliwoci ofensywne w Twoim kierunku. Gdyby wic Zulus podchodzi, to mona by go dobi (tylko, e w poprzedniej czci wojska zbliyem si w kierunku Anglika) -takie to lune moje rozwaania s.



Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-13 13:02:38
Nic nei widziaem ,zadnej armii , ale pod samem maisto nei podszedm. Zniszczylm za to mu 2 maista i 6 kolejnych jednostek. Mysle jednak ,ze powineies sporbowac zaatkaowac to miasto. Mysle ze spokojnei je zdobedziesz. , ale czas gra na nasza niekorzysc wiec musisz sie pospieszyc

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-13 13:37:04
Pewnie masz racj- ale jest sporo czasu (do 21).
Straci 2 miasta - gratki - to musiao go zabole ju :) Myl, e jestem wstanie to miasto mu zaj - ale z powanymi stratami (obrona 100 % jednak :( ) I nie chodzi mi nawet o te starty w wojsku, tylko o tym co moe si wydarzy na pnocy od strony Zula. A na otwartej przestrzeni Zula armia przestaa by istnie - chyba.

Sprbuj jeszcze go naciska na pokj argumentujc , e to najwyraniej jego sojusznicy zdradzili :D (no bo on cay czas mi mwi, e nie zdradzi swoich podobnie jak Ty King nie zdradzie Larego :) )

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-13 13:41:01
jedna tura skasuj mury a dopiro druga atakuj

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-13 13:51:04
a ile pkt szpieg. potrzeba na zdjcie obrony ? - wiesz ?

I nadal twierdze , e warto porozmawia. To miasto nie jest szczeglnie jakie tam wane i wartociowe, a gdybym mg zebra swoj armi i wyruszy na pnoc bardziej- mogoby to by bardziej wartociowe. Dobrze mnie zrozum - szukam najlepszego rozwizania, a prbujc zdoby to miasto dodatkowo wejd w stan wojny z Benym.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-13 14:28:45
nie wiem ile pkt szpiegowskich. Kingu ja tez chce pokoju , ale bez nacisku siowego to nei sdze zeby sie cos udao. Po drugie benego nalez olac, nic on nie zrobi. Bo sie obawia cholernika z drugiej strony. Wejdz pod miasto i skasuj mury a potem go poprosimy aby usunaknightw

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-13 20:37:09
Zszedem z grki pod miasto.

Zulus si wzmacnia na pnocy. Pytanie zwizku z tym - Jeste wstanie w momencie jego wejcia do mnie lub do Ciebie - wysa szybko tam rycerzy? Mam tam tylko troch jednostek.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-13 20:52:24
rycerzy mam to wysle, ale mam nadziej ze Beny w koncu na neigo uderzy

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-13 20:53:26
Rozumiem ,ze Itkovian nei odowiedzia

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-13 23:32:21
Odpowiedzia ale negatywnie. Twierdzi e, Trebuch z Mirmiem maj ju takie siy, ktre Ciebie roznios a pniej mnie :(

Beny na Zula ?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-13 23:56:32
tak

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-14 12:03:08
Ruszyli, ale mam wrazenie ze sie wycofaja a ma to tylko za zadanie odciagnac ciebie od anglii, ootrebuje na kilka tur konikow , mozes mi dac?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-14 13:56:26
OK

A Zulus co robi ?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-14 14:04:43
zulus wysal dom nie 2 knigtw abym nei podaczy koni. tyle widze

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-14 14:04:52
masz jzu szpiega w miescie?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-14 14:11:50
dzi wejdzie. Ale z tego co wiem to potrzeba ponad 1000 pkt na zdjcie obrony - tak mi Martin wczoraj mwi.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-14 14:40:56
Przekroczyem rzek - ciekawe co teraz Beny zrobi.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-14 15:04:35
to zdejmij najpierw obronee catapami a w nastepnej turze go rozwalisz.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-14 16:41:59
zdjs mu mury z miasta?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-14 18:19:45
Przeszedem caym stackiem, tak e nic nie zdejmowaem.

Ile 10 catap mone zdj obrony ze 100% ?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-14 18:24:21
nie wiem, wiesz mozesz zdjac na 20% i jak przywalisz 5-6 katapmi w to co ma to nic z nich nie zostanie

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-14 20:40:21
To teraz wybadaj - co zrobi Beny ?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-14 21:38:16
Beny staje po stronie Anglika jednak :( Pomylie si z tym jego atakiem na Zulusa.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-15 00:20:10
gupi jest i tyle ale co zrobisz

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-15 00:23:07
oni bleuja beny nie ma 15 rycerzy :)

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-15 08:41:05
Moe, - ale zgodnie z regulaminem to ja musz mu wypowiedzie wojn - te dziwaczne te przepisy s :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-15 21:01:38
zrb cos dla mnei i rozpieprz mu to maisto. Ja jutro sprbuje anglikowi rozwalic swiee maisto. widzisz je moze, co on tam ma. Ama genera knigta i jak sie uda to tak zrobie, ale jak widzisz co tam jest po drodze to daj screena. To bedzie mja zemsta na sam koniec :D

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-15 21:51:28
Makabra - 10 catap zdjo obron do 80 % - daj spokj - nie atakowaem.

Nie wiem nawet gdzie ma to wite miasto.

Tak le jest ju z nami, e o kocu mwisz ?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-15 22:34:15
z Toba nie, ale ze mna tak, Chodzi mi o wiete maisto Rookiego

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-16 11:21:38
Lepiej sie wycofuj, nei zdobedziesz tego maista, a mnie juz nie ma, jeszcze mi zabigeneraa a tak bym mu spaliwiete maisto. szkoda. niestey nastepny bedziesz ty. szkoda ze nei daes tego pikemana do miasta mojego nowego bo wtedy moze by go nei zdoby. w kzdym razie lipa za 5 tur bedzie po wsztytkim a potem zaatakuej pewnei ciebie , rb kata-py na mast musisz miec ze 40 no oi rycerzy jak tylko bedziesz mg.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-16 14:18:52
No to mnie pocieszye :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shaka[D14]


Joined: 29 Oct 2018
Posts: 11192
Piwa: 60/18
plutonowy  Brzowy zlotowicz - 1 zlot  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Reprimends:
 6/3/6
Posted: 2012-09-24, 21:04   

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-16 16:31:55
bo popenilimy bd, rzeba byo poczy armie i skopac im tyki wczesniej

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-19 23:22:03
Jeszcze walcze. Mzoesz przerzucic troche swojej armii do mnie. chodzi mi takze o katapy, aby zuluis mi nei wjechaz drugiej strony znowu. A katapy na Malio. Pers juz sie z tej wojny wycofa

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-20 09:32:14
tzn. - pokj bdzie z nim ?

Dzi tur bd robi ok 21 - zobacz jak mog podzieli to moje wojsko. Ale i tak nie mog zbyt daleko wysya - tak bym mg wrci

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-20 09:33:07
cd. gdyby Zulus do mnie chcia wej.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-20 17:35:44
nie bedzie pokojj ale wycofa armie.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-21 10:30:38
Kieruj troch catap w Twoim kierunku (chyba widziae)

Anglikowi zdjem 4 roboli ( chocia tak z nim walcz) On dawno zawarby rozejm, ale koalicja si nie godzi :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-21 14:29:09
rozwaliem zulusowi 5 rycerzty, ale mali nie powstrzymam niestety, chyab ze oprcz katap csos jescze podrzucisz

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-21 19:43:07
znowu idzie zuulus, daj mu podejsc a potem go rozwalimy



Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-21 19:43:44
masz szpiega u zulusa? interesuje mnie swiete miasto i droga od nodwengu do swietego,

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-21 22:41:14
Dzisiaj musiaem szybko turk robi. Powinien by szpieg tam, ale dzi nie screenowaem tam. Wchodzie po mnie, wic wiesz gdzie te moje s i pokieruj jutro gdzie si maj uda.

Gdybym wiedzia, e Zulus tu pjdzie, to mogem jeszcze kilka jednostek przesun bardziej na wschd, no c -szkoda.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-21 22:43:36



Screen z wczoraj

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-22 18:43:33
kINGU PRZERZUC TROCHE WOJSKA NA POUDNIE , te katapy troce nizej i dosyaj wojo, mzoe mnei nei rozwala i damy rade. zrb mi screena tego slangas

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-22 21:37:05





Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-22 22:04:59
czy mzoez jutro wejsc przedmnie i zrobic mi screeny od slanga do mnie , jesli obrze pjdzie to jutro mu rozwale wite miasto

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-22 22:05:35
czy potrzebuje 2 screeny taki jak ten i kilka kratek nizej abym miacaa droge od swojej granicy

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-22 22:18:42
Oki - zrobi si. Ale niestety ta grka nie ma drogi i zejd tylko o jedno pole

Tu jeszcze jeden screen - tu stoi maa armia - ech le zaznaczyem i nie wida co tam jest



King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-22 22:20:52
tzn. ten screen




Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-23 08:07:18
Cholera tam jest long bowman , to kurna nei dam rady , chyba ze zdejmei sie kulture w miescie

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-23 08:18:12
no nic moze jak nie u zulusa tu u angliak sie uda. wiesz moze gdzie jes jego stolica? masz tam szpiega jakeigo?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-23 17:01:27
Oto pozycja Mali - przesunem si na Iron tym moim stackiem




Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-23 17:03:22
on tam nic nie ma , moglibymy go walnc. Acha czy dasz ade podrzucic wiecej armii abym przey. moze by sie udao nawet cos odzyskac jakies maisto np wiete, wtedy kultura skoczy i bedzie w pupce

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-23 17:08:27
Pozycja Zulusa teraz - jak poczy stacki, to bdzie sia. Tylko gdzie ruszy ? Dlatego te przesunem profilaktycznie wojsko od strony Anglika lekko na pnocny wschd.




King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-23 17:09:59
Jeszcze raz Slang




King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-23 17:12:09
Miasta angielskie, ktre widz - w kadym dugi uk.




Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-23 18:39:41
moze bysmy sprbowali odbic moje wiete maist oprzy okazji zabijja wiekszosc armii mali. tu bymy staneli jutro wszystkim co mamy a pojutrze atak. tylko ze nie mozemy wejsc razem i ty bys musi pierwszy no chyba ze sie uda to jeszcze pokombinuje. Odzyskujac swiete maisto po pierwsze zabilibysmy moze duzo mali a po drugie kultura byu sie go odrzucio na tyle daleko ze znowu musieliby dugo isc aby je zdobyc

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-23 18:40:41
policyem i razem bysmy mieli 12 kata gdyby sie jakims fartem udao wejsc razem to byby sukces.



Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-23 18:41:31
oprcz tego ja okoo 20 jednostek plus twoje daje nam spora szanse

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-23 18:55:12
Ale czy widzisz co ma tam Mali za tym stackiem ?

Druga te sprawa, e oddalajc si na poudnie dajemy pole manewru dla Zulusa, tzn logicznie ujmujc powinien wej do mnie ( i tu martwi si o siebie :) ). Przesunem si lekko na pn/wschd (jak pisaem wczeniej) co prawda - ale wtedy moe Anglik atakowa.

Gdyby przypadkiem Mali jutro z tej grki ju zszed- to ju jutro mona by tego stacka zdj. To te opcja.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-23 19:29:31
ten stack to pikus, jak zejdzie ito go nawet sam zdeme . za nim jest sdduzo wiecej ale 12 katapami powinismy spoknie dac rade. jutro sie zoabaczy. zrobie turke przed Toba i stane na krzyylu, napise co ijak i zdecydujez

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-23 19:34:28
Gdybymy mieli trzeciego sojusznika - ech. BBB woli maych yka tak naprawd i nic wicej.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-23 23:02:29
no wsnie a Beny to ciota, mg wygrac to dyplo gdyby tylk ochcia ale widocznei nei chce

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-24 09:37:14
Poczekaj z tur na screeny bo wruzce ci co tam jest u mali. moim zdaniem jest szansa wytu mu ze 30 jednostek pki nie zbuduje murw w miescie

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-24 10:19:53






Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-24 10:21:50
proba wejdz wojskiem na pszenice i wez jednego pikemana wstaw do Kish jak mozesz. Sporo on tego ma ale jak zaatakuemy catapultami to mamy szanse zmeisc mu ze 23 jednostki plus katapy rozwlaic knightami. czyli ze 30 jednostk a to bedzie bolao. jak zrobimur to jzu mu nic nie zrobimy.

wez jeszcze do stacku 3 workerw bo ja zapomnialem bo mzoe trzeba bedzie zrobic droge na floodsach

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-24 15:42:31
Wykonane

Kurcze rycerzy nie mog robi - bo konie masz moje :)

A moe z Zulusem udaoby si rozejm wsplnie zrobi zrobi.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-24 18:33:56
To musisz mi jutro odda konie. Bo masz dwa zasoby- podobno od BBB te.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-24 20:04:16
t otrzeba byo skasowac

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-24 22:20:57
No ale wtedy nie wiedziaem , e masz 2 zasoby.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-24 22:37:25
Kingu jutro musimy zrobic raze mturke. daj mi nuemr telfonu to sie zgadamy mzoe tak o 18 sie uda. tylko musimy cos zrobic aby razem wejsc. na prewno obydwaj przez hamachui musimy

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-24 22:49:32
693583485

Ale jest jedno ale ... - moemy si wcale nie dogada, gdy przewanie u mnie kiepska sie tel. jest :(

No i pamitam, e kiedy chcc gra w FFA - to si "grylimy" i si nie dao poczy:(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 08:51:14
jak razem nei wejdziemy to atak nie ma sensu, chyba ze ty najpierw walniesz katapmai i swoim wojskiem a potem ja

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-25 14:17:22
to o ktrej prbujemy ?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-25 15:24:22
to bd przy kompie o 18: 30

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-25 18:57:46
a teraz ok 20

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 20:33:33
kingu moze dam rade 21.15 sorry za to ale rodzina mnei troche zaobserwowaa dzisiaj , a tak na marginesie to jestesmy dupy, a tak naprawde ja, moglismy rozpieprzyc armie zulusa bo przeceiz mielismy 2 tury abu go dorwac :(

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-25 20:36:54
to napisz na forum zeby poczekali i czekam na sygna

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-25 20:40:51
i jestem na stemie

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-25 20:56:51
Te sieci do dyplo nie dziaaj :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 20:57:12
masz ci los wiem sa pene
masz telefon do ricziego?


King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-25 20:58:16
ale ja tu mam przydzia i jest na czerwono :(

o co chodzi w tym ?


Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 20:58:38
a to nie wiem


Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 20:58:48
ja nei mam wolnej sieci :(


Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 20:59:07
dobra ja wejde pierwszy jak sie nei uda to sprbujemy jutro pogadac z riczim

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-25 20:59:39
ok - bo telefonu nie mam.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 20:59:50
wchodze, sprbuj sie wbic po mnie

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-25 21:01:13
jednak blokujesz :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 21:11:25
no nic jutro bedziemy kombinowac dzisaj jzu nei byo na to czasu . A wiec tak rozwaliem mali Mali ujscie miasto na 10 :D generaem, ale neistety duzo stracii jutro go zabij. Albo nawet dzisja :( skasowaem konie wiec mozesz juz robic. Armia pjdz o jedno w dl na floodsy tam gdzie s moje sonie. Jakby sie jutro udao kurna wejsc razem to bysmy ich zatwili. i to bardzo dnie.

DODATKWO SCIAGNIJ WSZYSTKO Z NIPPU I SPOD NIPPUR TE KATAPY, DO MNIE BEDZIESZ BRONIMNEI PRZED ZULUSEM, SPOKJNEI DASZ RADE, ON NA CIBEI NIE POJDZIE. BO MA ZA DALEKO

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 21:13:55
no nic jutro bedziemy kombinowac dzisaj jzu nei byo na to czasu . A wiec tak rozwaliem mali Mali ujscie miasto na 10 :D generaem, ale neistety duzo stracii jutro go zabij. Albo nawet dzisja :( skasowaem konie wiec mozesz juz robic. Armia pjdz o jedno w dl na floodsy tam gdzie s moje sonie. Jakby sie jutro udao kurna wejsc razem to bysmy ich zatwili. i to bardzo dnie.

DODATKWO SCIAGNIJ WSZYSTKO Z NIPPU I SPOD NIPPUR TE KATAPY, DO MNIE BEDZIESZ BRONIMNEI PRZED ZULUSEM, SPOKJNEI DASZ RADE, ON NA CIBEI NIE POJDZIE. BO MA ZA DALEKO

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-25 23:01:37
Kingu no i ja ktam co zrobies?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-26 00:43:05
Ruszyem zgodnie z instrukcj.

Moe z powodw tych technicznych - to moe Rihiter/admin by wlaz za mnie do dyplo jutro ( jeli i jego nie przyblokujesz )

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-26 01:15:52
z nim sie nie blokuje, napisz doniego

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-26 08:30:02
Napisaem

Straciem tego szpiega u Zulusa - widz ciemno ;) tam

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-26 08:31:04
A jeli admin, by nie chcia - to kto si nie gryzie w necie jeszcze z Tob?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-26 20:16:43
kurna nie wiem

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-26 20:18:42
tylko ze jego teraz nie ma. nasz do niego numer?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-26 21:09:28
daj mi numer Ricziego

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-26 21:15:03
wejdz na x

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-26 21:16:52
Dzi ju go nie bdzie niestety. Pisa mi. Ale na jutro si z nim dogadaj. A mi daj instrukcje na dzi.

Numeru jego nie mam.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-26 21:17:37
Kingu zobacz czy mzoesz wejsc przez hama dzisiaj
bo ja mam siec w laptopie wejdz na x please

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-27 09:07:24
Dobrze gdyby dogada si z Rihiterem, eby wej do DM tak do 16.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-28 18:16:44
Zulus ruszy tak jak mylalem na mnei przerzucaj wszystko co sie da,. i poterzebujemy duuuzo katapult. katapulty to podstawa katapulty!!!!

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-28 18:17:20
za 2 tury mam proch to muszkiety moze dadza rade , tylk oze stracilm 2 maista i juz nie za bardzo mam gdzie robic wojkso

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-28 21:03:32
Kingu mam nadziej ze genera doczyes do horsarchera , bedziesz mg go upgradzic za darmo na rycerza. Daj mu tez promocje do ruchu +1 dzieki temu bedziesz biegap oswoim i po obcym terenie o 9 kratek , to mze uda sie jakies maisto wrogowi zniszcyc

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-28 21:18:02
:(taki domylny/inteligentny to nie jestem :( - trzeba byo od razu pisa ,a nie po moim wyjciu z DM. Niestety dodaem go do miasta dla promocji - sry.

Stoj tu swoim stackiem. Praktycznie wyszedem juz armi prawie cakowicie z kraju.



Anglik ruszy tu:




Zulusa pozycja (to widzisz ale wstawiam)



Drugi stack - pod Ondini





King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-28 22:09:31
Dotarem do BBB :) Oby nie za pno.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-29 00:22:15
Kingu , bed isc teraz ze wszsytkich stron an raz , proponuje abys skasowa najpierw zulusa. a wiec go go go. Musiz Kingu teraz strasznei scianc na rycerzy i katapy. i nauka na o i promoj horsearcherw.

Nie martw sie z tym generaem, zawsze bedziesz mg robic katapy na 2 promo :D

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-29 09:14:11
Oki - wiem, dzi wyprodukuje ju 5 jednostek - w tym catapa na 2 :)

Teraz wana sprawa - sprawa wejcia. Osobno? Czy z Adminem - rozpatrz to.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-29 10:46:46
nie wie mco sie dziao, mye ze dzisaj jeszcze osobno, ale musisz gonic wojskiem tak aby zniszczyc wojska zulusa przed stolic , mysle ze jest szansa i orcz straty katap pownienes zrobic to bez strat. Jak ma wejsc BBB ktredy? dobrze by byo ggdyby operowal na moim terenie. ale ty decyduj bo to Twj sukces ze BBB jest z nami

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-29 15:15:39




Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-29 15:16:07
mysle ze tu musisz postawic, jak by sie ruszyw moim kierunku to mu walniesz ,jak sie nei ruszy to tez mu walniesz

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-29 15:17:37
inne screeny wygladaja tak







Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-29 15:19:27
1 obrazek wojsko na zielonej grce , bedzie potrzeba z 15-18 katap aby to powstrzyma c znowu
2 obrazek to wojsko na elazie
3 obrazek to wosjko w delhi, ale mi sie marzy aby delhi odbic :D

BBB musi do nas przyjechac

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-29 15:28:05
Wiem , e BBB jest kluczowy w tym. Ale cigle mnie lekko wkurza. Wycofaem si szybko z tej wojny z nim, ale miaa by protekcja w zamian z jego strony. I pewnie dyplomacji to troch jest tej protekcji. Ale gdy ju tyle razy prosiem go o wsparcie wojskowe, to cigle "czego" mu brakuje :(

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-05-29 16:09:24
Czyli to by falstart. Trzeba z nim dobrze rozmawia, ale ju nie licz na t pomoc. Sytuacja kiepska. Zaryzykowaem ruszyem tym wojskiem. Te wojska z pod Mali te cofnem bym mg ewentualnie skutecznie Zulusa bi. Zaryzykowaem, gdy Anglik wycofa si do miasta (Pnocnej Rubiey) z powrotem. Dzi moe tam podej pod moje miasto i bd kwiczo :(

Chyba, e jaki Cud ze strony Krei si zdarzy- to jeszcze powalczymy.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-29 16:52:05
Mysle ze Korea nie zaatakuje ikogo

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-30 19:47:48
tu przejdz to moze gorozwalisz w anstepnej turze i katapulty nam potrzeba. trebuch i Kasztelan beda u namnie mieli 83 jdostki my mamy 65 aby ich rozwalic potrzeba nam ze 35 katapult /a cha zgodz sie na danie mi kamienia



Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-05-30 19:58:40
i kingu dorzucaja co sie da najlepej to rb wiekszosc katapy, takjka pisaem aby pokonac ich armie potrzeba nam 35 katap minimum, a jak zatakuesz zulusa to pewnei z 6-7 zuyjesz wiec rb ile mozesz. ja co 2 tury ewypuszam 3 ale to wszystko mao kurde

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-04 18:53:43
Dobra jestem - sry za zamieszanie. Daj jakie instrukcje jeeli takowe s.

Pewnie dzwonie dzi ? Byem w drodze i nie zdyem odebra. A w domu to ju sie do kitu :(

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-04 23:58:17
Przesunem si na zboe. Wydawao mi si e to lepsza pozycja bdzie, gdyby od wschodu podchodzili.
Niestety Anglik si wczy do akcji :(



Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-06-05 00:29:01
pogadaj z benym

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-05 08:10:26
Oni maj pakt obronny :(

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-05 11:53:03
Od strony technicznej jest makabra.
Nie znamy ruchw wroga. Jeli podeszli bliej to znw wsplna akcja potrzebna (czyli Rihiter). A u siebie te mam problem z Anglikiem. Co robimy?

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-06-05 15:45:43
zrobimy tak zrbice irazem turke z bbb , ale poczekaj ja najpierw zrobie. i wkleje wykresy

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-05 16:24:36
oki - ale my robimy 15 p0 8


King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-05 23:09:57
jak poszo ? le :( Jednak nie cofnem wczoraj 3 catap i miaem do uderzenia tylko 5 zamiast 8. Nie byo sensu bi dzi. Ale i tak nagle BBB zmieni koncepcje gry. Ruszy rycerzami tak, e jeli Anglik dzi mi spali miasto - to jutro i tak nimi Anglika nie signie. No to si wkurzyem i wyszedem. Nas rozwal zaraz. On niech sobie gra :(

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-06-05 23:13:11
qu...

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-05 23:27:27
Wiem, e robi sporo bdw w grze, ale nim "wiatr skrca" tak co dwa dni. Takie wahadeko.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-06-05 23:28:02
a moze on jest z nimi ? nie wklejajmy na rzie nic

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-05 23:37:40
Myl, e nie - ale z nami te nie jest.

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-06-05 23:57:16
ech a moglo byc tak pieknie. no nic bdziemy walczyc jak lwy.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-06 00:03:30
Mona powiedzie , e 3 catapki zmieniy bieg wydarze w DM. 3 - tak niewiele :D

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-06-06 08:05:16
szkoda ze ich jednak nei cofnaaes wtedy

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-06 19:12:09
Dopiero jestem.

Dzi te nie zakatujemy Anglika. Bo gdy wczoraj wysuchiwaem/czytaem kolejne zmiany koncepcji goszone przez BBB - to z nerww dowiadczy mnie niekontrolowany klik i te katapy pojechay w ze miejsce, zabraknie 1 pola do ataku :(

A co si stao, e znw dzi jest ochoczy nasz sojusznik do wojny ?

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-06 21:14:33
Daem co mogem na pszenic.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-08 20:52:53
Chcesz odbija kolejna miasta. A tu zobacz :( Zulus mnie rozniesie od pnocy w drobny mak. Paka tylko mog.



Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-06-08 23:36:18
kurna masz BBB to to wykorzystaj

Lary33 (Sumeria / Roosevelt) 2012-06-08 23:36:37
moge cofnac jakis rycerzy i ci pomoc

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-09 11:17:13
Prbuje rozmawia z Benym. Sprbuj te pls. Nie wiem co teraz BBB zrobi - cay czas faluje w nastrojach :( Cho w sumie to troch go rozumiem, gdy nie moemy mu nic zaoferowa w zamian.

King_Chrobry (Babilon / Ragnar) 2012-06-09 15:57:05
Musielimy tur zrobi - bo BBB si zmywa zaraz na cay wieczr. Z rozpdu daem eot niestety. Ale chyba Admin to zrozumie jesli bdzie musia wej na twoje tereny.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Pakt "Wielki Brat znowu patrzy - czyli wspomnienia Admi
Bodek
Beny Pakty odtajnione 13 2015-06-21, 10:06
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "BBB-Lary-King" (King_Chrobry)
King_Chrobry, bummbummbamm, Lary33
Shaka[D14] PAKTY ODTAJNIONE 2 2012-09-24, 21:04
Shaka[D14]
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Lary/anglia- Wraith/Sumeria" (Lary33)
Lary33, wraith
Shaka[D14] PAKTY NIE(TAJNE) 1 2011-11-18, 21:51
Shaka[D14]
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Nowy Rudi-Lary" (Lary33)
Lary33, Rudi2
Beny Pakty odtajnione 1 2015-06-21, 10:01
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Lary admin nowy" (Lary33)
Lary33, Bodek
Shaka[D14] Pakty odtajnione 1 2013-10-11, 21:18
Shaka[D14]

Czas generowania strony : 1.37 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group