www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Czy uważasz, że gracz może

Czy uważasz, że atak gracza może zostać przyblokowany regulaminem (chodzi o kolejność wejść)
TAK
41%
 41%  [ 5 ]
NIE
58%
 58%  [ 7 ]
Voted : 12
Total Votes: 12

Author Message
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 39
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8671
Piwa: 88/76
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2013-01-12, 18:55   Czy uważasz, że gracz może

Czy uważasz, że atak gracza może zostać przyblokowany regulaminem (chodzi o kolejność wejść)?

przykład
zapis:
A-B, oznacza B drugi na wojnie
B-A, oznacza A drugi na wojnie

Quote:
2. Jezeli jest wojna A -B, i A chce zaatakować gracza C(nie mającego wojny z nikim), to powinien to zrobic w kolejności A-C.
Może sie zdarzyć, że C zalogował się przed A.
co ma zrobic A?
a) tworzyć łańcusze?
b) czekać 1-2 tury
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Maiar


KatarzynaImperium Babilońskie

xfire: Languorous_Maiar
Helped: 1
Age: 25
Joined: 09 Oct 2010
Posts: 2264
Piwa: 22/333
podpułkownik  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  I miejsce w Pucharze KAC - w turnieju drużynowym Civ 5 
Posted: 2013-01-12, 19:00   

Ofc. że tak.
W jego interesie należy, by wejść dobrze w kolejności.

Ktoś napisze że to jest blokowaine? Mam banalne rozwiązanie.
Napisać w kronice że wypowiada mu się wojnę, gracz C musi czekać, często było stosowane.
Last edited by Maiar on 2013-01-12, 19:01; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 39
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8671
Piwa: 88/76
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2013-01-12, 19:11   

dz za glos w ankiecie plus uzasadnienie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Kurumi 


xfire: pieczka
Age: 24
Joined: 28 Oct 2012
Posts: 535
Piwa: 15/3
Location: Gdynia
starszy szeregowy 
Reprimends:
 2/3/6
Posted: 2013-01-12, 19:21   

Wojny nie rodzą się ot tak...EDIT: więc ciężko decydować się na coś takiego bez przygotowania. Jeśli ktoś zawędrował warkiem 30 tur i znalazł workera i po to chce wypowiedzieć wojnę to robi tylko prezent sąsiadom tej osoby, a tak naprawdę gra na szkodę swojej nacji, bo pomaga w tworzeniu się silnych państw, które w przyszłości wcale nie muszą mieć z nią dobrych relacji :)
_________________
Sanity is for the weak!
 
Last edited by Kurumi on 2013-01-12, 19:21; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Maiar
VGT 


Helped: 4 times
Age: 36
Joined: 14 May 2011
Posts: 378
Piwa: 17/8
Location: Iława / Gdańsk
starszy plutonowy  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2 
Posted: 2013-01-12, 19:21   

Maiar, tylko że gracz A będzie musiał to opóźnienie kroniką wymusić turę wcześniej. Jedna tura, aby ustawić się w kolejność. Potrzebna jest kolejność logowania się A,C. Skoro cały czas było C,A, nie można od razu wypowiedzieć wojny, gdyż będzie podwójny. Tura ostrzeżenia to całkiem sporo czasami.
Nie mówię, że to jest zły pomysł - przeciwnie. Ale co w tej sytuacji?

EDIT***
Choć w zasadzie A, może robić turę zaraz po przeładowaniu aby zadbać o potrzebną kolejność. Natomiast jeśli będą wyścigi, kto pierwszy zrobi turę, to już trochę wyjdzie wykorzystywanie tego do blokowania.

@ScoobyDoo
A pytanie to dotyczy ogólnie czego, bo mam dwie interpretacje kwestii "czy gracz może?"
1. Czy aktualny regulamin na to pozwala?
2. Czy uważam, że docelowo regulamin ma na to pozwalać?
Last edited by VGT on 2013-01-12, 19:26; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Maiar


KatarzynaImperium Babilońskie

xfire: Languorous_Maiar
Helped: 1
Age: 25
Joined: 09 Oct 2010
Posts: 2264
Piwa: 22/333
podpułkownik  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  I miejsce w Pucharze KAC - w turnieju drużynowym Civ 5 
Posted: 2013-01-12, 19:27   

VGT, no tak, turę wcześniej.

Przcież oczywiste że nie atakuje się na oszołoma a jak się chce wzmacniać innych (ala Dzia) bez własnego zysku, to niech się dany gracz loguje ciągle po przeładowaniu czy coś. :P

Najważniejsze. Nie będzie idealnego systemu, a taki system jest o wiele bardziej sprawiedliwy i mniej konfliktowy niż łańcuszkowanie, mógłbym Ci zadać również pytanie odnośnie drugiego systemu, bez możliwości odpowiedzi satysfakcjonującej obie strony.

I od razu Ci odpowiem odnośnie pytań do Scoobiego.
Odpowiedź jest taka, jeżeli admin pozwoli, to są dozwolone łańcuszki nawet 1v1v1, bez koalicji czy coś, albo nawet wtedy gdy koalicja jest na początku i na końcu.
Last edited by Maiar on 2013-01-12, 19:29; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
VGT 


Helped: 4 times
Age: 36
Joined: 14 May 2011
Posts: 378
Piwa: 17/8
Location: Iława / Gdańsk
starszy plutonowy  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2 
Posted: 2013-01-12, 19:30   

Ja grając w misiu uważałem ten system dwustronnych wojen za idealny. Wtedy właśnie chyba pierwszy raz pojawiły się te koncepcje możliwości ataku na trzeciego i mnie to trochę zmartwiło. Nie z powodu samej mechaniki gry. Dla mnie główna zasada to brak podwójnych i w tym zakresie to problemu nie stwarza. Ale z powodu tego, że problemem staje się czas, w którym możemy zrobić turę. Każdy z nas ma inne zajęcia oprócz civki i jak widać powoduje to konflikty.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
itkovian 

Czyngis ChanImperium Khmeryjskie

Helped: 3 times
Joined: 20 May 2011
Posts: 1796
Piwa: 30/25
starszy chorąży sztabowy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  Przeżycie w Dyplo - DyploMiś3 
Posted: 2013-01-12, 20:03   

Ech źle klikłem uważam że może ,poprostu lepiej zogdnie z regulaminem wypowiedziec w kronice ,innym watku wojne wczesniej niz potem czytać i wysłuchiwać miesiacami kłotni bo dla jednego decyzja admina bedzie zla lub dobra.A tak jest wszystko jasne chesz atakowac zrob to wczesniej. Trudno w realu obronca tez przewaznie ma lepiej wiec niech lepiej ma ta 1 turke w najgorszym przypadku.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
czajmen 


NapoleonImperium Świętego Cesarstwa Rzymskiego

xfire: czajmen
Helped: 2 times
Age: 36
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 1534
Piwa: 20/39
Location: Kraków
starszy szeregowy  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 
Posted: 2013-01-12, 21:34   

Nie może - zaatakować powinno się dać zawsze i powinien być mechanizm do eliminacji łańcuszków, kosztem gracza, który zaatakował i utworzył łańcuszek. Koszt to opuszczenie tury i w sytuacji wojny C-A-B, gdzie A robił łańcuszek daje legalny podwójny dla gracza B na wojnie A-B.

Ale scooby to już wiesz :)
_________________
Carpe diem
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Rudi2

BoudikaImperium Holenderskie

xfire: rudi22222
Helped: 6 times
Age: 97
Joined: 23 Mar 2007
Posts: 7829
Piwa: 216/71
Location: z Gotham City
generał dywizji  Srebrny zlotowicz - 3 zloty  Brązowy sponsor KAC  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo5  II miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w sezonie GOTM - I sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - I sezon Maxman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Maxman  Wygrany jeden GOTM - 12 wygranych 
Posted: 2013-01-13, 00:48   Re: Czy uważasz, że gracz może

ScoobyDoo wrote:
Czy uważasz, że atak gracza może zostać przyblokowany regulaminem (chodzi o kolejność wejść)?


Pytanie jest tak cwanie skonstruowane, że niezależnie jaki przypadek rozważamy odpowiedź sama się nasuwa a wcale tak nie jest jak w pytaniu.

Zapominasz Scoobi, że istotna jest tura poprzedzająca turę wypowiedzenia wojny. Tego kompletnie nie uwzględniłeś a to podstawa.

- jeżeli w turze poprzedzającej gracz A wszedł przed C to po jego EOT gracz A daje info by w następnej turze C czekał aż A zrobi turę (wypowie wojnę)
- jeżeli w turze poprzedzającej gracz C wszedł przed A to znaczy, że A przespał i nie przygotował się jak należy do wojny, nikt przecież A nie blokował bo i tak jest pierwszy na wojnie. Nie zauważyłem jakoś masowego klepania turek w pierwszych godzinach po przeładowaniu gry. W ostateczności Admin może nakazać graczowi C by nie robił tury przed np. 16.00 (dotyczy to tury poprzedzającej oczywiście).
 
Last edited by Rudi2 on 2013-01-13, 01:05; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Maiar
Barteq 

Zera JaykobImperium Indian

xfire: barteq9
Age: 39
Joined: 13 Mar 2011
Posts: 526
Otrzymał 2 piw(a)
Location: Gliwice
starszy szeregowy  III miejsce w Dyplo - Dyplo8  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  Przeżycie w Dyplo - dyplo7  I miejsce w sezonie GOTM - 3 miesięczny sezon  Wygrany jeden GOTM - 2 wygrane 
Posted: 2013-01-13, 01:18   

W pełni popieram pomysł Czajmena (coś podobnego kiedyś sam formułowałem, ale bez odzewu z forum):
Czyli - zawsze można utworyć łańcuszek, jak się okazja pojawi, ale trzeba się liczyć z karą. I teraz trzeba tylko doprecyzować jasno pewne zapisy:
np: W przypadku A-B-C trzeba prosto napisać - która tura ma być opuszczona (najlepiej kolejna - atakujący z automatu wie, że powinien choćby pokolejkować produkcję, itp.), a w przypadku C-A-B również dodać zapis o turze (także proponuję kolejną) i dodatkowo dodać zapis o zakazie atakowania jednostek atakującego przez broniącego się podczas powójnego (zakaz tylko w drugiej turze ruchu, kiedy jest ten podwójny - atakujący to bardzo łatwo wychwyci w logach, więc kontrola Admina nie potrzebna; ruszać wszystkimi jednostkami można dowolnie w drugiej, a w pierwszej turze można atakować normalnie).
Jeszcze tylko doprecyzowanie zapisu, żeby nie można było się w ten sposób przed kimś innym bronić (np: przed graczem D, będącym gotowym do ataku na tworzącego łańcuszek, przed graczem B mającym zaraz odbić kluczowe miasto, itp.) i mamy rozwiązanie najlepsze możliwe.
W ten sposób łańcuszki rozwiązują się automatycznie, już po 1 turze (jeśli doda się zapis o kolejnej turze), okazje nie przepadają, a tworzący łańcuszek ma karę (stratę ruchu lub spory bonus dla broniącego się). Wilk syty i owca cała, a potencjalnych konfliktów prawie brak :) .

Podsumowując - powinna być zgoda na tworzenie łańcuszków, ale też powinien być automatyczny mechanizm ich likwidowania ze szkodą dla gracza go tworzącego

PS Tak sformułowana ankieta jest rzeczywiście trochę tendencyjna :P .
Last edited by Barteq on 2013-01-13, 01:35; edited 4 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rihiter 


SulejmanImperium Arabskie

Age: 36
Joined: 05 Jun 2006
Posts: 6096
Piwa: 134/18
Location: UE, Polska, Kraków
starszy szeregowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  II miejsce w Dyplo - Dyplo XIV  II miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 
Posted: 2013-01-13, 02:37   

Nie wiem Rudi jak to rozumujesz... albo wiem. Wiem, że rozumujesz wszystko tylko co najwyżej tam gdzie Tobie odpowiada to udajesz nierozumnego.

Skoro A ma wojnę z B w kolejności A - B to w przypadku jaki rozpatrujemy nie ma znaczenia jak C robił turę w poprzedniej kolejce, bo rozpatrujemy zapytanie, czy A może zaatakować ruszając się PO C. Znamy przecież z historii przypadki, gdzie jasno stwierdzono, że jako drugi można zaatakować zawsze, bo nie ma mowy o podwójnym (zawsze w kategoriach rozpatrywania podwójnego-niepodwójnego).

Dlatego poprzednia tura nie ma nic do rzeczy. Nic a nic. Dym na pszczoły. Piasek w oczy.

Kluczowe jest to, że C wiedząc, że A jest pierwsze na wojnie może wchodząc jako pierwszy zrobić jakiś "dziwny ruch", ruch którego normalnie by nie wykonał i liczyć, że ten ruch nie wywoła żadnych reperkusji (żadnego wrogiego ruchu od strony A), bo ten przecież nie może zaatakować (ze względu na swoja wojnę A-B). Dla przukładu C mogło by na przykład próbować przejść stackiem zaraz obok terytorium A, lub nawet tym stackiem ustawić się do ataku (na samej granicy) i czuć się bezkarne. To tak abstrakcyjne przykłady, ale sięgnijmy po bliższy obecnym czasom w grze i prostszy przykład. Gracz C mógłby próbować przemknąć zwiadem przez cieśninę między kulturą gracza A i wodą. Mając immunitet (który zakaz ataku przez A by zapewniał) powiedzie mu się, ale jeżeli immunitet nie działa to A skasował by zwiad od strzała.

Taki przypadek rozpatrujemy, a nie jakieś bajanie o grzecznym i bogu ducha winnym C, które jest biedne i nieświadome. To kto ma jakie intencje nie jest zresztą ważne, bo inne może mieć, a inne oficjalnie zgłaszać. Z góry więc trzeba ZAWSZE założyć, że działania C maja na celu wykorzystanie immunitetu. Tak samo jak prawo zakazuje zabijać, bez względu na to czy sprawcy się wydaje, że ma intencje czyste i szlachetne, a zabija bezwzględnego bandytę i mordercę, czy tez sprawca ma intencje złe i planuje zabić modlącą się zakonnicę.
_________________
Woda po walce ma jak wino smak

Dyplo Hymn
Last edited by Rihiter on 2013-01-13, 02:39; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi2

BoudikaImperium Holenderskie

xfire: rudi22222
Helped: 6 times
Age: 97
Joined: 23 Mar 2007
Posts: 7829
Piwa: 216/71
Location: z Gotham City
generał dywizji  Srebrny zlotowicz - 3 zloty  Brązowy sponsor KAC  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo5  II miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w sezonie GOTM - I sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - I sezon Maxman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Maxman  Wygrany jeden GOTM - 12 wygranych 
Posted: 2013-01-13, 02:53   

Barteq, te rozwiązania z opuszczaniem tury i zakazem atakowanie bardziej komplikują niż upraszczają. Lubicie przekombinować gdy sprawa jest banalnie prosta. Jak chcesz wojną to się postaraj o odpowiednią kolejność odpowiednio wcześniej tak samo jak formujesz stacki itp.

- Opuszczenie wyznaczonej wcześniej tury (C) i wiążący się z tym zakaz atakowania wojsk gracza C można dużo bardziej wykorzystać przeciw graczowi A niż cały ten łańcuszek. Kto się zechce pochylić na tematem to natychmiast kilka przykładów sypnie.
W efekcie gracz A nie tylko zostanie wciągnięty w łańcuszek ale stworzycie ograniczenia dla niego.
- Opuszczenie zaś wskazanej tury (w trakcie gry) przez Admina spowoduje kwasy tak kwaśne że siarkowy to źródlana woda przy tym.

Co to w ogóle za wyciąganie tematu w trakcie Dyplo gdy przez wiele tygodni przed rozpoczęciem temat był wałkowany i nie kto inny jak Scoobi to jasno ustawił.
Mamy zmieniać za każdym razem wcześniejsze ustalenia gdy jakiś kolo sobie okazję upatrzy lub zadymę.
Sprawa jest banalnie prosta, Civka to gra na planowanie, przewidywanie a nie na łut szczęścia, farta czy okazję. Trzeba się przyłożyć a nie regulaminy naciągać jak stare prześcieradło gdy niewygodne.
_________________
Sytuacja jest świetna ale nie beznadziejna (S. Michalkiewicz)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 39
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8671
Piwa: 88/76
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2013-01-13, 03:03   

Rudi masz dwa przypadki w dyplo7:
(tak pytanie było tendencyjne)

Dwa przyklady
Quote:

1. Cule ma wojne z Rihiterem (Cule jest pierwszy), faust nie ma wojny z nikim.
Faust pewnego dnia wchodzi pierwszy. Wiec Cule nie mozę mu wypowiedzieć wojny, bo musi stworzyć "niepotrzebny" łańcuch. ALe cule tworzy łańcuch Cule ubija 30 jednostek, (katapy muszkiety). Gra była puszczona, Ważna bitwa


Przypomnij sobie Rudi co napisałeś wtedy (tak o duchu civki itp bzdury ;) ).
Pamiętasz czy mam odszukać posta?

P.S.
Mam kilka propozycje, zadne nie perfekcyjna.
Dlatego też uwazam, że regulamin nie powininen dawać absolutnie żadnej nietykalności.
Pytanie jak zlikwidować łańcuch, bez pomocy admina.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Rudi2

BoudikaImperium Holenderskie

xfire: rudi22222
Helped: 6 times
Age: 97
Joined: 23 Mar 2007
Posts: 7829
Piwa: 216/71
Location: z Gotham City
generał dywizji  Srebrny zlotowicz - 3 zloty  Brązowy sponsor KAC  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo5  II miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w sezonie GOTM - I sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - I sezon Maxman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Maxman  Wygrany jeden GOTM - 12 wygranych 
Posted: 2013-01-13, 03:11   

Może ja coś pomyliłem ale chyba wówczas graliśmy w Dyplo 7 a teraz jest Dyplo8 a poprzedziła to długa dyskusja czy jest przyzwolenie na łańcuszki czy nie ma? Ugadaliśmy, że w D8 mamy tego nie robić.
Ludzie, mi jest obojętne czy jest przyzwolenie czy nie ma tylko nie zmieniajmy reguł w tracie gry a jeśli muszą być już koniecznie zmienione to z odpowiednim wyprzedzeniem.
Czy ja składałem protesty na łańcuszek Dzia? Nie. Mam jednak prawo mieć własne zdanie gdy opublikowana została ankieta. Nie dostrzegłem zastrzeżenia drobnym druczkiem "Nie dotyczy niezgadzających się".
edit: nawet nie zagłosowałem bo mi to obojętne bo to admin będzie się martwił po tym jak rozwiązać ten węzeł gordyjski i czy jest jakieś rozwiązanie które nie krzywdziłoby jednej ze stron.
Last edited by Rudi2 on 2013-01-13, 03:27; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts [ Poll ] Jakie zasady wyboru nacji uważasz za odpowiednie?
Pytania na temat zasad organizacji ligi CIV5.
Nefliqus LIGA CIVILIZATION V 9 2011-04-23, 15:41
Richards
No new posts [ Poll ] Jaką cechę uważasz za najlepszą na ustawienia Pucharowe?
LDeska Puchar KAC 4 / KAC Cup 4 5 2008-04-30, 10:02
pawelt
No new posts nowy gracz Piotruś2
wojny pokoleniwe
Rudi2 Gry nie zaliczone do rankingu 10 2010-02-08, 14:29
Siewi
No new posts poczatkujacy gracz lub przeciwnik civ
Melahiel888 Sprawy techniczne 4 2012-06-21, 23:42
bloodmage
No new posts [ Poll ] Gracz roku 2008
LDeska Gadanie o Civ(4)kowym Graniu 126 2009-01-12, 19:57
barnaba

Czas generowania strony : 0.42 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group