wojna sumeria-holandia |
Author |
Message |
dzia

 
xfire: nieotochodzi
Helped: 1 Age: 36 Joined: 16 May 2009 Posts: 1796 Piwa: 41/23 Location: zewsz±d
|
Posted: 2013-01-19, 18:10 wojna sumeria-holandia
|
|
|
Jako ¿e konfikt ten raczej nie wyga¶nie do czasu ¶mierci jednego z tych pañstw,¿eby nie za¶miecaæ g³.w±tku tu bêde chcia³ zamieszczaæ wszelkie info,moje w±tpliwo¶ci,pytania,wyja¶nienia i sprostowania.
Oczywi¶cie ZAWSZE najpierw moje pytania kieruje do admina na tajnym
Je¶li chodzi o teraz.Moje w±tpliwo¶ci odno¶nie podwójnego zawarcia pokoju/wypowiedzenia z wczoraj nie zosta³y rozwiane-wci±¿ nie wiem czemu to mia³o s³u¿yæ
Czyli-wczoraj koledzy robi± cise fire-ranne rydwany rudiego teleportuj± siê spod miasta i s± bezpieczne.Dalej,rudi wchodzi i znowu wypowiada wojne ¿eby skasowaæ moje niedobitki-rannego spera i wara(Wacek).Martin zostaje z niczym-jak to ju¿ wcze¶niej zaznacza³em-bo pada³ argument ¿e Marti sam mo¿e wybraæ kogo zaatakowaæ i logiczne ¿e zaatakuje mnie-nie skasowa³ mi ¿adnej jednostki* bo nie móg³,móg³ dosiêgn±æ tylko rydwany rudiego.
Natomiast holender sobie zrobi³ poligon,robi sobie wojne i pokój jak mu siê podoba-chyba nie ma w±tpliwo¶ci kto tu jest mózgiem a kto pinkim.
Info o pokoju da³ rudi dopiero dzi¶ po tym jak napisa³em do bodka-nie ma natomiast nic o tym ¿e pokój i wojna by³y robione x2
Tak wiêc,uczmy siê jak graæ,jak stosowaæ kreatywne zagrania na przyk³adzie miszcza taktyki-nie sztuk± jest wypowiedzieæ wojne i skasowac unity,sztuk± jest wypowiedzieæ wojne 'sojusznikowi' zabiæ unity wroga na jego terenie,potem znowu zrobiæ peace,teleportowaæ siê a potem znowu zaatakowaæ dobijaj±c reszte-a wszystko w obecno¶ci przewa¿aj±cej si³y obcych wojsk przygl±daj±cych siê temu widowisku .Có¿ za wirtuozeria!! |
_________________
|
|
Last edited by dzia on 2013-01-19, 18:24; edited 2 times in total |
|
|
|
 |
Wiêcej szczegó³ów
|
Wystawiono 1 piw(a): Maiar |
 |
Shaka[D14]
 
Joined: 29 Oct 2018 Posts: 11192 Piwa: 60/18
|
Posted: 2013-01-19, 18:32
|
|
|
Dla mnie to ju¿ jest przesada w tym momencie... |
|
|
|
 |
Forever
Helped: 2 times Age: 48 Joined: 01 Sep 2010 Posts: 4754 Piwa: 51/49 Location: Warszawa
|
Posted: 2013-01-19, 18:35
|
|
|
Sory a czy czasem jednostki po teleporcie nie powinny odstaæ karnej tury a je¶li teleport jest z daleka to tyle ile zabra³o by im doj¶cie do tego miejsca ?? |
_________________ Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywisto¶æ
 |
|
|
|
 |
dzia

 
xfire: nieotochodzi
Helped: 1 Age: 36 Joined: 16 May 2009 Posts: 1796 Piwa: 41/23 Location: zewsz±d
|
Posted: 2013-01-19, 18:36
|
|
|
nie mówie ¿e to wa³ek,wg.admina nie.Chodzi mi o pkt reg:
Quote: | 5.1 Zabrania siê wywo³ywania sztucznych wojen, których celem bêdzie ominiêcie mechaniki gry lub obej¶cie jej (przesuniêcie stolicy, zniwelowania niezadowolenia, spalenia sojusznikowi miasta, które mo¿e zostaæ zdobyte przez wroga itp.) |
Chodzi o to itp..
tym podobne sytuacje maj±ce omin±æ naturalen mo¿liwo¶æi.Rudi zdecydowa³ sie na ¿onglerke cise firem chod¼ bez przeszkód mogli zrobiæ ob-w jakim celu? |
_________________
|
|
|
|
 |
itkovian
 
Helped: 3 times Joined: 20 May 2011 Posts: 1823 Piwa: 31/29
|
Posted: 2013-01-19, 18:38
|
|
|
No rudi jak zrobiles wojne pokoj teleport i nzow wojne pokoj to grubooooo przegiales !!!
Biedny Bodek bedzie cofka jak nic i mega afera . |
|
|
|
 |
Bodek

 
xfire: bodek01
Helped: 7 times Age: 44 Joined: 10 Oct 2006 Posts: 4963 Piwa: 97/1 Location: £ód¼
|
Posted: 2013-01-19, 18:39
|
|
|
Sprawdzam savy
zaraz zobacze dok³adnie co tam siê sta³o |
|
|
|
 |
dzia

 
xfire: nieotochodzi
Helped: 1 Age: 36 Joined: 16 May 2009 Posts: 1796 Piwa: 41/23 Location: zewsz±d
|
Posted: 2013-01-19, 19:09
|
|
|
Quote: | No rudi jak zrobiles wojne pokoj teleport i nzow wojne pokoj to grubooooo przegiales !!! |
widzisz itko,chodzi o to ¿e to jest w ¶wietle prawa dozwolone.Przestêpstwo by by³o jakby Rudi tymi teleportowanymi unitami zaatakowa³.Ja tego nie wiem,Bobek to sprawdzi i napisze
po to ten w±tek te¿ jest ¿eby takie ¿uczki nauczy³y siê paru sztuczek -tz.kreatywnych zagrañ,chod¼ nie zgodnych z duchem gry to z regulaminem jak najbardziej |
_________________
|
Last edited by dzia on 2013-01-19, 19:15; edited 2 times in total |
|
|
|
 |
Forever
Helped: 2 times Age: 48 Joined: 01 Sep 2010 Posts: 4754 Piwa: 51/49 Location: Warszawa
|
Posted: 2013-01-19, 19:15
|
|
|
dzia wrote: | Quote: | No rudi jak zrobiles wojne pokoj teleport i nzow wojne pokoj to grubooooo przegiales !!! |
widzisz itko,chodzi o to ¿e to jest w ¶wietle prawa dozwolone.Przestêpstwo by by³o jakby Rudi tymi teleportowanymi unitami zaatakowa³.Ja tego nie wiem,Bobek to sprawdzi i napisze
po to ten w±tek te¿ jest ¿eby takie ¿uczki nauczy³y siê paru sztuczek |
S³ucham zgodne z regulaminem jest wyteleportowanie armii i uratowanie jej przed zniszczeniem ?!??!?!?!?!?
No to ju¿ wiemy dlaczego Rudi wola³ wa³ek z wojn± ni¿ OB
Je¶li to rzeczywi¶cie tak ma wygl±daæ to ja nie wiem po co zakazywaæ teleportacji unitów chyba tylko po to ¿eby takie wa³ki mogli robiæ kreatywni a zwyk³y gracz tylko bra³ w dupê i siê wnerwia³. |
_________________ Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywisto¶æ
 |
|
|
|
 |
itkovian
 
Helped: 3 times Joined: 20 May 2011 Posts: 1823 Piwa: 31/29
|
Posted: 2013-01-19, 19:19
|
|
|
dzia wrote: | Quote: | No rudi jak zrobiles wojne pokoj teleport i nzow wojne pokoj to grubooooo przegiales !!! |
widzisz itko,chodzi o to ¿e to jest w ¶wietle prawa dozwolone.Przestêpstwo by by³o jakby Rudi tymi teleportowanymi unitami zaatakowa³.Ja tego nie wiem,Bobek to sprawdzi i napisze
po to ten w±tek te¿ jest ¿eby takie ¿uczki nauczy³y siê paru sztuczek -tz.kreatywnych zagrañ,chod¼ nie zgodnych z duchem gry to z regulaminem jak najbardziej |
No ja zrozumia³em ¿e zaatakow±³ tymi teleprtowanymi unitami ! |
|
|
|
 |
Rihiter

 
Age: 37 Joined: 05 Jun 2006 Posts: 6099 Piwa: 134/19 Location: UE, Polska, Kraków
|
Posted: 2013-01-19, 19:32
|
|
|
Forever wrote: | Je¶li to rzeczywi¶cie tak ma wygl±daæ to ja nie wiem po co zakazywaæ teleportacji unitów chyba tylko po to ¿eby takie wa³ki mogli robiæ kreatywni a zwyk³y gracz tylko bra³ w dupê i siê wnerwia³. |
Forever, ca³y regulamin tak wygl±da. Niby zakazuje pewnych akcji, ale równocze¶nie jest pe³en dziur, które wynikaj± z tego, ¿e kiedy¶ kto¶ co¶...
Efekt jest taki, ¿e m³ody dyplogracz musi w ka¿d± tak± dziurê wpa¶æ (czyli kto¶ do¶wiadczony t± dziur± m³odego ruchnie) aby poznaæ niuanse regulaminu.
Wiele razy ju¿ o tym pisa³em. |
_________________ Woda po walce ma jak wino smak
Dyplo Hymn |
|
|
|
 |
Bodek

 
xfire: bodek01
Helped: 7 times Age: 44 Joined: 10 Oct 2006 Posts: 4963 Piwa: 97/1 Location: £ód¼
|
Posted: 2013-01-19, 19:33
|
|
|
Spokojnie spokojnie spokojnie
Jak widzê ju¿ padaj± jakie¶ nieprzyjemne oskar¿enia
S³owa teleportacja, wojna, atak - od razu awanturka gotowa
Obawiam siê tylko ¿e s³owa mog± sprawiaæ mylne wra¿enie na pozosta³ych graczach podczas gdy na screenie wygl±da to zupe³nie niegro¼nie
Dlatego te¿ zamieszczam screena z tej sytuacji choæ w sumie nie powinienem i powinni¶cie ufaæ mi na s³owo. Ale nie chce znowu awantury i flame na forum
Rudi podpisa³ pokój na pocz±tku swojej tury czyli Martin w swojej mia³ rydwany na odstrza³ jak widaæ na obrazku, nie dobi³ ich, jego decyzja. Wys³a³ do Rudiego propozycjê Zawieszenia Broni.
Rudi j± przyj±³ i jego rydwany teleportowa³y siê o jedn± kratkê tak jak zaznaczy³em na screenie. Podczas swojego ruchu i tak by dotar³y na to pole a nawet kratkê dalej.
¯aden rydwan po teleportacji nie atakowa³ ani nawet siê nie ruszy³ (wyra¼nie Rudiemu to na tajnych zaznaczy³em)
Dobija³ ¶wie¿ymi jednostkami które s± z ty³u.
Ponownie nie widzê ¿adnego z³amania regulaminu
CHOÆ ZUPE£NIE NIE ROZUMIEM PO CO RUDI SIÊ TAK BAWI Z T¡ WOJNA POKÓJ ZAWIESZENIE BRONI ITD... zamiast po prostu podpisaæ OB
Jednak¿e nie jest to zabronione wiêc mo¿e tak robiæ gdy¿ zupe³nie NIC na tym nie zyskuje
Jego jednostki nie by³y nietykalne, ani nie polecia³y gdzie¶ gdzie by nie by³y w stanie dojechaæ
Nie wiem czemu s³u¿± te zabawy
Ale nic w nich nielegalnego nie dostrzegam.
Bêdê z uwag± obserwowa³ co dalej (choæ mam pewn± swoj± teoriê) |
|
|
|
 |
Forever
Helped: 2 times Age: 48 Joined: 01 Sep 2010 Posts: 4754 Piwa: 51/49 Location: Warszawa
|
Posted: 2013-01-19, 19:36
|
|
|
ok rzeczywi¶cie w tym przypadku nic siê chyba nie sta³o ale mam pytanie jak± by¶ podj±³ decyzjê gdyby te rydwany odskoczy³y po za zasiêg dobicia ?? |
_________________ Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywisto¶æ
 |
|
|
|
 |
Kurumi
xfire: pieczka
Age: 25 Joined: 28 Oct 2012 Posts: 535 Piwa: 15/3 Location: Gdynia
|
Posted: 2013-01-19, 19:38
|
|
|
Forever wrote: | ok rzeczywi¶cie w tym przypadku nic siê chyba nie sta³o ale mam pytanie jak± by¶ podj±³ decyzjê gdyby te rydwany odskoczy³y po za zasiêg dobicia ?? |
Martin wyst±pi³ o Cease Fire, wiêc nie chcia³ ich atakowaæ. |
_________________ Sanity is for the weak! |
|
|
|
 |
Shaka[D14]
 
Joined: 29 Oct 2018 Posts: 11192 Piwa: 60/18
|
Posted: 2013-01-19, 19:38
|
|
|
Screeny siê przydadz± dziêki:) |
|
|
|
 |
Whiteye

 
xfire: zakosiliminicka
Age: 42 Joined: 05 Jul 2011 Posts: 2878 Piwa: 63/7 Location: Poznañ
|
Posted: 2013-01-19, 19:48
|
|
|
Dla mnie sytuacja jest jasna jak jasny gwint - za wszystkim stoi amerykañski szpieg. |
|
|
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
Add this topic to your bookmarks Printable version
|
Podobne Tematy |
Topic |
Author |
Forum |
Replies |
Last Post |
 |
Sticky: Pakt "Wojna Holandia-Zulusi" (cheos)
cheos, ponti, Rudi2
|
Shaka[D14] |
Pakty ju¿ nie (f)tajne |
1 |
2012-10-03, 21:02  Shaka[D14] |
 |
Sticky: Pakt "wojna Wojna WOJNA !!!" (domel)
domel, cheos, Lary33, Peter, ponti
|
LDeska |
Pakty tajne |
1 |
2010-08-27, 11:44  LDeska |
 |
Sticky: Pakt "Pakt Sumeria - Holandia" (Raptorous)
Raptorous, trebuch
|
ScoobyDoo |
Pakty odtajnione |
6 |
2014-07-08, 17:02  ScoobyDoo |
 |
Sticky: Pakt " Wielka Wojna z Zulusami (ustalenia pomiêdzy Mali
Rihiter, geo, ponti
|
Shaka[D14] |
PAKTY NIE(TAJNE) |
1 |
2011-11-18, 21:51  Shaka[D14] |
 |
Sticky: Pakt "Wielka Wojna z Zulusami (spr.tech., podzia³ teren
Rihiter, czajmen, ponti, wraith
|
Shaka[D14] |
PAKTY NIE(TAJNE) |
1 |
2011-11-18, 21:51  Shaka[D14] |
Czas generowania strony : 0.35 s.
|