www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Wiadomości z czata
Author Message
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 42
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23316
Piwa: 13/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2007-06-16, 13:34   Wiadomości z czata

Wiadomości z czata z Firaxis:
- na pytanie o Serbię w dodatku odpowiedzieli wprost że ich nie będzie
- na pytanie o Polaków z Sobieskim odpowiedzieli że dzięki nowemu mechanizmowi 'dynamicznemu ładowaniu xml' można załadować dowolną cywilizację - więc to oznacza raczej że Polaków nie ma w tym dodatku
- ONZ będzie miał więcej rezolucji - dojdą pewnie te z Pałacu Apostolskiego. Będzie można nie podporządkować się tym rezolucjom (za karę zadowolenia w miastach)
- nowy budynek - wał przecipowodziowy będzie zwiększał produkcję w miastach nad rzeką
- nie będzie nowych cech przywódców w dodatku, ale prawie każda kombinacja cech będzie teraz dostępna
- nowe cechy fortów: będą działały jak miasta, więc można tam stacjonować samoloty, wpływać statkami, robić zrzuty spadochroniarzy z nich i wreszcie mogą one podłączać zasoby
- będzie nowa cywilizacja z południowej Azji
- zaawansowany start - buduje się państwo w edytorze, każda jego część kosztuje określoną ilość punktów
- będą podziały cywilizacji na mniejsze (pewnie jako opcja, taką mam nadzieję)
- w późniejszym okresie gry będzie więcej tur gry (pewnie zmniejszą krok o który się zmienia aktualny rok w grze)
- nowa cywilizacja: HRE Holy Roman Empire
- cywilizacja rdzennych amerykanów reprezentuje wszystkie północno-amerykańskie plemiona (więc nie będzie oddzielnie Sjuksów, Apaczów itp)
- privateer (chyba korsarz) - działa podobnie jak w civ3, więc nie należy do żadnego państwa, może blokować porty i zrywć szlaki handlowe
- korporacje są zakładane przez Wielkiego po odkryciu odpowiedniej technologii
- przygotowane zostały nowe skrypty tworzące mapy
- nowy algorytm kompa jest lepszy i musieli obciąć mu bonusy które miał do tej pory
- niestety nic nie poprawili z pit-bosses, na przykład to że wiadomości pisane w oknie dyplomacji giną
- Wielki Szpieg może szpiegować cudze miasta albo dołączyć do miasta jako specjalista, może zbdować Scotland Yard a także rozpocząć Złoty Wiek, Scotland Yard nie jest już cudem narodowym, działa jak Akademia robiona przez Wielkiego Naukowca, w erze starożytnej wygląda jak ninja
- dodano jedną technologię w okresie klasycystycznym, jedną w renesansie a resztę we współczesnej erze
- nowe promocje jednostek: Leśnik III, Partyzant III, dla samolotów: Zasięg, Przechwytywanie, As
- zdarzenia losowe obejmują: katastrofy naturalne, odkrycia dające bonus, zadania do wykonania w zadanym czasie w celu uzyskania nagrody
- punkty szpiegostwa są zbierane z podatków (przez suwak jak nauka), z punktów specjalistów - szpiegów, z zdarzeń losowych (?), budynków, zdolności Wielkiego Szpiega
- zamorskie kolonie kosztują pieniądze, aby je utrzymać, kolonia to część cywilizacji, która odłączyła się od macierzy (i atomatycznie jest jej wasalem). Kolonie mogą uzyskać niepodległość.
- aby grać z większą niż 18 lczbą cywilizacji trzeba będzie używać mod'a
- jednostki oblężnicze nie będą tak silne jak w Warlords, chodzi chyba o obrażenia grupowe
- zautomatyzowani robotnicy słuchają guberantora miasta (rozumiem że ustawiamy tam maksowanie produkcji to robią kopalnie i warsztaty itp)
- szpiedzy będą nawet umożliwiać otwarcie ekranu miasta przeciwnika
- Ustroje zostały trochę zmienione aby uwzględnić aspekt szpiegostwa (chodzi chyba tylko o bonusy dla szpiegów)
- Statuy Mai są narodowym cudem i dają produkcję z pól wody
- Shwedagon Paya daje dostęp do wszystkich ustrojów z cześci religijnej
- opcja wyboru religii, która jest zakładana po odkryciu 'religijnego' techa - umożliwia to po pierwsze że jak zobaczy się komunikat o powstaniu religii Buddyzmu, to nie wynika z tego że odkryto techa Medytację. Ale da się sprawdzić czy w danej chwili tech Medytacja spowoduje powstanie religii czy nie.
- komentarze wygłaszane przy odkryciu techów wygłasza Sid :)
- AI znacznie lepiej radzi sobie z walką na innym kontynencie
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts wiadomości
plewan_79 cIV Champions League 108 2006-10-09, 13:26
Peter
No new posts Potwierdzone wiadomości o Civ5
LDeska Nowości ze świata civ 11 2010-08-17, 18:49
Cola

Czas generowania strony : 0.22 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group