www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Uziemienie jednostek
Author Message
jarek90 


Joined: 24 Oct 2013
Posts: 5
Location: Łódź
  Posted: 2013-10-24, 14:47   Uziemienie jednostek

Witam :)
Dopiero niedawno zacząłem grać w civ'a 5 więc może ośmieszę się tym tematem, ale napotkałem na problem, z którym we wcześniejszych wersjach się nie spotkałem. Mianowicie - jednostki będące w bezpośrednim sąsiedztwie z moimi miastami zostają tam uziemione. Nie ma znaczenia czy tam stoją czy po prostu przechodzą i skończą im się punkty ruchu. W następnych turach już tych punktów nie mają, przez co nie można ich później ani przesunąć ani nawet usunąć. Funkcja automatyzacji też nic nie daje. Ktoś może wie co z tym zrobić?

Jeśli ten wątek był na forum albo google to sory - nie znalazłem.
Last edited by jarek90 on 2013-10-24, 15:02; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Forever 


Helped: 2 times
Age: 46
Joined: 01 Sep 2010
Posts: 4693
Piwa: 48/42
Location: Warszawa
starszy chorąży sztabowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana 
Posted: 2013-10-24, 15:08   Re: Uziemienie jednostek

jarek90 wrote:
Witam :)
Dopiero niedawno zacząłem grać w civ'a 5 więc może ośmieszę się tym tematem, ale napotkałem na problem, z którym we wcześniejszych wersjach się nie spotkałem. Mianowicie - jednostki będące w bezpośrednim sąsiedztwie z moimi miastami zostają tam uziemione. Nie ma znaczenia czy tam stoją czy po prostu przechodzą i skończą im się punkty ruchu. W następnych turach już tych punktów nie mają, przez co nie można ich później ani przesunąć ani nawet usunąć. Funkcja automatyzacji też nic nie daje. Ktoś może wie co z tym zrobić?

Jeśli ten wątek był na forum albo google to sory - nie znalazłem.


Masz oryginał ??
Nigdy nie słyszałem o takim problemie
Możesz wkleić jakiś print scren ?
_________________
Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jarek90 


Joined: 24 Oct 2013
Posts: 5
Location: Łódź
Posted: 2013-10-24, 15:40   

Tak, mam oryginał. Btw... nie dodałem, że chodzi o CIV V Nowy wspaniały świat.
A co do print screen'a to za dużo na nim nie widać poza tym, że jednostki są bez ruchu :)

http://c.wrzuta.pl/wi7849...22bb/bez_tytulu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Forever 


Helped: 2 times
Age: 46
Joined: 01 Sep 2010
Posts: 4693
Piwa: 48/42
Location: Warszawa
starszy chorąży sztabowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana 
Posted: 2013-10-24, 15:58   

Rozumiem że po przeładowaniu nie odzyskują punktów ruchu ??
Ciekawe że koło Heliopolis jest czołg który ma możliwość ruchu więc to nie każda jednostka tak się zachowuje
_________________
Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jarek90 


Joined: 24 Oct 2013
Posts: 5
Location: Łódź
Posted: 2013-10-24, 16:08   

Każda. Tamten czołg też stoi :) Po prostu jest podświetlony bo go wybrałem(w lewym dolnym rogu widać "brak punktów ruchu"). Przeładowanie też nic nie daje. Próbowałem różnych konfiguracji: automatyzacja, wyłączenie automatyzacji, zlecenie przemieszczenia się, ale zawsze w kolejnej turze i tak stały w tym samym miejscu bez punktów ruchu...
Robotników to nie tyczy a przynajmniej nie zauważyłem. Tylko jednostki bojowe.
Last edited by jarek90 on 2013-10-24, 16:10; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Degan 


Age: 22
Joined: 30 Apr 2013
Posts: 2
Posted: 2013-10-24, 17:34   

Chryste panie, Matko przenajświętsza :przestraszony:

A tak na serio to po ci tyle torów jarek90
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jarek90 


Joined: 24 Oct 2013
Posts: 5
Location: Łódź
Posted: 2013-10-24, 19:30   

Żeby w głupi sposób nie tracić punktów ruchu :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
VGT 


Helped: 4 times
Age: 35
Joined: 14 May 2011
Posts: 378
Piwa: 17/8
Location: Iława / Gdańsk
starszy plutonowy  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2 
Posted: 2013-10-24, 20:28   

Może wrzuć save. Zobaczymy, czy to problem tylko u Ciebie, czy w tej konkretnej rozgrywce się coś posypało i u innych też wystąpi.

EDIT.

Aa, no i pytanie czy używasz jakieś mody. Kto wie - niektóre mogą za bardzo mieszać i mieć błędy.

EDIT 2

Znalazłem taki wątek na forum 2kgames: http://forums.2kgames.com...nits-won-t-move

Wygląda na to, że bug jest związany z funkcją transportu lotniczego jednostek. Dwa rozwiązania problemu, które tam podano, to:
1. W trakcie przeładowania tury mieć wybraną jednostkę i starać się jak najszybciej klikać wykonanie nią ruchu. Jeśli uda się wstrzelić w odpowiedni moment (zanim znowu się zablokują) - może się udać odejść od problematycznego miasta jednostka po jednostce co turę.
2. Sprzedać lotnisko w mieście, przy którym jednostki utknęły.
Last edited by VGT on 2013-10-24, 21:11; edited 4 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Forever 


Helped: 2 times
Age: 46
Joined: 01 Sep 2010
Posts: 4693
Piwa: 48/42
Location: Warszawa
starszy chorąży sztabowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana 
Posted: 2013-10-24, 22:03   

jarek90 wrote:
Żeby w głupi sposób nie tracić punktów ruchu :P


Ale wiesz że tory tak jak i drogi w CIV 5 kosztują utrzymanie ?
I to sporo bodajże 2 szt złota za pole
_________________
Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jarek90 


Joined: 24 Oct 2013
Posts: 5
Location: Łódź
Posted: 2013-10-25, 14:10   

VGT
Dzięki wielkie :) Pierwszą opcję wczoraj odkryłem, a co do sprzedaży lotnisk to faktycznie pomogło :) A już myślałem, że będę musiał odinstalować gierkę żeby się zbytnio nie irytować... :)

Forever
Wiem, wiem... ale kto bogatemu zabroni :D Póki co jeszcze się tak nie wgryzłem w V i kasę wydaję tylko na ulepszenia\kupno jednostek i na podarunki dla państw-miast. No i sporadycznie kupuję budynki w zacofanych miastach. Tory buduję dopiero kiedy robotnicy nie mają już nic do roboty, wcześniej mam tylko drogi od miasta do miasta.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Dobrzy ludzie a sprawa agresywnych jednostek"
stoickov, Bobek1971
LDeska Pakty tajne 1 2010-01-15, 16:17
LDeska
No new posts utrzymanie jednostek
jahfaello Gadanie o Civ(4)kowym Graniu 3 2008-11-08, 22:46
Beny
No new posts Leczenie jednostek
Forever Wielka Biblioteka 1 2010-10-05, 09:49
LDeska
No new posts Utrzymanie jednostek
LDeska Mechanika gry - Civ4 0 2007-01-03, 12:14
LDeska
No new posts Zmiany jednostek
bombel79 Bombel - Anion 0 2009-12-16, 13:52
bombel79

Czas generowania strony : 0.26 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group