www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jeste nowy? Kliknij tutaj!    Zgo gr Civ6     Zgos gr Civ5    Zgo gr Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMWISZ SI NA GR    Na ircu jest users osb. Zaaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pakt "Sumer - Bizancjum" (Rihiter)
Author Message
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 32
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9064
Piwa: 67/13
Location: Czerniejewo
genera dywizji  Zoty order za specjalne zasugi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujcy, civilopedia  Brzowy zlotowicz - 2 zloty  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Pomocna do – pomg minimum 10 razy  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Mi 2  Przeycie w Dyplo - Dyplo4  Zoty gracz w demokracj - GwD1-admin  Zoty gracz w demokracj - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:05   Pakt "Sumer - Bizancjum" (Rihiter)

Pakt numer 3917, zaoony 2015-01-18 19:27:11 przez Rihiter (Bizancjum)


Nazwa paktu: Sumer - Bizancjum

Zaproszone do paktu nacje:
Twrca: Rihiter
ponti
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 32
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9064
Piwa: 67/13
Location: Czerniejewo
genera dywizji  Zoty order za specjalne zasugi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujcy, civilopedia  Brzowy zlotowicz - 2 zloty  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Pomocna do – pomg minimum 10 razy  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Mi 2  Przeycie w Dyplo - Dyplo4  Zoty gracz w demokracj - GwD1-admin  Zoty gracz w demokracj - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:05   

Rihiter 2015-01-18 19:29:44
Witam. Spotkalimy si wanie na mapie.

Gratuluj adnego skoczenia ssiada i rozwoju. Widz, e masz ju 9 miast - niele. Tanie i wczesne sdy rzdz.
Zaproponowaem OB, nie wiem czy masz ju z kim poczenie handlowe i szlaki handlowe, ale przy takiej iloci miast pewnie przydadz si Tobie dodatkowe.

ponti 2015-01-18 20:14:32
OB chtnie przyjme.

ponti 2015-01-18 20:14:43
Witam i pozdrawiam Bizancjum

Rihiter 2015-01-18 21:28:31
Ok, cieszy mnie to. Mnie rwnie szlaki si przydadz.

Rihiter 2015-01-19 18:31:32
Ssiedzie, mog sobie tdy przepyn kutrem?



Co powiesz na jak szersz wspprac? Ustawieni jestemy wobec siebie neutralnie - przez wod nie bdziemy sobie przeszkadza. Zreszt tutaj gdzie graniczymy to s chyba tereny po Korei wic od Twojej stolicy do daleko. Daj zna jak na to si zapatrujesz.

ponti 2015-01-19 18:34:24
Tak mozesz.

Rihiter 2015-01-19 19:47:18
Ok, dziki.

Rihiter 2015-01-20 23:48:16
Ponti, prosz aby wycofa swojego Spa z pod mojej granicy. Jeeli chcesz bymy ustawili czujki - nie ma problemu. Ale uzgodnijmy to i w odpowiednich miejscach ustawimy. Na tak blisko jak teraz nie mog si zgodzi bo zaraz chc tam w okolicy stawia miasto wic jest do niezrcznie.

ponti 2015-01-21 09:01:12
A gdzie chcesz stawiac to miasto ?

ponti 2015-01-21 09:01:56
To jest teren sporny przynajmniej tak mi si wydaje. A nasze miasta sa dokadnie w tej samej odlegosci.

Rihiter 2015-01-21 09:20:22
Najbardziej wysunite na zachd miasto planuj stawia na twardej grce, w odlegoci 2 pl od bobrw. Masz moliwo ze swojej strony postawi miasto identycznie. Jak widzisz proponuj rwny podzia pomimo tego, e to dla Ciebie teren zdobyczny oddalony od Twojej stolicy zdecydowanie bardziej ni od mojej.

ponti 2015-01-21 09:34:24
bede w grze to zobacze co proponujesz.


Rihiter 2015-01-22 11:34:38
Dziki za cofnicie unita.

Czy to co zaproponowaem jest dla Ciebie ok?
Powiedz mi te jak si w tej rozgrywce nastawiasz do kwestii paktw - w ogle planujesz je stosowa czy z definicji odrzucasz i wolisz po prostu ustalenia na "sowo" na tajnych? Pytam, bo chc z Sumerem mie sta i spokojn granic, mam nadziej e z drugiej strony te jest taka ch.

ponti 2015-01-22 18:13:12
Dotrzymuje paktow tajnych a nie jawnych . Bedziemy rozmawiac w tym miejscu.

Rihiter 2015-01-22 18:45:23
Dla mnie ok.

Jawne jedni stosuj, inni nie stosuj. Jeszcze inni w ogle wykluczaj. Dlatego wolaem zapyta.

ponti 2015-01-27 10:00:22
Chciabym postawic miasto na plaskim przed owcami. Objac bobry i wino, w zamian odpuszczam kraby oraz pomoge ci walnac lucznika na kamieniu oczywiscie miasto na kamieniu z krabami bedzie twoje.Dam ci tez bobry jezeli bede mial podwojne a raczej bede je mia.

ponti 2015-01-27 10:07:23
A MIEJSCE TO OBOK OWIEC PO LEWEJ

ponti 2015-01-27 10:08:20
Odpuscze za to gemsy Twojej stronie i pomoge walnac ci miasta Bodka do osiedlenia

Rihiter 2015-01-27 10:26:39
Musz rzuci okiem na map jak to wyglda, ale nie ukrywam, e mao mi to pasuje bo specjalnie postawiem miasto tak jak widzisz pod potrzeby naszego ustalonego ju podziau. No i teraz jak kraby miayby by dla mnie to miasto stoi mi zupenie bez sensu - 1 pole od wody, nie obejmuje krabw...

Chc zerkn na to co proponujesz na mapie, bo nie pamitam a tak dobrze mapy, a screenw tej czci nie mam.

Rihiter 2015-01-27 10:27:29
Jak masz to wklej teraz, bo ja dopiero wieczorem tur bd robi.

Rihiter 2015-01-27 10:28:50
Acha - miasta na rodku s ju prawie w caoci wyczyszczone przez Zulusw i Egipt... spiesz si bardzo. Masz jaki kontakt z nimi w tej sprawie? Wiesz co knuj? Bo wyglda to tak jakby dziaali wsplnie.

ponti 2015-01-27 14:24:29
Bo pewnie Egipt i Zulus dziaaja wspolnie . Na to mozesz liczyc akurat. Czyszcza co sie da bo z miasta dostajesz grubo ponad 100 monet.dlatego oferuje ci pomoc w zdobyciu za swoja miejscowke. Co do Krabow to mozesz postawic miasto na kamieniu na tej wysepce wiec nie bedzie to miasto bez sensu.

Akurat bobry ktore sa obok Ciebie pewnie i tak bym przeja bo mi szybciej kultura skoczy.

ponti 2015-01-27 18:38:52
kolko gdzie mialo byc krzyzyk gdzie chce postawic




ponti 2015-01-28 17:26:30
Zulus postawil miasto bardzo agresywnie zabral mi cukier masz ci los teraz nie wiem juz sam gdzie mam to postawic bo w miejscu umowionym nawet jezeli mam wino to miasto **** strasznie sie zrobilo

Rihiter 2015-01-28 19:31:09
No to niele. Chce nas obu odci. Szczeglnie Ciebie. A mnie pewnie odetnie Haram.

Rihiter 2015-01-28 23:31:21
Z tego co widz to miasto moesz nadal postawi w tej lokacji co ustalilimy. Rzeczywicie cukier zabra, ale Ty jako cre bdziesz mia szybko pop kultur.

Widzisz ile Shaka ma wojska? Wklej wykres jak moesz.

To miasto Shaki jak tylko uporam si z Indiami pjdziemy i razem pucimy z dymem. Jak masz sporo armii i nie ma co teraz robi ta armia, to moesz rydwanw troch wysa na pomoc w wykoczeniu Indii - szybciej pjdzie i bd mg szybciej wszystko przerzuci tutaj na zachd. A mam tego sporo, bo obecnie koo 200k armii.

ponti 2015-01-29 12:18:54
Rihiter tylko to bedzie moje 10 miasto ktore potrzebowac bedzie z 40 tur zanim sie zwrci , nie wiem czy w ogole chce stawiac teraz to miasto , byc moze postawie jednak w starym miejscu i osram to wino


Rihiter 2015-01-29 17:53:37
Jak uwaasz Ponti. To Twoja decyzja jest tak na prawd.

ponti 2015-01-30 18:03:52
Dotrzymalem slowa ,deal to deal mam wino wiecej tutaj nie ugram ,Haram chce ci zabrac twoej gemsy wiec lepiej sie pospiesz bo widze 4 charioty i ida worki pewnie niebawem set.

Rihiter 2015-01-30 19:38:13
Dziki za info. Co czuj, e gemsy i sonie bdziemy musieli odbija od nich...

Rihiter 2015-01-30 20:22:12
Kiedy moesz pomc z tym archerem na kamieniu?

Druga sprawa; jak si zapatrujesz na odbijanie gemsw i soni?

ponti 2015-01-31 03:35:57
ten archer na kamieniu to odlegly problem na teraz nie ukrywam co do gemsow i sloni tez raczej odlegy przynajmniej po twojej stronie



Rihiter 2015-01-31 10:56:14
Jakby mg go zdj w miar szybko to miasto na kamieniu te stawia bym raczej szybko. Dlatego pytam.

Gemsy i sonie jak tylko wykonczymy Indie.

Rihiter 2015-02-02 00:17:39
Wyglda na to, e powinnimy zakoczy kwesti indyjsk w miar szybko. A pniej jako e caa moja wschodnia granica to bdzie granica z Wikingami (mocna sztama), a pnocna i poudniowa bdzie granic morsk, to wszystko przerzuc na zachd.

Co zatem powiesz na to ebymy pucili Zulusowi i Egipcjanom te ich wioski na rodku z dymem? :)

Rihiter 2015-02-02 00:19:43
Nie wiem czy miae i jakie miae ukady z Zulusem, ale po tym jak postawi wsplnie z Egiptem miasta to wtpliwoci chyba nie ma, e Ci wydyma. I mnie tak samo. Wic...

ponti 2015-02-02 07:24:47
Mam ciagle ukady z Zulusem ,nie ukrywam natomiast jestem zupelnie antyEgipt i tutaj mozemy sie porozumiec.Po wykonczeniu Indii masz sporo miejsca? od razu chcesz walczyc?

Rihiter 2015-02-02 10:03:56
Po wykoczeniu Indii miejsca pod rozwj bd mia sporo, co nie zmienia faktu, e najwaniejszy jest rodek ze soniami gemsami, a ten w caoci zajli Egipt i Zulus.

Czy od razu bd chcia walczy? To zaley jakie straty wynikn w czasie koczenia Indii.

Co do "ukady z Zulusem" & "antyEgipt" - otwrz oczy Pontii; oni graj w cisym sojuszu. Widziae jak razem wyczycili rodek, a pniej si podzielili i postawili miasta? Pena kooperacja. Obawiam si, e walka jedynie z Egiptem nie bdzie moliwa - Zulus si doczy.
Inna sprawa, e miasto Zulusa blokuje Tobie dostp do strategicznych surowcw, bo zaj te na poudniowej stronie "rodka".

Nie chc aby odczyta to co pisz jako naganianie na kogokolwiek, w szczeglnoci na Zulusa. Staram si jedynie trzewo patrze na istniejca sytuacj. Jeeli nie widzisz caoci rodka, w tym miasta Egiptu, to zrobi dzi screena i wklej tutaj Tobie.

ponti 2015-02-02 12:19:45
Wiem jakie jest pooenie obu tych miast , wiem co si dzieje ale z Zulusem nei granicze tylko jednym miastem. Moge jednak sprawic ze Zulus iptnie pomoze Egiptowi a dosc sporo.

Rihiter 2015-02-02 13:34:00
Jeeli rzeczywicie jest taka opcja to rzeczywicie duo i wiele by rozwizywao.
Kolejna kwestia - w przypadku pozostawienia miasta Zulusa jak my zdoamy podzieli si reszt?

ponti 2015-02-02 13:40:31
To jest mega dobre pytanie. Ja mam dwie rzeczy na gowie albo gore albo do ,gora poniewaz Zulus juz tam ma swoje miasto musze odpuscic ewentualnie podzielicie sie miastami Egiptu wiec mi zostaje dol jezeli jednak nic nie dostane na dole pomysle tez co zrobic z tym miastem Zulusa, na razie tam w naszej okolicy nic wiecej nie ugram na dlugi czas.

Rihiter 2015-02-02 15:45:35
Rozumiem. Szczerze zatem - skoro bdziesz prbowa zaj tereny na "wle" na poudnie od swojego kraju, to na jak realn wspprac mog liczy przy "wle" na pnocy? Pytam, bo zdaj sobie spraw z tego, e nie zdoasz by aktywny wszdzie, a tym bardziej nie wszdzie bdzie si Tobie opacao by aktywnym.

ponti 2015-02-02 15:55:10
Jezeli mam byc szczery to pomoge ci z Egiptem a nie pomoge z Zulusami , to czy bede aktywny i czy w ogole bede cos chcia z tych terenw zalezy od tego co sie bedzie dzialo na poudniu.Na obecn chwile nie zamierzam sie rozwijac w Twoim kierunku.

Rihiter 2015-02-02 17:12:50
Zrozumiae. Ok, to w przypadku planw zwizanych z Egiptem bd w kontakcie. Zulus i tak dla mnie jest neutralny i w niczym nie wadzi - bardziej poruszaem ten temat ze wzgldu na ewentualne Twoje plany i to, ze Tobie moe wadzi. Ale jak nie wadzi na teraz to git. Dobrze wiedzie, e widzisz moliwo przekonania go do neutralnoci.

Rihiter 2015-02-10 21:15:37
Witajcie ponownie Sumerowie. Chwast Indyjski zosta wyrwany. Siy Bizancjum przemieszczaj si na zachd. Moemy wrci do rozmowy, ktr prowadzilimy kilka dni temu.

ponti 2015-02-11 09:28:39
Na teraz koncentruje si na poudniu nie na ponocy ale moze przedstaw plan ,propozycje to porozmawiamy.

ponti 2015-02-11 09:28:58
Egipt sie ostatnio mi uaktywni takze w Dyplomacji,.

Rihiter 2015-02-11 18:54:34
Przedstawi plan... wpierw moe ustalmy co nas interesuje i jak zbiene s nasze interesy. Plany mona robi jak si wie, co jest do zaplanowania.
Jeeli koncentrujesz si na poudniu to zbienych interesw raczej nie ma. Mnie do kolejnych walk nie jest pieszno - wystarczy mi, e przez ostatnich ponad 70 tur miaem wojn.

Zostaje nam jedna kwestia; archer na kamieniu. Kiedy ustalalimy podzia terenu midzy nami mwie o pomocy w zdjciu go. Mog na t pomoc liczy?

ponti 2015-02-12 10:39:21
Moge ci pomoc zdjac archa za 20 tur minimum co do wspolnej wyprawy minimum za 50 tur


Rihiter 2015-02-12 19:26:49
Uh. Odlege terminy. :)
Raczej nie bd czeka z archerem. Chocia jeszcze zobacz. Na razie i tak co innego bd robi.

Rihiter 2015-02-12 23:26:48
Ponti, ile masz kultury/tura w Shurupak? (na naszej granicy)

ponti 2015-02-13 09:02:55
Mam na teraz tylko z kultury za kreatywnego. +1

ponti 2015-02-13 09:03:07
A co si stao?

Rihiter 2015-02-13 21:17:54
A nic nic. Tak sobie podpytaem eby wiedzie czy musz co dodawa.

ponti 2015-02-14 12:05:40
Zacznij dodawac jednak bo scialem lasek i zaraz bede mial biblioteke

Rihiter 2015-02-14 13:14:19
Ok. Za ile tur bdzie biblioteka?

Rihiter 2015-02-14 14:33:43
Ustalamy jaki limit punktw szpiegowskich?

ponti 2015-02-15 09:52:02
Mamy tyle samo pkt lepiej zeby przerzucic na kogos innego juz.Co do biblioteki juz j mam w tej turze

Rihiter 2015-02-15 12:25:03
Acha, ok. Dziki za informacje.
Moesz nie zwiksza ju iloci kultury w tym miecie?

ponti 2015-02-15 23:33:06
Moge to wystarczy na dlugi czas.

Rihiter 2015-02-17 11:08:44
Ssiedzie, przepucisz mojego rydwana przez swoje ziemie? Chc nawiza kontakt z obcymi cywilizacjami - Bizancjum zacofane i bonusy do nauki si bardzo przydadz.

Chtnie zrewanuj si podobn przysug.

ponti 2015-02-18 20:45:05
Cesarzu Bizancjum nie obra si, jestem Twoim przyjacielem i dobrze si dogadujem,jednak jestem zmuszony do odmwienia ci twej zancej propozycji. Po prostu mnie w sumie nie interesuje kto jest za Toba ,a tez nie chce by ktos widzial moj kraj ,bo po co? Nikt tam nie chodzi poza mn,sa szpiedzy mozna zainwestowac i sobie polazic w taki sposob jak ktos uwaa.Ale alfabet to jeszcze daleko .



Rihiter 2015-02-18 22:44:39
Rozumiem. To bya jedynie proba - jak wiadomo, probie mona odmwi wic nie obraam si.

Rihiter 2015-02-23 09:56:26
Drogi ssiedzie. Otrzymuj alarmujce sygnay z dalekich krajw traktujce o znacznej mobilizacji w Pastwie Sumerw. rda Inkaskie sugeruj, e celem ataku moe by jedno z dwch pastw: Inkowie wanie bd Bizancjum. Moesz si do tego odnie?

ponti 2015-02-23 13:07:09
Podejrzewam ze to rozsiewaja Inkowie ktorzy gromadza z kolegami na granicy ze mna znaczne ilosci wojska wiec ja mam troche wiecej zeby nie wpadli na glupie pomysy ataku. Biznacjum nie musi sie martwic ,te jednostki przy granicy scinaja sobie laski coby Egipt nie ******...

ponti 2015-02-23 13:08:44
Inkowie wkurzaja sie bo za wywoanie wojny bez przyczyna dostaja w dupsko punktami szpiegowskimi

A wlasnie ,mial mnie Ragnar nie szpiegowac a demo moje widzi juz od dawna ,prosba o wstrzymanie szpiegowania.

Rihiter 2015-02-23 13:53:39
O kurde. Z tym szpiegowaniem przez Ragnara to moja wina jest. Po prostu zapomniaem o nim z tym pogada po naszej rozmowie o tym. Przepraszam. Zaraz to naprawi.

Ufam Twoim sowom - nie widz interesu w konflikcie dla adnej z naszych nacji. To co tutaj omawiamy jest w cisej konfidencji i do nikogo dalej nie trafi. Szczeglnie do Inkw.

Moje podejrzenia te s takie, e Inkowie polecieli w ciula z *** terenw w Eldorado + wywoywaniem wojny. A teraz siej ploty eby zantagonizowa Sumerw z pozostaymi ssiadami. Bizancjum jest niezmiennie za utrzymaniem pokoju i wsppracy.

Rihiter 2015-02-24 17:49:51
Ponti, ale ten las, ktry jest zaraz obok mojego miasta to prosz aby zostawi. :)

ponti 2015-02-24 19:08:22
neutralny teren :P

Rihiter 2015-02-24 19:19:51
Ej no we Ponti. :P
Tu pod nosem mam ten las. W miecie sycha jego szum. Ludzie odpoczywaj w jego cieniu po cikim dniu pracy... :)

p.s. Rozmawiaem dzi z Forkiem i poprosiem, eby zdj szpiegostwo z Ciebie.

ponti 2015-02-24 19:48:50
20 mlotkow :P


Rihiter 2015-02-25 00:29:37
Ponti, powanie. Nie rb wsi. To tak jakbym Tobie lasek skoku kultury scina, zanim Ci kultura popnie i pisa, e to neutralny teren. :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 32
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9064
Piwa: 67/13
Location: Czerniejewo
genera dywizji  Zoty order za specjalne zasugi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujcy, civilopedia  Brzowy zlotowicz - 2 zloty  Brzowy civmaniak – najwicej rozegranych gier  Pomocna do – pomg minimum 10 razy  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Mi 2  Przeycie w Dyplo - Dyplo4  Zoty gracz w demokracj - GwD1-admin  Zoty gracz w demokracj - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:05   

ponti 2015-02-25 11:39:07
Riczi kultura ci sie popnea juz - i to jest teren neutralny ,miales tam worki moges ciac do woli nawet bym nie pisna,doc mam troche ustpowania kazdemu kto o to poprosi , zrobilem to juz 4 razy i le na tym wychodze ,odciety od gemsw i soni bo kazdy mial jakies tam interesy ale jak przyszlo co do czego to potem wali w czona , nie mowie akurat o Tobie bo sie dobrze dogaduje ale nie ustpie w kwestii tego lasku jak podeslesz wojsko to ja tez to zrobie,ale taki life. Sa lasy to je tne jak to mowia masz glowe i uj to kombinuj i tak robie. Gdyby nie ja to wyciaby je Haram lub Zulus zreszta obok Harama tez wycinam :)

ponti 2015-02-25 11:40:29
Moges tak robic Riczi jak opisujesz,wycinac zanim mi sie kultura popnela i uwazalbym to z madre zagranie ale nie miales workw wtedy.

ponti 2015-02-25 11:42:57
A tak z ciekawoci postawies miasto na wyspie z bananami w dzungli ale wydaje mi sie ze po wyeliminowaniu Cule masz w pyte terenu moim zdaniem znacznie ciekawszego z zalewami z zarciem , A kazdy set musi sie zwrci jako.Zastanawia mnie akurat dlaczego na tej wyspie po prostu.

ponti 2015-02-25 18:46:24
No i po krzyku operacja sie udaa pacjent nie umar. Lasek sciety, sorka Richi ale tak mnie zzerala korupcja ze musialem miec szybko ten sd.

Rihiter 2015-02-25 19:13:59
Wyspy s na tyle blisko mojej stolicy, e przy 2 szlakach handlowych za 3 golda miasto mi si po prostu kalkuluje. Drug wysp te zaraz zasiedlam. A tereny z zalewami po Cule/Domelu mam ju zasiedlone - przynajmniej moj cz. Reszta Forka jest.

Rihiter 2015-02-25 21:49:48
Co powiesz na ustawienie u siebie wzajemnie czujek aby podnie poziom zaufania? :)

ponti 2015-02-26 09:01:39
ok moge sie zgodzic na czujki.

Rihiter 2015-02-26 09:16:20
Ok. Co powiesz na ustawienie ich na wzgrzach za miastami granicznymi.

ponti 2015-02-26 09:25:15
Zobacze mape bo nie wiem o czym napisales ale u mnie miasto jest dwie kratki od wzgorz a twoje na wzgorzach ,o jakich wzgorzaach myslisz?

Rihiter 2015-02-26 09:49:55
No wanie o tych. Zaraz za Twoim miastem jest pasmo wzgrz, przez ktre prowadzi droga do Twoich ziem na poudniu. To na tych wzgrzach bym ustawi czujk. Z kolei moje miasta stoi na wzgrzach, ktre cign si dalej na wschd w kierunku moich dalszych ziem. Wzdu wzgrz jest droga wic miaby te dobr pozycj dla swojej czujki. Rzu okiem na map, a jak nie masz widoku na tamten teren to napisz - zrobi screena.

ponti 2015-02-26 13:58:26
Wiem mnie wiecej jak to wyglada tylko ty kontrolowabys moje dwa miasta a ja twoje jedno i oto mi sie glownie rozchodzi.

Rihiter 2015-02-26 20:39:16
Bo masz ju 2 gsto postawione. A u mnie midzy tym granicznym, a kolejnym jest troch miejsca. W to miejsce planuj wstawi miasto, wic rwnie kontrolowa by 2. A nawet 3, bo ze wzgrz pewnie bdziesz widzia wysp z kamieniem i okolic.
Zreszt nie chodzi przecie o miasta, ktre widzisz tylko o teren, z ktrego moe wyj atak. Co to za rnica czy stoi na tym terenie miasto czy nie stoi.

Rihiter 2015-02-27 20:01:04
Doo si z dzi na jutro 4 punkty szpiegowskie w Ciebie. Podskoczyo z 50 na 51 widoczno demo i dodaj aby widzie wykresy.

Wol z gry zapowiedzie ni rozbudza niepotrzebnie paranoiczne obawy. :)

Rihiter 2015-03-01 19:53:22
Gdzie Ci Egipt atakuje? Masz w ogle z Egiptem granic?

ponti 2015-03-12 13:39:32
Riczi jest le , co z tego ze mam druga armia jak idzie na mnie wszystkim co ma Cheos i Scooby wraz z Rudim i jakimis 20 jednostkami Harama , prosba do Ciebie zeby zawrzec ze mna pakt obronny ktorego obaj bedziemy dotrzymywac w momencie agresji Egiptu na nasze kraje ,licze na pomoc Waszego bloku.

ponti 2015-03-12 13:41:05
jezeli Haram *** od polnocy to wy bedziecie nastepnie ,Cheos jak ze mna rozmawial to mowil ze u was same lasy i nieuzytki i pelno miejsca wiec rozumiem wasza polityke jednak na dluzsza mete bez nas was rozjada jak maslo.Licze na ten pakt i podeslanie parunastu jednostek wiecej pod granice ze mna.

ponti 2015-03-12 13:43:40
czy forek moze dac mi slonie na 10 tur? dam mu w zamian winko albo niebawem jakis kalendarz.

Rihiter 2015-03-12 14:38:54
Sonie Forek mia mi przekaza teraz, bo przecie ja te nie mam wasnych. Mona to ewentualnie tak rozwiza, oczywicie jak si Forek zgodzi, e id sonie do Ciebie na 2-3 tury, na szybkie cicie max liczby unitw, a pniej Forek zerwie wypowiadajc wojn tak aby mg przekaza sonie do mnie. O takie co mog Forka poprosi.

Moje unity w dungli siedz, 3-4 ruchy po drodze od naszej granicy. Mog podsun bliej ale przypominam, e je odsunem po tym jak si denerwowae, e stoj blisko.

O pakcie widz, e co Peter napisa we wsplnym to moe tam o tym gadajmy.

p.s. A co Rudi tam u Was robi? Po ki **** on si tam pcha?

ponti 2015-03-12 15:03:51
Pcha sie bo jak mnie odrzuca to strace kontakt z Bobkiem i Bomblem i potem ich wspolnie rozjad ... A jemu zalezy na elminacji tych dwoch ,

Rihiter 2015-03-12 16:07:49
Rozmawiasz z t dwjk jak rozumiem. Niestety ja kontaktu z nimi nie mam... kto mi przejecha nie pozwoli... :)

ponti 2015-03-12 19:29:40
Z Bobkiem i Bomblem jestesmy dogadani ale oni siedza na swoich polowkach i tyle... takie wieksze warzywka.

Rihiter 2015-03-12 20:46:51
Robie kuter eby przepyn i zapa z nimi kontakt. Ok?

ponti 2015-03-12 21:03:23
ok

ponti 2015-05-12 20:14:40
Riczi zawre z Tob pokoj ,z perspektywy czasu wiem ze to co si stao to by bd. Peter z Haramem zawarli sobie ukad wmieszali w to mnie i jak gupi poszedem na to.
Teraz obaj jestemy jechani i to przez moja gupot , dzwoniem do Ciebie zeby opucic ten skurwiay acuszek i zebys nie czeka przynajmniej na mnie. Jak ci pasuje to bde wdziczny ,jeeli nie to zrozumiem .

ponti 2015-05-12 20:16:59
WTedy na ture przed statkami miaem do Ciebie zadzwonic i powiedziec ci o tym zeby wojna miedzy nami bya fikcyjna ,ale wyskoczy mi wyjazd a z rana juz mnei Haram i Peter atakowa telefonem i zgodziem si., na zlocie dobrze mwies ze na pnocy to ty moges pomoc mi a nie ja Tobie, wbrew wszystkiemu Egipt zrcznie to wymyli sobie

ponti 2015-05-12 20:18:26
Peter gral swoja gre dogadywa sie z Egiptem potem ze Scoobym niby gra ze mna ale prowadzi wlasne interesy ktry s sprzeczne czsto z moimi i szkoda ze mnie na Ciebie namwi zeby Egipt nam nie wszed. to my zawarlimy pierwsze przymierze i mogem sie go trzyma

ponti 2015-05-12 20:20:03
to tyle, teraz to i Forek jest za Egiptem Ciebie nie ma , ja bede jechany od gry i od dou , tak si wasnie koczy , ju 8 dyplo w ktrym jad mnie minimum w 3 a czasami w piciu :)

Rihiter 2015-05-12 23:12:18
No no. Ju biednego nie zgrywaj. Bo mi wjechalicie w 4, w tym 1 frontalnie + 3 kosy. Jak sam napisae - przez Twoj wasn gupot. Z czym kci si nie bd. ***e. ***e gr mi, a z biegiem czasu wrcio do Ciebie.

Konkrety.

11.6 Zabronione jest podpisanie pokoju z pastwem ktre zdobyo i zatrzymao jakiekolwiek twoje miasto. Pokj mona podpisa dopiero gdy zostanie speniony jeden z poniszych warunkw:
11.6.1 Miasto powrci do pierwotnego waciciela
11.6.2 Miasto zostanie spalone
11.6.3 Kultura agresora w zdobytym miecie przekroczy 50%

Wic pokj moemy podpisa. Wyspa wraca do mnie i podpisujemy OB.
OB potrzebuj, bo jestem otoczony wrogami i nie mam nawet szlakw handlowych. **** mi te szlaki oczywicie dadz ale lepiej mie ni nie mie...

adowa si?

ponti 2015-05-22 22:19:32
Daes sobie spalic to miasto na wyspie? echh

Rihiter 2015-05-23 00:03:25
C. Galeony.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Pakt "Wielki Brat znowu patrzy - czyli wspomnienia Admi
Bodek
Beny Pakty odtajnione 13 2015-06-21, 11:06
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Sumer - Zulus - Bizancjum" (Rihiter)
Rihiter, Peter, ponti
Beny Pakty odtajnione 1 2015-06-21, 11:05
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Sumer (Raptorous) - Ottomanie (Rihiter)" (Ri
Rihiter, Raptorous
ScoobyDoo Pakty odtajnione 8 2014-07-08, 18:02
ScoobyDoo
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Babilonia - Bizancjum" (Rihiter)
Rihiter, Hammurabi[D10]
Beny Pakty odtajnione 1 2015-06-21, 11:04
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Etiopia - Bizancjum" (Rihiter)
Rihiter, Lary33
Beny Pakty odtajnione 1 2015-06-21, 11:05
Beny

Czas generowania strony : 1.27 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group