www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pakt "Sumer - Bizancjum" (Rihiter)
Author Message
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 30
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9054
Piwa: 65/13
Location: Czerniejewo
generał dywizji  Złoty order za specjalne zasługi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujący, civilopedia  Brązowy zlotowicz - 2 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Złoty gracz w demokrację - GwD1-admin  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:05   Pakt "Sumer - Bizancjum" (Rihiter)

Pakt numer 3917, założony 2015-01-18 19:27:11 przez Rihiter (Bizancjum)


Nazwa paktu: Sumer - Bizancjum

Zaproszone do paktu nacje:
Twórca: Rihiter
ponti
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 30
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9054
Piwa: 65/13
Location: Czerniejewo
generał dywizji  Złoty order za specjalne zasługi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujący, civilopedia  Brązowy zlotowicz - 2 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Złoty gracz w demokrację - GwD1-admin  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:05   

Rihiter 2015-01-18 19:29:44
Witam. Spotkaliśmy się właśnie na mapie.

Gratuluję ładnego skoczenia sąsiada i rozwoju. Widzę, że masz już 9 miast - nieźle. Tanie i wczesne sądy rządzą.
Zaproponowałem OB, nie wiem czy masz już z kimś połączenie handlowe i szlaki handlowe, ale przy takiej ilości miast pewnie przydadzą się Tobie dodatkowe.

ponti 2015-01-18 20:14:32
OB chętnie przyjme.

ponti 2015-01-18 20:14:43
Witam i pozdrawiam Bizancjum

Rihiter 2015-01-18 21:28:31
Ok, cieszy mnie to. Mnie również szlaki się przydadzą.

Rihiter 2015-01-19 18:31:32
Sąsiedzie, mogę sobie tędy przepłynąć kutrem?



Co powiesz na jakąś szerszą współpracę? Ustawieni jesteśmy wobec siebie neutralnie - przez wodę nie będziemy sobie przeszkadzać. Zresztą tutaj gdzie graniczymy to są chyba tereny po Korei więc od Twojej stolicy dość daleko. Daj znać jak na to się zapatrujesz.

ponti 2015-01-19 18:34:24
Tak mozesz.

Rihiter 2015-01-19 19:47:18
Ok, dzięki.

Rihiter 2015-01-20 23:48:16
Ponti, proszę abyś wycofał swojego Sępa z pod mojej granicy. Jeżeli chcesz byśmy ustawili czujki - nie ma problemu. Ale uzgodnijmy to i w odpowiednich miejscach ustawimy. Na taką bliskość jak teraz nie mogę się zgodzić bo zaraz chcę tam w okolicy stawiać miasto więc jest dość niezręcznie.

ponti 2015-01-21 09:01:12
A gdzie chcesz stawiac to miasto ?

ponti 2015-01-21 09:01:56
To jest teren sporny przynajmniej tak mi się wydaje. A nasze miasta sa dokładnie w tej samej odległosci.

Rihiter 2015-01-21 09:20:22
Najbardziej wysunięte na zachód miasto planuję stawiać na twardej górce, w odległości 2 pól od bobrów. Masz możliwość ze swojej strony postawić miasto identycznie. Jak widzisz proponuję równy podział pomimo tego, że to dla Ciebie teren zdobyczny oddalony od Twojej stolicy zdecydowanie bardziej niż od mojej.

ponti 2015-01-21 09:34:24
bede w grze to zobacze co proponujesz.


Rihiter 2015-01-22 11:34:38
Dzięki za cofnięcie unita.

Czy to co zaproponowałem jest dla Ciebie ok?
Powiedz mi też jak się w tej rozgrywce nastawiasz do kwestii paktów - w ogóle planujesz je stosować czy z definicji odrzucasz i wolisz po prostu ustalenia na "słowo" na tajnych? Pytam, bo chcę z Sumerem mieć stałą i spokojną granicę, mam nadzieję że z drugiej strony też jest taka chęć.

ponti 2015-01-22 18:13:12
Dotrzymuje paktow tajnych a nie jawnych . Bedziemy rozmawiac w tym miejscu.

Rihiter 2015-01-22 18:45:23
Dla mnie ok.

Jawne jedni stosują, inni nie stosują. Jeszcze inni w ogóle wykluczają. Dlatego wolałem zapytać.

ponti 2015-01-27 10:00:22
Chciałbym postawic miasto na plaskim przed owcami. Objac bobry i wino, w zamian odpuszczam kraby oraz pomoge ci walnac lucznika na kamieniu oczywiscie miasto na kamieniu z krabami bedzie twoje.Dam ci tez bobry jezeli bede mial podwojne a raczej bede je miał.

ponti 2015-01-27 10:07:23
A MIEJSCE TO OBOK OWIEC PO LEWEJ

ponti 2015-01-27 10:08:20
Odpuscze za to gemsy Twojej stronie i pomoge walnac ci miasta Bodka do osiedlenia

Rihiter 2015-01-27 10:26:39
Muszę rzucić okiem na mapę jak to wygląda, ale nie ukrywam, że mało mi to pasuje bo specjalnie postawiłem miasto tak jak widzisz pod potrzeby naszego ustalonego już podziału. No i teraz jak kraby miałyby być dla mnie to miasto stoi mi zupełnie bez sensu - 1 pole od wody, nie obejmuje krabów...

Chcę zerknąć na to co proponujesz na mapie, bo nie pamiętam aż tak dobrze mapy, a screenów tej części nie mam.

Rihiter 2015-01-27 10:27:29
Jak masz to wklej teraz, bo ja dopiero wieczorem turę będę robił.

Rihiter 2015-01-27 10:28:50
Acha - miasta na środku są już prawie w całości wyczyszczone przez Zulusów i Egipt... spieszą się bardzo. Masz jakiś kontakt z nimi w tej sprawie? Wiesz co knują? Bo wygląda to tak jakby działali wspólnie.

ponti 2015-01-27 14:24:29
Bo pewnie Egipt i Zulus działaja wspolnie . Na to mozesz liczyc akurat. Czyszcza co sie da bo z miasta dostajesz grubo ponad 100 monet.dlatego oferuje ci pomoc w zdobyciu za swoja miejscowke. Co do Krabow to mozesz postawic miasto na kamieniu na tej wysepce wiec nie bedzie to miasto bez sensu.

Akurat bobry ktore sa obok Ciebie pewnie i tak bym przejał bo mi szybciej kultura skoczy.

ponti 2015-01-27 18:38:52
kolko gdzie mialo byc krzyzyk gdzie chce postawic




ponti 2015-01-28 17:26:30
Zulus postawil miasto bardzo agresywnie zabral mi cukier masz ci los teraz nie wiem juz sam gdzie mam to postawic bo w miejscu umowionym nawet jezeli mam wino to miasto **** strasznie sie zrobilo

Rihiter 2015-01-28 19:31:09
No to nieźle. Chce nas obu odciąć. Szczególnie Ciebie. A mnie pewnie odetnie Haram.

Rihiter 2015-01-28 23:31:21
Z tego co widzę to miasto możesz nadal postawić w tej lokacji co ustaliliśmy. Rzeczywiście cukier zabrał, ale Ty jako cre będziesz miał szybko pop kultur.

Widzisz ile Shaka ma wojska? Wklej wykres jak możesz.

To miasto Shaki jak tylko uporam się z Indiami pójdziemy i razem puścimy z dymem. Jak masz sporo armii i nie ma co teraz robić ta armia, to możesz rydwanów trochę wysłać na pomoc w wykończeniu Indii - szybciej pójdzie i będę mógł szybciej wszystko przerzucić tutaj na zachód. A mam tego sporo, bo obecnie koło 200k armii.

ponti 2015-01-29 12:18:54
Rihiter tylko to bedzie moje 10 miasto ktore potrzebowac bedzie z 40 tur zanim sie zwróci , nie wiem czy w ogole chce stawiac teraz to miasto , byc moze postawie jednak w starym miejscu i osram to wino


Rihiter 2015-01-29 17:53:37
Jak uważasz Ponti. To Twoja decyzja jest tak na prawdę.

ponti 2015-01-30 18:03:52
Dotrzymalem slowa ,deal to deal mam wino wiecej tutaj nie ugram ,Haram chce ci zabrac twoej gemsy wiec lepiej sie pospiesz bo widze 4 charioty i ida worki pewnie niebawem set.

Rihiter 2015-01-30 19:38:13
Dzięki za info. Coś czuję, że gemsy i słonie będziemy musieli odbijać od nich...

Rihiter 2015-01-30 20:22:12
Kiedy możesz pomóc z tym archerem na kamieniu?

Druga sprawa; jak się zapatrujesz na odbijanie gemsów i słoni?

ponti 2015-01-31 03:35:57
ten archer na kamieniu to odlegly problem na teraz nie ukrywam co do gemsow i sloni tez raczej odległy przynajmniej po twojej stronie



Rihiter 2015-01-31 10:56:14
Jakbyś mógł go zdjąć w miarę szybko to miasto na kamieniu też stawiał bym raczej szybko. Dlatego pytam.

Gemsy i słonie jak tylko wykonczymy Indie.

Rihiter 2015-02-02 00:17:39
Wygląda na to, że powinniśmy zakończyć kwestię indyjską w miarę szybko. A później jako że cała moja wschodnia granica to będzie granica z Wikingami (mocna sztama), a północna i południowa będzie granicą morską, to wszystko przerzucę na zachód.

Co zatem powiesz na to żebyśmy puścili Zulusowi i Egipcjanom te ich wioski na środku z dymem? :)

Rihiter 2015-02-02 00:19:43
Nie wiem czy miałeś i jakie miałeś układy z Zulusem, ale po tym jak postawił wspólnie z Egiptem miasta to wątpliwości chyba nie ma, że Cię wydymał. I mnie tak samo. Więc...

ponti 2015-02-02 07:24:47
Mam ciagle układy z Zulusem ,nie ukrywam natomiast jestem zupelnie antyEgipt i tutaj mozemy sie porozumiec.Po wykonczeniu Indii masz sporo miejsca? od razu chcesz walczyc?

Rihiter 2015-02-02 10:03:56
Po wykończeniu Indii miejsca pod rozwój będę miał sporo, co nie zmienia faktu, że najważniejszy jest środek ze słoniami gemsami, a ten w całości zajęli Egipt i Zulus.

Czy od razu będę chciał walczyć? To zależy jakie straty wynikną w czasie kończenia Indii.

Co do "układy z Zulusem" & "antyEgipt" - otwórz oczy Pontii; oni grają w ścisłym sojuszu. Widziałeś jak razem wyczyścili środek, a później się podzielili i postawili miasta? Pełna kooperacja. Obawiam się, że walka jedynie z Egiptem nie będzie możliwa - Zulus się dołączy.
Inna sprawa, że miasto Zulusa blokuje Tobie dostęp do strategicznych surowców, bo zajął te na południowej stronie "środka".

Nie chcę abyś odczytał to co piszę jako naganianie na kogokolwiek, w szczególności na Zulusa. Staram się jedynie trzeźwo patrzeć na istniejąca sytuację. Jeżeli nie widzisz całości środka, w tym miasta Egiptu, to zrobię dziś screena i wkleję tutaj Tobie.

ponti 2015-02-02 12:19:45
Wiem jakie jest położenie obu tych miast , wiem co się dzieje ale z Zulusem nei granicze tylko jednym miastem. Moge jednak sprawic ze Zulus iptnie pomoze Egiptowi a dosc sporo.

Rihiter 2015-02-02 13:34:00
Jeżeli rzeczywiście jest taka opcja to rzeczywiście dużo i wiele by rozwiązywało.
Kolejna kwestia - w przypadku pozostawienia miasta Zulusa jak my zdołamy podzielić się resztą?

ponti 2015-02-02 13:40:31
To jest mega dobre pytanie. Ja mam dwie rzeczy na głowie albo gore albo doł ,gora poniewaz Zulus juz tam ma swoje miasto musze odpuscic ewentualnie podzielicie sie miastami Egiptu wiec mi zostaje dol jezeli jednak nic nie dostane na dole pomysle tez co zrobic z tym miastem Zulusa, na razie tam w naszej okolicy nic wiecej nie ugram na dlugi czas.

Rihiter 2015-02-02 15:45:35
Rozumiem. Szczerze zatem - skoro będziesz próbował zająć tereny na "węźle" na południe od swojego kraju, to na jaką realną współpracę mogę liczyć przy "węźle" na północy? Pytam, bo zdaję sobie sprawę z tego, że nie zdołasz być aktywny wszędzie, a tym bardziej nie wszędzie będzie się Tobie opłacało być aktywnym.

ponti 2015-02-02 15:55:10
Jezeli mam byc szczery to pomoge ci z Egiptem a nie pomoge z Zulusami , to czy bede aktywny i czy w ogole bede cos chciał z tych terenów zalezy od tego co sie bedzie dzialo na południu.Na obecną chwile nie zamierzam sie rozwijac w Twoim kierunku.

Rihiter 2015-02-02 17:12:50
Zrozumiałe. Ok, to w przypadku planów związanych z Egiptem będę w kontakcie. Zulus i tak dla mnie jest neutralny i w niczym nie wadzi - bardziej poruszałem ten temat ze względu na ewentualne Twoje plany i to, ze Tobie może wadzić. Ale jak nie wadzi na teraz to git. Dobrze wiedzieć, że widzisz możliwość przekonania go do neutralności.

Rihiter 2015-02-10 21:15:37
Witajcie ponownie Sumerowie. Chwast Indyjski został wyrwany. Siły Bizancjum przemieszczają się na zachód. Możemy wrócić do rozmowy, którą prowadziliśmy kilka dni temu.

ponti 2015-02-11 09:28:39
Na teraz koncentruje się na południu nie na połnocy ale moze przedstaw plan ,propozycje to porozmawiamy.

ponti 2015-02-11 09:28:58
Egipt sie ostatnio mi uaktywnił takze w Dyplomacji,.

Rihiter 2015-02-11 18:54:34
Przedstawić plan... wpierw może ustalmy co nas interesuje i jak zbieżne są nasze interesy. Plany można robić jak się wie, co jest do zaplanowania.
Jeżeli koncentrujesz się na południu to zbieżnych interesów raczej nie ma. Mnie do kolejnych walk nie jest śpieszno - wystarczy mi, że przez ostatnich ponad 70 tur miałem wojnę.

Zostaje nam jedna kwestia; archer na kamieniu. Kiedy ustalaliśmy podział terenu między nami mówiłeś o pomocy w zdjęciu go. Mogę na tą pomoc liczyć?

ponti 2015-02-12 10:39:21
Moge ci pomoc zdjac archa za 20 tur minimum co do wspolnej wyprawy minimum za 50 tur


Rihiter 2015-02-12 19:26:49
Uh. Odległe terminy. :)
Raczej nie będę czekał z archerem. Chociaż jeszcze zobaczę. Na razie i tak co innego będę robił.

Rihiter 2015-02-12 23:26:48
Ponti, ile masz kultury/tura w Shurupak? (na naszej granicy)

ponti 2015-02-13 09:02:55
Mam na teraz tylko z kultury za kreatywnego. +1

ponti 2015-02-13 09:03:07
A co się stało?

Rihiter 2015-02-13 21:17:54
A nic nic. Tak sobie podpytałem żeby wiedzieć czy muszę coś dodawać.

ponti 2015-02-14 12:05:40
Zacznij dodawac jednak bo scialem lasek i zaraz bede mial biblioteke

Rihiter 2015-02-14 13:14:19
Ok. Za ile tur będzie biblioteka?

Rihiter 2015-02-14 14:33:43
Ustalamy jakiś limit punktów szpiegowskich?

ponti 2015-02-15 09:52:02
Mamy tyle samo pkt lepiej zeby przerzucic na kogos innego juz.Co do biblioteki juz ją mam w tej turze

Rihiter 2015-02-15 12:25:03
Acha, ok. Dzięki za informacje.
Możesz nie zwiększać już ilości kultury w tym mieście?

ponti 2015-02-15 23:33:06
Moge to wystarczy na dlugi czas.

Rihiter 2015-02-17 11:08:44
Sąsiedzie, przepuścisz mojego rydwana przez swoje ziemie? Chcę nawiązać kontakt z obcymi cywilizacjami - Bizancjum zacofane i bonusy do nauki się bardzo przydadzą.

Chętnie zrewanżuję się podobną przysługą.

ponti 2015-02-18 20:45:05
Cesarzu Bizancjum nie obraź się, jestem Twoim przyjacielem i dobrze się dogadujem,jednak jestem zmuszony do odmówienia ci twej zancej propozycji. Po prostu mnie w sumie nie interesuje kto jest za Toba ,a tez nie chce by ktos widzial moj kraj ,bo po co? Nikt tam nie chodzi poza mną,sa szpiedzy mozna zainwestowac i sobie polazic w taki sposob jak ktos uważa.Ale alfabet to jeszcze daleko .



Rihiter 2015-02-18 22:44:39
Rozumiem. To była jedynie prośba - jak wiadomo, prośbie można odmówić więc nie obrażam się.

Rihiter 2015-02-23 09:56:26
Drogi sąsiedzie. Otrzymuję alarmujące sygnały z dalekich krajów traktujące o znacznej mobilizacji w Państwie Sumerów. Źródła Inkaskie sugerują, że celem ataku może być jedno z dwóch państw: Inkowie właśnie bądź Bizancjum. Możesz się do tego odnieść?

ponti 2015-02-23 13:07:09
Podejrzewam ze to rozsiewaja Inkowie ktorzy gromadza z kolegami na granicy ze mna znaczne ilosci wojska wiec ja mam troche wiecej zeby nie wpadli na glupie pomysły ataku. Biznacjum nie musi sie martwic ,te jednostki przy granicy scinaja sobie laski coby Egipt nie ******ł...

ponti 2015-02-23 13:08:44
Inkowie wkurzaja sie bo za wywołanie wojny bez przyczyna dostaja w dupsko punktami szpiegowskimi

A wlasnie ,mial mnie Ragnar nie szpiegowac a demo moje widzi juz od dawna ,prosba o wstrzymanie szpiegowania.

Rihiter 2015-02-23 13:53:39
O kurde. Z tym szpiegowaniem przez Ragnara to moja wina jest. Po prostu zapomniałem o nim z tym pogadać po naszej rozmowie o tym. Przepraszam. Zaraz to naprawię.

Ufam Twoim słowom - nie widzę interesu w konflikcie dla żadnej z naszych nacji. To co tutaj omawiamy jest w ścisłej konfidencji i do nikogo dalej nie trafi. Szczególnie do Inków.

Moje podejrzenia też są takie, że Inkowie polecieli w ciula z *** terenów w Eldorado + wywoływaniem wojny. A teraz sieją ploty żeby zantagonizować Sumerów z pozostałymi sąsiadami. Bizancjum jest niezmiennie za utrzymaniem pokoju i współpracy.

Rihiter 2015-02-24 17:49:51
Ponti, ale ten las, który jest zaraz obok mojego miasta to proszę abyś zostawić. :)

ponti 2015-02-24 19:08:22
neutralny teren :P

Rihiter 2015-02-24 19:19:51
Ej no weź Ponti. :P
Tuż pod nosem mam ten las. W mieście słychać jego szum. Ludzie odpoczywają w jego cieniu po ciężkim dniu pracy... :)

p.s. Rozmawiałem dziś z Forkiem i poprosiłem, żeby zdjął szpiegostwo z Ciebie.

ponti 2015-02-24 19:48:50
20 mlotkow :P


Rihiter 2015-02-25 00:29:37
Ponti, poważnie. Nie rób wsi. To tak jakbym Tobie lasek skoku kultury scinał, zanim Ci kultura popnie i pisał, że to neutralny teren. :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 30
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9054
Piwa: 65/13
Location: Czerniejewo
generał dywizji  Złoty order za specjalne zasługi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujący, civilopedia  Brązowy zlotowicz - 2 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Złoty gracz w demokrację - GwD1-admin  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:05   

ponti 2015-02-25 11:39:07
Riczi kultura ci sie popneła juz - i to jest teren neutralny ,miales tam worki mogłes ciac do woli nawet bym nie pisnał,dośc mam troche ustępowania kazdemu kto o to poprosi , zrobilem to juz 4 razy i źle na tym wychodze ,odciety od gemsów i słoni bo kazdy mial jakies tam interesy ale jak przyszlo co do czego to potem walił w człona , nie mowie akurat o Tobie bo sie dobrze dogaduje ale nie ustąpie w kwestii tego lasku jak podeslesz wojsko to ja tez to zrobie,ale taki life. Sa lasy to je tne jak to mowia masz glowe i uj to kombinuj i tak robie. Gdyby nie ja to wyciałby je Haram lub Zulus zreszta obok Harama tez wycinam :)

ponti 2015-02-25 11:40:29
Mogłes tak robic Riczi jak opisujesz,wycinac zanim mi sie kultura popnela i uwazalbym to z madre zagranie ale nie miales worków wtedy.

ponti 2015-02-25 11:42:57
A tak z ciekawości postawiłes miasto na wyspie z bananami w dzungli ale wydaje mi sie ze po wyeliminowaniu Cule masz w pyte terenu moim zdaniem znacznie ciekawszego z zalewami z zarciem , A kazdy set musi sie zwrócić jakoś.Zastanawia mnie akurat dlaczego na tej wyspie po prostu.

ponti 2015-02-25 18:46:24
No i po krzyku operacja sie udała pacjent nie umarł. Lasek sciety, sorka Richi ale tak mnie zzerala korupcja ze musialem miec szybko ten sąd.

Rihiter 2015-02-25 19:13:59
Wyspy są na tyle blisko mojej stolicy, że przy 2 szlakach handlowych za 3 golda miasto mi się po prostu kalkuluje. Drugą wyspę też zaraz zasiedlam. A tereny z zalewami po Cule/Domelu mam już zasiedlone - przynajmniej moją część. Reszta Forka jest.

Rihiter 2015-02-25 21:49:48
Co powiesz na ustawienie u siebie wzajemnie czujek aby podnieść poziom zaufania? :)

ponti 2015-02-26 09:01:39
ok moge sie zgodzic na czujki.

Rihiter 2015-02-26 09:16:20
Ok. Co powiesz na ustawienie ich na wzgórzach za miastami granicznymi.

ponti 2015-02-26 09:25:15
Zobacze mape bo nie wiem o czym napisales ale u mnie miasto jest dwie kratki od wzgorz a twoje na wzgorzach ,o jakich wzgorzaach myslisz?

Rihiter 2015-02-26 09:49:55
No właśnie o tych. Zaraz za Twoim miastem jest pasmo wzgórz, przez które prowadzi droga do Twoich ziem na południu. To na tych wzgórzach bym ustawił czujkę. Z kolei moje miasta stoi na wzgórzach, które ciągną się dalej na wschód w kierunku moich dalszych ziem. Wzdłuż wzgórz jest droga więc miałbyś też dobrą pozycję dla swojej czujki. Rzuć okiem na mapę, a jak nie masz widoku na tamten teren to napisz - zrobię screena.

ponti 2015-02-26 13:58:26
Wiem mnie wiecej jak to wyglada tylko ty kontrolowałbys moje dwa miasta a ja twoje jedno i oto mi sie glownie rozchodzi.

Rihiter 2015-02-26 20:39:16
Bo masz już 2 gęsto postawione. A u mnie między tym granicznym, a kolejnym jest trochę miejsca. W to miejsce planuję wstawić miasto, więc również kontrolował byś 2. A nawet 3, bo ze wzgórz pewnie będziesz widział wyspę z kamieniem i okolicę.
Zresztą nie chodzi przecież o miasta, które widzisz tylko o teren, z którego może wyjść atak. Co to za różnica czy stoi na tym terenie miasto czy nie stoi.

Rihiter 2015-02-27 20:01:04
Dołożą się z dziś na jutro 4 punkty szpiegowskie w Ciebie. Podskoczyło z 50 na 51 widoczność demo i dodaję aby widzieć wykresy.

Wolę z góry zapowiedzieć niż rozbudzać niepotrzebnie paranoiczne obawy. :)

Rihiter 2015-03-01 19:53:22
Gdzie Cię Egipt atakuje? Masz w ogóle z Egiptem granicę?

ponti 2015-03-12 13:39:32
Riczi jest źle , co z tego ze mam druga armia jak idzie na mnie wszystkim co ma Cheos i Scooby wraz z Rudim i jakimis 20 jednostkami Harama , prosba do Ciebie zeby zawrzec ze mna pakt obronny ktorego obaj bedziemy dotrzymywac w momencie agresji Egiptu na nasze kraje ,licze na pomoc Waszego bloku.

ponti 2015-03-12 13:41:05
jezeli Haram *** od polnocy to wy bedziecie nastepnie ,Cheos jak ze mna rozmawial to mowil ze u was same lasy i nieuzytki i pelno miejsca wiec rozumiem wasza polityke jednak na dluzsza mete bez nas was rozjada jak maslo.Licze na ten pakt i podeslanie parunastu jednostek wiecej pod granice ze mna.

ponti 2015-03-12 13:43:40
czy forek moze dac mi slonie na 10 tur? dam mu w zamian winko albo niebawem jakis kalendarz.

Rihiter 2015-03-12 14:38:54
Słonie Forek miał mi przekazać teraz, bo przecież ja też nie mam własnych. Można to ewentualnie tak rozwiązać, oczywiście jak się Forek zgodzi, że idą słonie do Ciebie na 2-3 tury, na szybkie ścięcie max liczby unitów, a później Forek zerwie wypowiadając wojnę tak aby mógł przekazać słonie do mnie. O takie coś mogę Forka poprosić.

Moje unity w dżungli siedzą, 3-4 ruchy po drodze od naszej granicy. Mogę podsunąć bliżej ale przypominam, że je odsunąłem po tym jak się denerwowałeś, że stoją blisko.

O pakcie widzę, że coś Peter napisał we wspólnym to może tam o tym gadajmy.

p.s. A co Rudi tam u Was robi? Po ki **** on się tam pcha?

ponti 2015-03-12 15:03:51
Pcha sie bo jak mnie odrzuca to strace kontakt z Bobkiem i Bomblem i potem ich wspolnie rozjadą ... A jemu zalezy na elminacji tych dwoch ,

Rihiter 2015-03-12 16:07:49
Rozmawiasz z tą dwójką jak rozumiem. Niestety ja kontaktu z nimi nie mam... ktoś mi przejechać nie pozwolił... :)

ponti 2015-03-12 19:29:40
Z Bobkiem i Bomblem jestesmy dogadani ale oni siedza na swoich polowkach i tyle... takie wieksze warzywka.

Rihiter 2015-03-12 20:46:51
Robie kuter żeby przepłynąć i złapać z nimi kontakt. Ok?

ponti 2015-03-12 21:03:23
ok

ponti 2015-05-12 20:14:40
Riczi zawre z Tobą pokoj ,z perspektywy czasu wiem ze to co się stało to był błąd. Peter z Haramem zawarli sobie układ wmieszali w to mnie i jak głupi poszedłem na to.
Teraz obaj jesteśmy jechani i to przez moja głupotę , dzwoniłem do Ciebie zeby opuścic ten skurwiały łańcuszek i zebys nie czekał przynajmniej na mnie. Jak ci pasuje to będe wdzięczny ,jeżeli nie to zrozumiem .

ponti 2015-05-12 20:16:59
WTedy na ture przed statkami miałem do Ciebie zadzwonic i powiedziec ci o tym zeby wojna miedzy nami była fikcyjna ,ale wyskoczył mi wyjazd a z rana juz mnei Haram i Peter atakował telefonem i zgodziłem się., na zlocie dobrze mówiłes ze na północy to ty mogłes pomoc mi a nie ja Tobie, wbrew wszystkiemu Egipt zręcznie to wymyślił sobie

ponti 2015-05-12 20:18:26
Peter gral swoja gre dogadywał sie z Egiptem potem ze Scoobym niby grał ze mna ale prowadził wlasne interesy który są sprzeczne często z moimi i szkoda ze mnie na Ciebie namówił zeby Egipt nam nie wszedł. to my zawarliśmy pierwsze przymierze i mogłem sie go trzymać

ponti 2015-05-12 20:20:03
to tyle, teraz to i Forek jest za Egiptem Ciebie nie ma , ja bede jechany od góry i od dołu , tak się własnie kończy , już 8 dyplo w którym jadą mnie minimum w 3 a czasami w pięciu :)

Rihiter 2015-05-12 23:12:18
No no. Już biednego nie zgrywaj. Bo mi wjechaliście w 4, w tym 1 frontalnie + 3 kosy. Jak sam napisałeś - przez Twoją własną głupotę. Z czym kłócić się nie będę. ***łeś. ***łeś grę mi, a z biegiem czasu wróciło do Ciebie.

Konkrety.

11.6 Zabronione jest podpisanie pokoju z państwem które zdobyło i zatrzymało jakiekolwiek twoje miasto. Pokój można podpisać dopiero gdy zostanie spełniony jeden z poniższych warunków:
11.6.1 Miasto powróci do pierwotnego właściciela
11.6.2 Miasto zostanie spalone
11.6.3 Kultura agresora w zdobytym mieście przekroczy 50%

Więc pokój możemy podpisać. Wyspa wraca do mnie i podpisujemy OB.
OB potrzebuję, bo jestem otoczony wrogami i nie mam nawet szlaków handlowych. **** mi te szlaki oczywiście dadzą ale lepiej mieć niż nie mieć...

Ładować się?

ponti 2015-05-22 22:19:32
Dałes sobie spalic to miasto na wyspie? echh

Rihiter 2015-05-23 00:03:25
Cóż. Galeony.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Pakt "Wielki Brat znowu patrzy - czyli wspomnienia Admi
Bodek
Beny Pakty odtajnione 13 2015-06-21, 11:06
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Sumer - Zulus - Bizancjum" (Rihiter)
Rihiter, Peter, ponti
Beny Pakty odtajnione 1 2015-06-21, 11:05
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Sumer (Raptorous) - Ottomanie (Rihiter)" (Ri
Rihiter, Raptorous
ScoobyDoo Pakty odtajnione 8 2014-07-08, 18:02
ScoobyDoo
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Babilonia - Bizancjum" (Rihiter)
Rihiter, Hammurabi[D10]
Beny Pakty odtajnione 1 2015-06-21, 11:04
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Etiopia - Bizancjum" (Rihiter)
Rihiter, Lary33
Beny Pakty odtajnione 1 2015-06-21, 11:05
Beny

Czas generowania strony : 0.69 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group