www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic

mod

Closed by: ScoobyDoo
2016-01-25, 21:05
Mod
Author Message
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 38
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8097
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2016-01-25, 20:47   Mod

Link do MOda
https://www.dropbox.com/s...o%20v1.zip?dl=0


NEW- informacja o zmianach vs mod D11

Zmiany zasadnicze w mechanice i DLL:
0.1 Zwiększona maksymalna ilość graczy z 18 do 40.
0.2 Zablokowano możliwość przekazywania jednostek.
0.3 Zablokowano możliwość przekazywania złota
NEW0.4 Ustawiono zestaw startowy: set, skaut, worker
0.6 Dodano możliwość migracji wielkich ludzi dołączonych do miasta. Koszt odłączenia 20 gold.
NEW0.7 Dodano możliwość odbudowania cudów światowych które uległy spaleniu.

1. Zmiany u liderów:
1.1 Cecha finansowy ma bonus +1 monetkę od pola z minimum trzema monetami (było z minimum dwoma) w zamian otrzymuje +40% do produkcji marketów.
1.2 Cecha zorganizowany traci bonus do produkcji latarni.
NEW1.3 Cecha charyzmatyczny otrzymuje 100% bonus do produkcji Lighthouse, 100% do produkcji Grocer oraz otrzymuje bonus 2 happy. Traci bonus z monumentu
1.4 Cecha Cre - dostaje +1 kultury na ture zamiast +2, bonus do budynków zostaje
NEW1.5 Cecha Phi +150% do wielkich zamiast +100%
1.6 Cecha Imp +60% do budowy osadników zamiast +50%
NEW1.7 Cecha Prot - dostaje bonus +100% do budowy banków oraz +50% do budowy baraków oraz 100% do produkcji work boat

2. Zmiany w jednostkach wojskowych:
2.1 Sterowiec: zmniejszono zasięg do 6.
2.2 Bombowiec i stealth bombowiec: zwiększono zasięg odpowiednio do 10 i 14.
2.3 Camel archer: dodano zdolność atakowania jednostek konnych w pierwszej kolejności w bitwie poza miastem (analogicznie jak Kmerskie Słonie).
2.4 Egipski rydwan: skasowana odporność na first strike.
2.5 Galeon: ładowność zwiększona do 4.
2.6 Galera: ładowność zwiększona do 3.
2.7 Generał: może zbudować Akademie wojskową od Guilds zamiast do Military Science. Dodany do dowolnej jednostki posiada wbudowaną zdolność do poruszania się po obcych drogach (jak Commando).
2.8 Holenderski galeon: siła obniżona do 5, ładowność bez zmian 4.
2.9 Imp: skasowano mobility.
2.10 Katafrakt: siła obniżona do 11., dodano odporność na first strike
2.11 Khmerski słoń: balista siła obniżona do 7 ale nie otrzymuje kary -20% do jednostek gunpowder.
2.12 Lotniskowiec: ładowność zwiększona do 4.
2.13 Nuki: całkowicie niedostępne dla graczy.
2.14 Pretorian: siła obniżona do 7. Cena obniżona do 40 produkcji.
2.15 Słoń: siła obniżona do 7, -20% siły do jednostek uzbrojonych w proch,
2.16 Swordsman: zwiększono bonus od ataku na miasto do +35% (dotyczy też wszelkich unikalnych jednostek opartych na swordsmanie czyli Pretorianin, Jaguar, Galic Warior),
2.17 Transportowiec: ładowność zwiększona do 6.
2.18 Grenadier +50% w walce z Rifleman, było +50% tylko przy ataku na rifle
2.19 Submarine +100% do ataku na Pancerniki
2.20 Dodanie nowej jednostki Inkwizytor koszt 80 młotków, ruch 2, siła 0, limitowane do 3 na państwo (odwrotność misjonarza)
Inwkizytor usuwa jedną losowo wybraną religię niepaństwową z miasta. (szansa na powodzenie 50%)
Wymaga obecności własnej religii państwowej w mieście oraz wprowadzonej Teokracji

3 Zmiany w budynkach:
3.1 Arabska Madrassa: obniżono możliwość ustawienia kapłana do 1, zwiększona liczbę dostępnych naukowców z 2 do 3
3.2 Aztecki ołtarz, zmniejszono do 40% krótsze niezadowolenie za ścinkę ludności.
3.3 Egipski monument: obniżono możliwość ustawienia kapłana do 1.
3.4 Drobna zmiana w budynkach (Bank, Market, Grocer)
- bank daje +40% do kasy zamiast +50%
- w zamian +10% od surowca Gold i Silver
(bank może dawać obecnie od +40% do +60% w zależności od posiadanych surowców.)
- market daje +15% do kasy zamiast +25%
- w zamian +5% od surowca Fur, Ivory, Silk, Whale
(market może dawać obecnie od +15% do +35% w zależności od posiadanych surowców.)
- grocer daje +15% do kasy zamiast +25%
- w zamian +5% od surowca Banana, Wine, Spices, Sugar
(grocer może dawać obecnie od +15% do +35% w zależności od posiadanych surowców.)
Powyższe zmiany dotyczą też budynków unikalnych rzymskie Forum, angielski Bank i perska Apteka
3.5 Dodanie nowego budynku Holy Office koszt 80 młotków, +1 Hapy +2 gold +1 unhealthy
double production speed for Spiritual leaders. Wymagany do budowy Inkwizytorów.
Wymaga obecności własnej religii państwowej w mieście oraz wprowadzonej Teokracji
NEW3.6 Więzenia obniżają War Weariness o 50% (było 25)

4 Zmiany w ustrojach i specjalistach:
4.1 Specjaliści dają +1 bonus, czyli obecnie:
4.1.1 Artysta 1 moneta 1 kolbka 4 kultury (było 1 kolbka 4 kultury).
4.1.2 Inżynier 3 młotki (było 2 młotki).
4.1.3 Ksiądz 1 młotek 2 monety (było 1 i 1).
4.1.4 Kupiec 4 monety (było 3 monety).
4.1.5 Naukowiec 4 kolbki (było 3 kolbki).
4.1.6 Szpieg 1 monetka 1 kolbka 4 szpiegostwa (było 1 kolbka 4 szpiegostwa)
4.2 Ustrój reprezentacja: ograniczono bonus naukowy dla specjalistów do +2.

5 Zmiany w surowcach i ulepszeniach terenu:
5.1 Surowiec Brąz widoczny od początku.
5.2 Surowiec Konie widoczny od początku.
5.3 Surowce Gold, Silver, Gems - zrównane. Wszystkie dają tyle samo monet z pola: +1 złota za goły surowiec, +1 produkcji +6 złota za kopalnię.
5.4 Zbudowanie kolei obniża o 1 produkcję żywności na tym polu.

6 Zmiany w naukach i cudach świata:
6.1 Alfabet: wynalezienie nie pokazuje, które technologie ma przeciwnik oraz które może wymyślać.
6.2 Feudalizmu: umożliwia nadanie jednostkom promocji Commando (zamiast od Military Science), wymagania pozostają bez zmian.
6.3 Gildie (Guilds): można generałem wybudować akademię wojskową (zamiast od Military Science).
6.4 Projekt Internet: niedostępny
6.5 Projekt Manhattan: niedostępny
6.6 Future Tech: umożliwia transfer złota, odkrywa mapę (jak satelity), wymianę map (jak papier). Pokazuje, które technologie ma przeciwnik oraz które może wymyślać. Admin zaczyna z odkrytym Future Tech.
6.7 The Stonehenge: koszt zwiększono do 150 ze 120.
6.8 The Colossus: koszt zwiększono do 400 z 250.
6.9 The Great Library: koszt zwiększono do 400 z 350.
6.10 The Great Lighthouse: zmniejszono bonus ilości do szlaków handlowych do +1 z +2.
NEW6.11 Wszelkie bonusy od surowców do cudów wynoszą 50% (zamiast 100%)

7 Szpiegostwo:
7.1 Usunięto misje szpiegowskie: kradzież technologii, zmiana ustroju, zmiana religii.

8 Korporacje:
8.1 Węglowa: dostępna od Industrialism, osłabiono produkcję do 0,8 młotka za każdy surowiec.
8.2 Ethanol: dostępna od Asemblay Line i Electricity
8.3 Wszystkie korporacje: osłabione współczynnikiem korygującym 50% (koszt i produkcja) dla map Standard i Large
8.4 Wszystkie korporacje: zmniejszono bazowy przychód w mieście założycielskim z 4 do 3 monet / za miasto z korporacją.

9. Ustawiono rozmiar mapy Large/normal?? na 17x17 sektorów. 1 sektor to 4x4 pola.
Gra Dyplo10 na mapie Large/normal
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Dyplo 10 Mod wersja2
Bodek archiwum D10 0 2014-10-12, 20:48
Bodek
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Mod D10 v1.9 final version
Bodek Dyplo 10 3 2014-09-13, 12:23
Bodek
No new posts Sticky: MOD Dyplo6
Bodek Warsztat Civ-modera 92 2011-04-28, 09:10
LDeska
No new posts Sticky: Mod Balanced2
Marw PBEM Balanced 2 0 2011-11-03, 19:18
Marw
No new posts Sticky: [MOD] Anion XPack
MOD rozwojowy w fazie beta
anion Warsztat Civ-modera 142 2011-02-05, 17:00
faust_

Czas generowania strony : 0.49 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group